Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Hos oss er jeg sub og han Dom, og jeg elsker det! Vi er ganske ferske, men "prøver" oss frem og vi kjenner at det blir mer og mer en måte å leve livet på Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Soennende! Fortell! Anonymous poster hash: 6546f...30a
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Soennende! Fortell! Anonymous poster hash: 6546f...30a Hehe, hva vil du vite da? Vi er ikke så veldig avanserte, men det handler om at han er den som bestemmer alt, jeg må gjøre som jeg får beskjed om, ellers vanker det straff Han binder meg fast, og bestemmer i grunnen alt, når jeg skal komme, om jeg får lov å puste, hva jeg skal gjøre med han osv. Jeg kan ha gjort noe galt i løpet av dagen og da lar han meg få vite at det vanker en eller annen form for straff på kvelden. Da ofte ris og dask Han kan gjerne bruke et eller annet til å slå meg med, slik at jeg kjenner det når jeg sitter de neste dagene Dette handler selvsagt om veldig mye tillit! Jeg kunne aldri gjort det med noen jeg ikke stolte 100% på, og som vet at respekterer meg og er ydmyk i forhold til det vi driver med! Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Min vil nok ikke gå så langt Selv om jeg godt kunne tenke meg det! Her har vi kun gått til små dask med hånda, noen litt hardere - da blir han brydd.. Han kan lugge meg litt, presse meg ned, bestemme stilling etc. Nå er jeg gravid og det eneste jeg får er litt røff fingrene. .. knurrer Anonymous poster hash: 6546f...30a
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Min vil nok ikke gå så langt Selv om jeg godt kunne tenke meg det! Her har vi kun gått til små dask med hånda, noen litt hardere - da blir han brydd.. Han kan lugge meg litt, presse meg ned, bestemme stilling etc. Nå er jeg gravid og det eneste jeg får er litt røff fingrene. .. knurrer Anonymous poster hash: 6546f...30a Jeg tror det var jeg som først nevnte det, at jeg trodde jeg tente på å bli kvelt, også prøvde han det en stund etter og det var helt riktig Nå viser det seg at han har hatt slike fantasier fra før, det har kommet frem litt og litt, han hadde bare ikke våget å si noe. Når vi begynte med slag trengte han endel trygging fra meg at det var ok og at jeg tente på det. Han syns nemlig det er litt "sykt" å tenne på å slå den man er glad i Han har forsåvidt rett, men dette er noe begge tenner på og det er rett for oss Jeg vet ikke hvordan det hadde vært om en av oss ikke var komfortabel med det, da hadde vi gjerne aldri utforsket det. Snakk med mannen din når dere ikke er i sengen, bare ha en samtale om det. Vi snakker masse om det utenom sengen og har avklart grenser og ønsker, for jeg tror det er utrolig viktig. Men snakk med han, enten er det noe han ikke tenner på, eller han bare syns det er rart og feil og derfor har problemer med det. Kanskje det åpner seg en ny verden for han Nå har det ikke vært noen graviditet her ennå, men vi kommer nok til å fortsette med det, bare tilrettelegge og ta andre forholdsregler For det kan bli litt voldsomt Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Soennende! Fortell! Anonymous poster hash: 6546f...30a Hehe, hva vil du vite da? Vi er ikke så veldig avanserte, men det handler om at han er den som bestemmer alt, jeg må gjøre som jeg får beskjed om, ellers vanker det straff Han binder meg fast, og bestemmer i grunnen alt, når jeg skal komme, om jeg får lov å puste, hva jeg skal gjøre med han osv. Jeg kan ha gjort noe galt i løpet av dagen og da lar han meg få vite at det vanker en eller annen form for straff på kvelden. Da ofte ris og dask Han kan gjerne bruke et eller annet til å slå meg med, slik at jeg kjenner det når jeg sitter de neste dagene Dette handler selvsagt om veldig mye tillit! Jeg kunne aldri gjort det med noen jeg ikke stolte 100% på, og som vet at respekterer meg og er ydmyk i forhold til det vi driver med! Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9 Seriøst? Lever du i et forhold der du, utenom sex, heller ikke får bestemt noe uten å bli slått så hardt at du kjenner det når du sitter? Uff... Hva gjør dette med barna egentlig? Når de ser at mora ikke har noe som helst hun skulle ha sagt? Hvilke verdier får de egentlig? Greit at man driver med sånt i senga, slik at barna ikke ser, men hva skjer når barna ser at far i huset bestemmer absolutt alt og at mora hele tiden får vondt med å sitte, kanskje merker som man ser når mora ikke er fullt påkledd? Barna forstår mer enn foreldrene ofte tror... Anonymous poster hash: 91ee1...7e7
