Gå til innhold

*IKM UKE 33*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor blir det egentlig testet så mye før IKM? Om jeg hadde fått positiv test for så å få mensen, hadde skuffelsen vært mye større! Veldig kjedelig at du spotter Frøken87, noen gjør jo det rundt IKM og er gravid likevel. Håpe det gjelder for deg!

Hei jenter  :) Jeg venter tr i dag. Jeg pleier aldri å ha noen form for PMS..er bare som ei kran som plutselig blir skrudd på hver gang. Kjenner absolutt ingen verdens ting enda..! Dette er vår 6pp, så jeg har bestemt meg for å ikke teste før MINST 2 dager etter forventet tr. Orker ikke den bøtta med skuffelse over negative tester..

ÅÅÅ!! Fekk svakt positiv på billig el-test i kveld. Så eg slo te me ein billigstrimmel graviditetstest og. Der kom da ein svak strek!!

Viste da te pappen, og han trudde ikkje heilt på da. Eg trudde da jo heller ikkje så e ikkje løye han ikkje trudde nåke på da. Nå helde han på me legging av gutten så eg klarde skvisa ut nåken dråpar te. Tok ein rfsu-test. Den va negativ. Og slengte på ein digital clearblue me vekeindikator og brukte samme urinen som på rfsu'en. Den vise gravid 1-2!!

ÅÅÅ, eg e varm i toppen!!

Krysse fingrane lillegullet!!

Annonse

ÅÅÅ!! Fekk svakt positiv på billig el-test i kveld. Så eg slo te me ein billigstrimmel graviditetstest og. Der kom da ein svak strek!!

Viste da te pappen, og han trudde ikkje heilt på da. Eg trudde da jo heller ikkje så e ikkje løye han ikkje trudde nåke på da. Nå helde han på me legging av gutten så eg klarde skvisa ut nåken dråpar te. Tok ein rfsu-test. Den va negativ. Og slengte på ein digital clearblue me vekeindikator og brukte samme urinen som på rfsu'en. Den vise gravid 1-2!!

ÅÅÅ, eg e varm i toppen!!

Krysse fingrane lillegullet!!

Den sitter nok tror jeg tror jeg skriver et lite gratulerer

Annonse

Ehh. Eg tok rfsu-test og billigstrimmel på morgenurin i dag. Rfsu va negativ, og billig kom ikkje streken før ette tida va gått.. Så gikk nok ikkje likavel e eg redd.

Heie på dåke andre!

Er ikke det veldig rart da? Har ikke du hatt positiv CB og flere positive billigtester?

Ehh. Eg tok rfsu-test og billigstrimmel på morgenurin i dag. Rfsu va negativ, og billig kom ikkje streken før ette tida va gått.. Så gikk nok ikkje likavel e eg redd.

Heie på dåke andre!

Er ikke det veldig rart da? Har ikke du hatt positiv CB og flere positive billigtester?

Hadde positiv digital clearblue med vekeindikator.. Koss e dei i forhold te CB?

Syns ikke du skal gi opp håpet ! Som du selv skrev så testet du vel negativt på rfsu den dagen du fikk positiv digital cb? Sikkert bare rfsu som trenger mer hcg enn cb sine

Har ikkje gidd opp :) fekk meg ein trøkk i trynet i dag tidlig. Men har et håp endo. Får spara den andre cb'en og ta an når da e gått ei stund. Ko ti burde den visa 2-3veker?

Nå er jeg to dager over ikm, men ingen mensen enda. Kom litt rosa/lyst blod på papiret i kveld når jeg var på do, men ikke som en vanlig mensen. Samtidig var testen jeg tok på ettermiddagen ikm negativ. Betyr vel bare at mensen er på vei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...