Gå til innhold

*IKM UKE 33*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Turid87

Jeg tror ikke jeg har hatt eggløsning denne mnd:( mangler alt av symptomer på eggløsning som jeg har hatt de andre pp. Hadde heller ikke positiv eggløsningstester de to dagene jeg skulle. Var bortreist så fikk ikke testet flere dager. Det er hvertfall lett å la være å teste, da jeg ikke er noen dpo. Satser på neste pp. Antar mensen blir en uke forsinket, da det skjedde en annen mnd jeg antar jeg ikke hadde el...Utrolig kjedelig å måtte vente så lenge på å prøve på nytt, har sykluser på 33 dager i utgangspunktet, og det er virkelig lenge nok.

Jeg er 6 dpo og har også ømme pupper. Pleier bare å ha det et par dager etter eggløsning, og så en dag eller to før mens. Det svir og klør inni puppene🙈 Kan ikke huske om det har vært et symptom på graviditet tidligere. I tillegg har jeg masse stikkninger i livmorområdet og ilinger fra bekkenet ned til lårene. Syns forøvrig at det er vel tidlig med alle disse "symptomene", så det er sikkert bare fordi jeg kjenner ekstra godt etter.

Har tenkt å ta første test 10 dpo, som blir nå på mandag. Tror ikke jeg greier å vente til 12 dpo eller ikm☺️

Håper ømme pupper over så lang tid er et godt tegn😅 fikk negativ test med cb digital med morgen urin.. men er jo dpo 9 så har fortsatt litt håp😊

Da spotter jeg på andre dag, og venter på mensen hvert øyeblikk. Denne gangen var d skikkelig kjipt, kjenner jeg går rundt og er litt lei alt hele dagen lang! Hater å være prøver, skulle ønske jeg var en av de som ble overrasket med en graviditet!!

Annonse

Da spotter jeg på andre dag, og venter på mensen hvert øyeblikk. Denne gangen var d skikkelig kjipt, kjenner jeg går rundt og er litt lei alt hele dagen lang! Hater å være prøver, skulle ønske jeg var en av de som ble overrasket med en graviditet!!

Dritt!! Kjenner alt for godt følelsen :( tanker og klem

Da var vi kommet hjem etter en uke i la Manga! Gledet meg til å komme inn her å lese igjen. Nå nærmer det seg testeimg med stormskritt. Ser noen allerede har begynt. Har hatt lite symptomer. Hadde vel to morgener hvor jeg fikk litt "akutt" kvalme. Det kan jo like gjerne være at det nærmer seg frokost for min del! Ellers har jeg hatt noen rare vondteri det ene beinet. Fra lysken å nedover hele låret. (Her overanalyseres alt!)

Annonse

Gjest 3 små ♥

Kvalm i kveld jeg også, men er ofte det før mensen. Skal teste i morgen (10 dpo) men har ingen forventninger. Puppene er ikke så ømme lengre, så tror kanskje ikke det har klaffet. Dette er pp1, så jeg tar det med godt humør☺️ Lykke til til dere andre, håper på masse positive tester denne uken✌🏼️

Gjest Turid87

Spennende å se om det blir noen gravide her. Noen som har testet?

Jeg har nok ikke hatt eggløsning, men tar en test på ikm-dagen (torsdag) bare fordi jeg har billigtester liggende, og fordi jeg håper så inderlig..regner med tr blir en uke forsinka. Og må vente helt til ikm uke 39 på ny sjanse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...