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #7 Skrevet 24. juli 2015 Soennende! Fortell! Anonymous poster hash: 6546f...30a Hehe, hva vil du vite da? Vi er ikke så veldig avanserte, men det handler om at han er den som bestemmer alt, jeg må gjøre som jeg får beskjed om, ellers vanker det straff Han binder meg fast, og bestemmer i grunnen alt, når jeg skal komme, om jeg får lov å puste, hva jeg skal gjøre med han osv. Jeg kan ha gjort noe galt i løpet av dagen og da lar han meg få vite at det vanker en eller annen form for straff på kvelden. Da ofte ris og dask Han kan gjerne bruke et eller annet til å slå meg med, slik at jeg kjenner det når jeg sitter de neste dagene Dette handler selvsagt om veldig mye tillit! Jeg kunne aldri gjort det med noen jeg ikke stolte 100% på, og som vet at respekterer meg og er ydmyk i forhold til det vi driver med! Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9 Seriøst? Lever du i et forhold der du, utenom sex, heller ikke får bestemt noe uten å bli slått så hardt at du kjenner det når du sitter? Uff... Hva gjør dette med barna egentlig? Når de ser at mora ikke har noe som helst hun skulle ha sagt? Hvilke verdier får de egentlig? Greit at man driver med sånt i senga, slik at barna ikke ser, men hva skjer når barna ser at far i huset bestemmer absolutt alt og at mora hele tiden får vondt med å sitte, kanskje merker som man ser når mora ikke er fullt påkledd? Barna forstår mer enn foreldrene ofte tror... Anonymous poster hash: 91ee1...7e7 Enten er jeg dårlig på å forklare, eller har du misforstått noe Det er kun i sengen han bestemmer, og kun når vi har den type sex, i bunn og grunn er det jeg som bestemmer da også Ingen barn ser dette, han slår kun i sengen, og utenfor sengen er vi likeverdige Eller jeg bestemmer da Jeg pleier ikke å bli blå, og jeg svinser vanligvis ikke med rumpa bar Jeg forstår at ikke alle forstår hva det handler om, så jeg vil bare be om at andre har forståelse for at mennesker har forskjellige preferanser Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #8 Skrevet 24. juli 2015 Hvis du leser innlegget er dette forbeholdt sengen og ikke foran barna dems. ...om de har noen. Anonymous poster hash: 6546f...30a
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #9 Skrevet 24. juli 2015 Soennende! Fortell! Anonymous poster hash: 6546f...30a Hehe, hva vil du vite da? Vi er ikke så veldig avanserte, men det handler om at han er den som bestemmer alt, jeg må gjøre som jeg får beskjed om, ellers vanker det straff Han binder meg fast, og bestemmer i grunnen alt, når jeg skal komme, om jeg får lov å puste, hva jeg skal gjøre med han osv. Jeg kan ha gjort noe galt i løpet av dagen og da lar han meg få vite at det vanker en eller annen form for straff på kvelden. Da ofte ris og dask Han kan gjerne bruke et eller annet til å slå meg med, slik at jeg kjenner det når jeg sitter de neste dagene Dette handler selvsagt om veldig mye tillit! Jeg kunne aldri gjort det med noen jeg ikke stolte 100% på, og som vet at respekterer meg og er ydmyk i forhold til det vi driver med! Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9 Seriøst? Lever du i et forhold der du, utenom sex, heller ikke får bestemt noe uten å bli slått så hardt at du kjenner det når du sitter? Uff... Hva gjør dette med barna egentlig? Når de ser at mora ikke har noe som helst hun skulle ha sagt? Hvilke verdier får de egentlig? Greit at man driver med sånt i senga, slik at barna ikke ser, men hva skjer når barna ser at far i huset bestemmer absolutt alt og at mora hele tiden får vondt med å sitte, kanskje merker som man ser når mora ikke er fullt påkledd? Barna forstår mer enn foreldrene ofte tror... Anonymous poster hash: 91ee1...7e7 Enten er jeg dårlig på å forklare, eller har du misforstått noe Det er kun i sengen han bestemmer, og kun når vi har den type sex, i bunn og grunn er det jeg som bestemmer da også Ingen barn ser dette, han slår kun i sengen, og utenfor sengen er vi likeverdige Eller jeg bestemmer da Jeg pleier ikke å bli blå, og jeg svinser vanligvis ikke med rumpa bar Jeg forstår at ikke alle forstår hva det handler om, så jeg vil bare be om at andre har forståelse for at mennesker har forskjellige preferanser Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9 "jeg kan ha gjort noe galt i løpet av dagen og da vanker det straff" - ro, ro til fiskeskjær? Du skriver jo selv at du kan straffes for noe du gjør utenom senga, det vil si at han bestemmer hva som er galt og hvordan du skal straffes? Anonymous poster hash: 91ee1...7e7
MammantilNurket Skrevet 24. juli 2015 #10 Skrevet 24. juli 2015 Haha ... hvis Kjæresten skulle ha straffet meg for alt det gale jeg fant på ville han ikke fått gjort annet 😂😂😂 Denne tråden må jeg følge. Skikkelig "50 Shades ... " ...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #11 Skrevet 24. juli 2015 Soennende! Fortell! Anonymous poster hash: 6546f...30a Hehe, hva vil du vite da? Vi er ikke så veldig avanserte, men det handler om at han er den som bestemmer alt, jeg må gjøre som jeg får beskjed om, ellers vanker det straff Han binder meg fast, og bestemmer i grunnen alt, når jeg skal komme, om jeg får lov å puste, hva jeg skal gjøre med han osv. Jeg kan ha gjort noe galt i løpet av dagen og da lar han meg få vite at det vanker en eller annen form for straff på kvelden. Da ofte ris og dask Han kan gjerne bruke et eller annet til å slå meg med, slik at jeg kjenner det når jeg sitter de neste dagene Dette handler selvsagt om veldig mye tillit! Jeg kunne aldri gjort det med noen jeg ikke stolte 100% på, og som vet at respekterer meg og er ydmyk i forhold til det vi driver med! Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9 Seriøst? Lever du i et forhold der du, utenom sex, heller ikke får bestemt noe uten å bli slått så hardt at du kjenner det når du sitter? Uff... Hva gjør dette med barna egentlig? Når de ser at mora ikke har noe som helst hun skulle ha sagt? Hvilke verdier får de egentlig? Greit at man driver med sånt i senga, slik at barna ikke ser, men hva skjer når barna ser at far i huset bestemmer absolutt alt og at mora hele tiden får vondt med å sitte, kanskje merker som man ser når mora ikke er fullt påkledd? Barna forstår mer enn foreldrene ofte tror... Anonymous poster hash: 91ee1...7e7 Enten er jeg dårlig på å forklare, eller har du misforstått noe Det er kun i sengen han bestemmer, og kun når vi har den type sex, i bunn og grunn er det jeg som bestemmer da også Ingen barn ser dette, han slår kun i sengen, og utenfor sengen er vi likeverdige Eller jeg bestemmer da Jeg pleier ikke å bli blå, og jeg svinser vanligvis ikke med rumpa bar Jeg forstår at ikke alle forstår hva det handler om, så jeg vil bare be om at andre har forståelse for at mennesker har forskjellige preferanser Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9 "jeg kan ha gjort noe galt i løpet av dagen og da vanker det straff" - ro, ro til fiskeskjær? Du skriver jo selv at du kan straffes for noe du gjør utenom senga, det vil si at han bestemmer hva som er galt og hvordan du skal straffes? Anonymous poster hash: 91ee1...7e7 Jeg kan si noe frekt, svare han frekt, nekte å gjøre noe han ber meg om i løpet av dagen, og det betyr at når vi legger oss, eller det kan skje før, blir jeg straffet. Det er utrolig pirrende å vite at noe skal skje og at jeg