Gå til innhold

*IKM UKE 33*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forsatt ubersvake strek, muligens bare dumme tullestreker... Men ingen tante...ennå!

Dagen er enda ung :-P hehe

Har ikke noen spesielle symptomer heller bortsett fra at jeg har forsatt litt ømme pupper.. Det pleier nemlig å forsvinne dagen før ikm eller på ikm dagen! Jaja:)

Tvi tvi til dere andre som skal teste i dag :)

Ny test i dag. I dag kan jeg se streken, men ikke før tiden er gått ut. Og som du skriver frøken 87 så må jeg stirre de i hjel for å se den. He he. Så jeg får nok kjøpe fler tester og se i morgen igjen. Er jo for godt til å være sant at mN skal bli gravid på første forsøk 4. Gangen. Startet dog karrieren min med MA og SA. De to første graviditetene mine. Fler som tester i dag?

Annonse

Så spennende sunset og frøken87! Blir gøy å følge med her om testene blir sterkere 😃 Her fikk jeg en suuuupersvak strek etter tidsfristen i dag. Hadde egentlig ikke tenkt å teste da jeg kun er 9dpo, men fikk ikke sove i går kveld på grunn av "strekksmerter", "stikking" (eller hva man skal kalle det...) på ve side over eggstokken (?) 😜 Ble så nysgjerrig så jeg bare MÅTTE teste.

Oj oj oj så spennende for din del og da amor!!!! Her er mensen-kvisen på nesen kommet og jeg hadde voldsomme menssmerter på jobb i dag. I ryggen og livmoren, så regner med det er tr som er på vei... Men IKM er ikke før fredag da, så synes smertene kom litt vel tidlig.. Måtte liksom på¨do å sjekke flere ganger om jeg var begynt å blø. Men foreløpig er tempen høy og tappen sitter høyt, så jeg nekter å miste håpet enda;) 

Jeg har ikke tatt EL test, men fikk EL slim i går, og er 6 dager siden IKM 😶 men på søndag var det negativ test. Skal teste igjen imorgen. Men tenkte at hvis EL slimet betyr at man ikke er gravid gidder jeg ikke bruke penger på graviditetstest nå 😁😁

Annonse

Ingen tr ennå.. Men difuse bt..blir ikke riktig klok på de!

Blir en tur på apoteket i dag tror jeg, kjøpe et par cb:)

Hvordan går det med dere andre ?:)

Diffuse BT her også. Ser en strek, men usikker på om det er farge i den. Begynner å tenke at det kanskje er en skyggestrek. Aldri fått skyggestrek før, og nå er det svaaaaak strek på tre tester. 😛 oppdater oss da, frøken87!

Super spent her!

Har hvert så mye jobb og bryllup og ferie denne pp så har ikke tenkt så mye...men ikm er i dag :) forrige pp var syklusen så lang som den aldri før har hvert...31 dager! Har regnet 31 dager denne syklusen også, så da er det ikm i dag...

Tester lørdag morgen om ikke tr er her da :) ellers blir det over til pp 10 :)

Lykke til damer!!!

Da fikk jeg testene i posten i dag. Men testen ble blenda og nå var det rosa utflod på papiret, så da kommer nok tr på ikm i morgen.. Så da vandrer jeg videre inn i ikm uke 37 gruppen.

Masse lykke til til dere andre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...