Gå til innhold

Noen her som lever i et Dom/sub-forhold? Nysgjerrig på hvordan andre praktiserer det :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruk forumsidene til smil, der treffer dere likesinnede. Må registrere deg, men trenger ikke medlemskap og kan være 100% anonym.

Anonymous poster hash: 8117b...e70

Skrevet

Bruk forumsidene til smil, der treffer dere likesinnede. Må registrere deg, men trenger ikke medlemskap og kan være 100% anonym.

Tusen takk for tipset! :) Har vurdert det, og det er nok mer rett plass, det virkelig bare litt "skummelt" å registrere seg der :P

Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9

Skrevet

Tusen takk for tipset! :) Har vurdert det, og det er nok mer rett plass, det virkelig bare litt "skummelt" å registrere seg der :P

Utrolig mange fine folk der altså, ikke noe å være redd for. Ville ha lagd to profiler, en til deg og en til han, men husk å presiser at du er eid og av hvem. Hvis ikke risikerer du å få en del uønsket oppmerksomhet.

Skrevet

Utrolig mange fine folk der altså, ikke noe å være redd for. Ville ha lagd to profiler, en til deg og en til han, men husk å presiser at du er eid og av hvem. Hvis ikke risikerer du å få en del uønsket oppmerksomhet.

Oki,igjen, tusen takk for tips! :)

• 1 år senere...
Skrevet

For noe tull, jeg kjenner jeg blir litt oppgitt!
I et ekte Sub/Dom-forhold er det ikke nødvendig å bli slått eller ha noe form for fysisk avstraffelse. Det dreier seg om å bli dominert. Det er et psykisk rollespill.

Jeg er Sub og har nettopp kommet ut av et slikt forhold....ja, kommet ut av. Du blir så hektet! Er han en virkelig god Dom vil han snart styre mye av livet ditt. Hva du gjør, hvordan du kler deg, hva du spiser, om du trener, hobbier og hvem du omgås.

Og du ønsker at han skal gjøre det, fordi det knytter deg tettere til ham. Og du vil være hans, helst hele tiden.

Vi hadde ikke et forhold slik man vanligvis tenker at et forhold skal være. Vi bodde ikke sammen og han overnattet aldri hos meg eller jeg hos ham.

Vi sendte SMS og ringte sjelden til hverandre.

Vi spiste aldri mat sammen, til nød kunne vi drikke kaffe, vin, brus eller øl.

Det var heller aldri noen planlegging om en felles framtid og det dreide seg kun om å tenne hverandre seksuelt, mentalt, å pirre hverandre til det ytterste.

Han ble tent når han kunne instruere meg til å f.eks kle av meg og sende ham et bilde fra forskjellige vinkler. Det var ekstra pirrende for ham når han oppdaget at jeg hadde en eller annen sperre for noe, da kunne han lirke og pirre og overtale meg i det uendelige i dagevis til jeg gikk med på det. Og han fikk premien sin, et bilde.

Det ble også avtalt møtesteder utenfor hjemmet, det kunne være å kjøre til et bestemt sted og å måtte vente der til spenningen var ekstrem før han dukket opp. Det kunne være å gå en tur i skogen og ikke vite hvilket tre han gjemte seg bak. Det kunne være å møtes i et offentlig rom og gjøre som om vi ikke kjente hverandre og bare stå nært hverandre uten annen mulighet enn å lukte på hverandre til vi bare måtte reise hjem. Alt som var forbudt var spennende!

Spenningen som bygde seg opp resulterte som oftest i at han kom til meg for å få utløp for fantasiene, altså sex.

Da besto mye av forspillet i kommandoer på SMS om hvordan jeg skulle stå, ligge, sitte når han kom inn døren....hva jeg skulle ha på meg, som oftest ingenting og selvfølgelig fikk han meg til å føle meg som verdens mest sexy kvinne ved å fortelle meg, på SMS, akkurat hva han hadde tenkt å gjøre med meg. Og i det lå det også beskjed om at hvis jeg ikke gjorde det han ønsket så ville jeg bli straffet.

Gjorde jeg som han ville ble jeg belønnet med nytelse og en følelse av å være ekstremt elsket.

Jeg ble bundet, kneblet, fikk bind for øynene og forlatt mens han kanskje tok seg en dusj, spiste mat, var på do eller tok seg god tid med noe annet.

Spenningen når du ligger der med alle sansene på tå hev er til å ta og føle på, du sitrer i hele kroppen av spenning. Du ligger og lytter og forsøker å finne ut om han kommer tilbake og når han da har listet seg stille på tærne bort til deg og plutselig begynner å stryke deg oppover lårene eller bak på rompa og ryggen gir det deg et sjokk og sender ilinger av adrenalin rett opp i hårrøttene og inn i hjernen.

Adrenalinet pumper og du vil ha mer mer mer!

Han snur deg som en jentunge og åpner bena dine, du kan ikke se noe av hva han gjør. Han slikker deg forsiktig og blåser varm luft på deg....det er ubeskrivelig.

Eller du får et dask med flat hånd, eller et snerten slag med pisken....eller du blir kilet med fjær, pels, hår....

Han dominerer deg i alt han gjør og du må vise respekt og takknemlighet og gjøre det han ber om.

Og er du en ekte Sub vet du at det er DU som egentlig bestemmer. Han kan ikke gjøre en dritt hvis du sier NEI. Da er leken over og rollespillet over for denne gang. Og man er alltid enige på forhånd om hvordan man sier NEI.

Ulykken var et faktum i det øyeblikket jeg forelsket meg i ham, etter 1,5 år.

Jeg begynte å føle kjærlighet og nærhet for ham. Jeg ville ha mer. Jeg ville ha en framtid med ham og dele alt med ham, å være hans på fulltid. Jeg elsket ham av hele mitt hjerte og lengtet etter ham når han ikke var hos meg.

Han ble da endelig ærlig og fortalte at han bodde sammen med en dame (noe han hadde benektet når jeg hadde spurt ham tidligere). Han sa at han ikke kunne velge mellom oss fordi hun var hans beste venn mens han og jeg hadde fantastisk sex. At hun kranglet med ham og sa nei oftere enn ja, mens jeg var hans underdanige og sa JA oftere enn NEI.

I min hjertesorg fortalte jeg henne alt. Jeg var sjokkert og knust over fortielsen hans og jeg skammet meg over å ha latt det gå så langt og trodd på løgnene og spillet hans. Jeg hadde ikke lyttet til intuisjonen om at dette forholdet var dødfødt allerede fra starten.

Han bodde tilslutt inni hodet mitt, dag og natt. Jeg ble syk og livet mitt ble snudd på hodet så jeg ønsker å advare dere om å gå inn i et Sub/Dom-forhold.

Det kan fort bli en avhengighet. Du blir hekta på det, ja, det kan faktisk likestilles med dop fordi det fort kan bli et psykisk skadelig forhold.

Vit hva du begir deg inn i, det kan fucke opp hodet ditt!

Anonymous poster hash: 56295...e97

Anonymous poster hash: 56295...e97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...