ikke vet hva det er. Han kan gi meg hint og tegn i løpet av dagen for å minne meg på det Det er en utrolig deilig og pirrende lek Han kan velge å ikke ta hintet mitt når jeg er frekk, og jeg kan informere om at det han tolket som en invitasjon ikke var det Dette handler om trygghet, tillit og kjærlighet Han bestemmer straffen, men han går aldri ut over mine grenser, og hele poenget er jo at jeg tenner 100% på dette Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #12 Skrevet 24. juli 2015 Haha ... hvis Kjæresten skulle ha straffet meg for alt det gale jeg fant på ville han ikke fått gjort annet 😂😂😂 Denne tråden må jeg følge. Skikkelig "50 Shades ... " ... 😂Den har vi store planer om å se,vi har bare ikke kommet så langt ennå Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9
MammantilNurket Skrevet 24. juli 2015 #13 Skrevet 24. juli 2015 Haha ... hvis Kjæresten skulle ha straffet meg for alt det gale jeg fant på ville han ikke fått gjort annet 😂😂😂 Denne tråden må jeg følge. Skikkelig "50 Shades ... " ... 😂Den har vi store planer om å se,vi har bare ikke kommet så langt ennå Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9 Den er sååååå klein!!! Jeg så den alene hjemme i egen stue, men jeg rødmet helt ut i øreflippene 😚
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #14 Skrevet 24. juli 2015 Haha ... hvis Kjæresten skulle ha straffet meg for alt det gale jeg fant på ville han ikke fått gjort annet 😂😂😂 Denne tråden må jeg følge. Skikkelig "50 Shades ... " ... 😂Den har vi store planer om å se,vi har bare ikke kommet så langt ennå Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9 Den er sååååå klein!!! Jeg så den alene hjemme i egen stue, men jeg rødmet helt ut i øreflippene 😚 Er ikke den kjedelig da? Anonymous poster hash: 237da...56b
Drammensjente Skrevet 24. juli 2015 #15 Skrevet 24. juli 2015 Filmen er kjedelig, men bøkene er mye bedre Slik er det vel som oftest. Er noe med at filmen bare viser bok nr en og ikke alle tre. Mister liksom alt av historie da.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #16 Skrevet 24. juli 2015 Haha ... hvis Kjæresten skulle ha straffet meg for alt det gale jeg fant på ville han ikke fått gjort annet Denne tråden må jeg følge. Skikkelig "50 Shades ... " ... Den har vi store planer om å se,vi har bare ikke kommet så langt ennå Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9 Den er sååååå klein!!! Jeg så den alene hjemme i egen stue, men jeg rødmet helt ut i øreflippene Hehe, hvordan klein? Er litt spent på hvordan det blir å se den med han, enten blir vi flau, eller vi får inspirasjon Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9
MammantilNurket Skrevet 24. juli 2015 #17 Skrevet 24. juli 2015 Haha ... hvis Kjæresten skulle ha straffet meg for alt det gale jeg fant på ville han ikke fått gjort annet Denne tråden må jeg følge. Skikkelig "50 Shades ... " ... Den har vi store planer om å se,vi har bare ikke kommet så langt ennå Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9 Den er sååååå klein!!! Jeg så den alene hjemme i egen stue, men jeg rødmet helt ut i øreflippene Hehe, hvordan klein? Er litt spent på hvordan det blir å se den med han, enten blir vi flau, eller vi får inspirasjon Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9 Den er bare flau. Jeg får helt "teitofobi". Ubekvemt. Har du sett "Helt Perfekt" på TV-Norge?? "Fifty Shades ..."- er litt som "Helt Perfekt" ... med SM 😝
