Gå til innhold

Noen som vet hvilke resturanter som har åpnet ved adressa i Trondheim by?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen å anbefale?

Anonymous poster hash: 765ce...b83

De fleste ligger i sentrum. Der er de beste også. Graffi, fridays, frati, to rom og et kjøkken, credo, nattergalen osv

Ved adressa så har du Peppes på heimdal, fellini og verona som er helt ok. Alle ligger på heimdal. Er også en kinaresturang der som er litt så som så. Er også en ved city syd

Anonymous poster hash: 64e8b...3eb

"Åpnet ved adressa i Trondheim by"? Hva mener du egentlig? Mener du restauranter som har åpent ved siden av der Adressa har lokalene sine, eller mener du hvilke restauranter som har åpent i Trondheim?

Credo har sommerstengt. I tillegg til de som er nevnt over har du Aisuma, Havfruen, Tulla Fischer (mer et lunsjsted/middagssted av kafétypen enn en restaurant), Eld, Emilies, Søstrene Carlsen, Sushi Bar, og Szechuan (kinamat). 

Det er flere jeg ikke husker navnet på ved Solsiden. Tregården ligger på Tyholt/Persaunet. 

Mye bra restauranter i Trondheim :)

Anbefaler forøvrig alle over, avhenger litt hva du er ute etter. 

Anonymous poster hash: 49bbd...f8f

Jeg forstår hva du mener! Det nye adressabygget mellom Solsiden og Bakke Bru. Var der i går, anbefales virkelig. Vi var på Cowsea, som var en hipp gastrobar med både Sushi og burger på menyen, og digge drinker. Ellers så Caya bra ut. Der var det mer tapas, samt at det var en spennende crepes meny. Neste bylunch blir der! I midten var det en bar, som også hadde ulike varianter av bakt potet på menyen. Kos deg!

Takk for svar:-) Bolleklar du skjønte hva jeg mente :-) Det ble til at vi dro på Cowsea, nydelig sushi til meg og kjempegod burger på min mann:-D

Anonymous poster hash: 765ce...b83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...