Gå til innhold

Ubehagelig gravidmage

Anbefalte innlegg

Jeg er litt over 15 uker på vei og har fått skikkelig mage! Det som bekymrer meg er at på morningen og utover dagen er magen helt ok å ha der. Men utover ettermiddagen, kvelden er den kjempe hard og ubehagelig. Føles ut som huden strekkes hardt og at det er dårlig plass (allerede?!?!). Puster tungt og vanskelig med å bøye meg fordi magen kommer i klem og det er veldig ubehagelig. Sliter også med vondt i ryggen utover ettermiddag/kveld, kan det være noen sammenheng? Vanskelig å finne en god stilling å sitte/ligge i. 

Jeg har også slitt med treg mage, men tar masse for det så får tømt meg. 

Er det ikke veldig tidelig å føle det sånn? For meg ser det ut som jeg er 6-7 måneder på vei! 

Anonymous poster hash: 3c9c6...053
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144227312-ubehagelig-gravidmage/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Når skal du på oul? For jeg har det mye likt som deg. Dette er mitt andre svangerskap, så har noe å sammenligne med. Og jeg klarer IKKE å la være å tenke på at det kan være tvillinger. Vet at magen kommer tidligere på nr 2, men jeg har stor mage allerede. Og det er ikke vann eller oppblåsthet, den er ganske tydelig gravidmage og hard. Er ingen sylfide fra før av, men det er ingen som tar feil av at jeg er gravid. Er 15 uker i dag. Skal på svangerskapskontroll med ul om 9 dager. Holder nesten på å krepere av nysgjerrighet.

Annonse

Spennende! Jeg skal på ultralyd tidelig i neste uke. Kan oppdatere igjen da. Begynner å tro at det bare er en her inne, for magen kom brått men vokser ikke i det samme tempo som den gjorde. Får likevel mange kommentarer over hvor stor jeg er allerede særlig som førstegangs. Er veldig spennende og tiden går ikke fort nok, det KAN jo være to! :) 

Anonymous poster hash: 3c9c6...053

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...