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #18 Skrevet 24. juli 2015 Haha ... hvis Kjæresten skulle ha straffet meg for alt det gale jeg fant på ville han ikke fått gjort annet Denne tråden må jeg følge. Skikkelig "50 Shades ... " ... Den har vi store planer om å se,vi har bare ikke kommet så langt ennå Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9 Den er sååååå klein!!! Jeg så den alene hjemme i egen stue, men jeg rødmet helt ut i øreflippene Hehe, hvordan klein? Er litt spent på hvordan det blir å se den med han, enten blir vi flau, eller vi får inspirasjon Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9 Den er bare flau. Jeg får helt "teitofobi". Ubekvemt. Har du sett "Helt Perfekt" på TV-Norge?? "Fifty Shades ..."- er litt som "Helt Perfekt" ... med SM 😝 Med Thomas gjertsen? Det er virkelig kleint ja😂 Uff, nå frister det ikke noe særlig å se den Men nå er det mer for inspirasjonen vi vil se den da Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #19 Skrevet 24. juli 2015 The only way to live :-) Så bra det er flere! Som sagt er vi ganske ferske, så jeg er litt nysgjerrig på andre som driver med det Og ja, det er en helt annen og ny verden Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9
MammantilNurket Skrevet 25. juli 2015 #20 Skrevet 25. juli 2015 Haha ... hvis Kjæresten skulle ha straffet meg for alt det gale jeg fant på ville han ikke fått gjort annet Denne tråden må jeg følge. Skikkelig "50 Shades ... " ... Den har vi store planer om å se,vi har bare ikke kommet så langt ennå Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9 Den er sååååå klein!!! Jeg så den alene hjemme i egen stue, men jeg rødmet helt ut i øreflippene Hehe, hvordan klein? Er litt spent på hvordan det blir å se den med han, enten blir vi flau, eller vi får inspirasjon Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9 Den er bare flau. Jeg får helt "teitofobi". Ubekvemt. Har du sett "Helt Perfekt" på TV-Norge?? "Fifty Shades ..."- er litt som "Helt Perfekt" ... med SM 😝Med Thomas gjertsen? Det er virkelig kleint ja😂 Uff, nå frister det ikke noe særlig å se den Men nå er det mer for inspirasjonen vi vil se den da Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9 Lese litteratur av Marquis de Sade eller "Historien om O" av Anne Desclos (?) ??
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #21 Skrevet 25. juli 2015 Jeg og samboeren prater litt løst om å prøve ut litt mer i senga og ba han faktisk om å slå meg på rumpa her en kveld. Det var ikke i forbindelse med sex men ville bare kjenne hvor vondt det gjorde 😂 Faen, det var vondt!!! Hahahaha 😂😂😂 Anonymous poster hash: 57cc2...28d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #22 Skrevet 25. juli 2015 Jeg og samboeren prater litt løst om å prøve ut litt mer i senga og ba han faktisk om å slå meg på rumpa her en kveld. Det var ikke i forbindelse med sex men ville bare kjenne hvor vondt det gjorde 😂 Faen, det var vondt!!! Hahahaha 😂😂😂 Anonymous poster hash: 57cc2...28d Haha😂 Man må jo varme opp litt,ikke bare smelle til 😂 Min mann legger meg over fanget og dasker litt forsiktig i begynnelsen, stryker og kniper,og ikke minst kysser,og fingrene eller det han bruker vandrer litt rundt om og innom,han slår hardere etter hvert når huden og jeg et blitt mer vant Og han kan slå andre andre plasser enn på rumpa Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #23 Skrevet 25. juli 2015 Vi praktiserer bdsm. Han var allerede en er faren Dom da jeg traff han og jeg har alltid, så lenge jeg kan huske, vært sub, men uten å ha praktisert, men følt en enorm dragning mot det å underkaste meg. Han er den eneste som kjenner denne siden ved meg, alle andre kjenner meg som den sterke, som lederen, hun som alltid har stålkontroll på alt og alle og ordner opp. Da jeg traff han, var det en enorm frigjørelse for meg, det å få lov til å være liten og hjelpeløs, få lov til å slippe ansvar å kontroll, få lov til å være HELE meg. Dette kommer først og fremst frem på det seksuelle plan, men gir også ringvirkninger til resten av livet vårt. Det betyr ikke at det er han som bestemmer i alt og ett, men han har likevel kontrollen og tar den skulle jeg trenge det. Og det er vel kanskje der det ligger. Jeg trenger dette og jeg gir han lov til å ta føringen. Det er jeg som bestemmer at han får bestemme hvis du skjønner? Han har et enormt ansvar, han må hele tiden lese meg, sjekke inn med meg og sørge for at jeg får det jeg ønsker. Han har et genuint ønske om at jeg skal ha det bra og være tilfreds på alle mulige plan og handler deretter. For meg innebærer det at jeg fratas min stemme og må lytte til hans. For all del, det er ikke alltid jeg er enig der og da, at jeg føler at han trekker meg langt og at grenser utfordres, men jeg trenger det også. Vi er heller ikke veldig avanserte sånn på utstyrsfronten, man kommer langt med en ridepisk og et tau, for meg er det den mentale biten som er viktigst. Vi snakker sammen om alt, absolutt alt og jeg må være ærlig med han for at dette skal fungere. Han har fått innblikk i mine innerste tanker og sett inn i dypet av sjelen min, også der hvor ingen andre har vært. Ting jeg kanskje ikke engang har villet se selv fordi jeg skammer meg, har han fått se. Og vet du, han har tatt alt dette og gjort det til noe fint, noe som gir meg nytelse og oss felles glede. Anonymous poster hash: 8117b...e70
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #24 Skrevet 25. juli 2015 Vi praktiserer bdsm. Han var allerede en er faren Dom da jeg traff han og jeg har alltid, så lenge jeg kan huske, vært sub, men uten å ha praktisert, men følt en enorm dragning mot det å underkaste meg. Han er den eneste som kjenner denne siden ved meg, alle andre kjenner meg som den sterke, som lederen, hun som alltid har stålkontroll på alt og alle og ordner opp. Da jeg traff han, var det en enorm frigjørelse for meg, det å få lov til å være liten og hjelpeløs, få lov til å slippe ansvar å kontroll, få lov til å være HELE meg. Dette kommer først og fremst frem på det seksuelle plan, men gir også ringvirkninger til resten av livet vårt. Det betyr ikke at det er han som bestemmer i alt og ett, men han har likevel kontrollen og tar den skulle jeg trenge det. Og det er vel kanskje der det ligger. Jeg trenger dette og jeg gir han lov til å ta føringen. Det er jeg som bestemmer at han får bestemme hvis du skjønner? Han har et enormt ansvar, han må hele tiden lese meg, sjekke inn med meg og sørge for at jeg får det jeg ønsker. Han har et genuint ønske om at jeg skal ha det bra og være tilfreds på alle mulige plan og handler deretter. For meg innebærer det at jeg fratas min stemme og må lytte til hans. For all del, det er ikke alltid jeg er enig der og da, at jeg føler at han trekker meg langt og at grenser utfordres, men jeg trenger det også. Vi er heller ikke veldig avanserte sånn på utstyrsfronten, man kommer langt med en ridepisk og et tau, for meg er det den mentale biten som er viktigst. Vi snakker sammen om alt, absolutt alt og jeg må være ærlig med han for at dette skal fungere. Han har fått innblikk i mine innerste tanker og sett inn i dypet av sjelen min, også der hvor ingen andre har vært. Ting jeg kanskje ikke engang har villet se selv fordi jeg skammer meg, har han fått se. Og vet du, han har tatt alt dette og gjort det til noe fint, noe som gir meg nytelse og oss felles glede. Anonymous poster hash: 8117b...e70 Det er slik det er her også, jeg trenger at han tar kontrollen og at han samtidig tar vare på meg, det er så intenst og stort, det er kjærlighet jeg aldri hadde trodd fantes! Ute i verden er jeg uavhengig og har kontroll på alt, og ingen hadde trodd dette om meg om de visste. Han bestemmer, men det er fordi jeg tillater det og ønsker det, det er derfor jeg samtitidig sier at det er jeg som bestemmer i bunn og grunn. Han er ydmyk og kjærlig, og dominansen er et uttrykk for kjærlighet,omsorg og tillit. Ingen andre har fått sett meg slik, på det mest sårbare og åpne, og for meg er det en ny og trygg verden. I tillegg presser vi grenser og oppdager nye sider, og det er utrolig mye nytelse. Jeg kan aldri gå tilbake til slik det var før.. Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #25 Skrevet 25. juli 2015 Vil gjerne høre fra flere Dette er så nytt og stort, og vi har vel ikke før I den siste tiden innsett at det er bdsm vi faktisk driver med Anonymous poster hash: 3c9a7...0c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå