Gå til innhold

Hvem er egentlig pappaen til Pinky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har sikkert ikke jeg fått med meg alle detaljer osv., men jeg tror at det er langemann. (Hvis det er mulig)

Han skal visst hete Morgan. Men jeg har også tenkt tanken på at langemann er morgan eller at langemann egentlig er pappan

Det har jeg fått med meg, men ja.. Tenkte også at Langemann er Morgan. Eller i hvert fall at han vet hvem (og hvor) Morgan er.

Annonse

Nå har sikkert ikke jeg fått med meg alle detaljer osv., men jeg tror at det er langemann. (Hvis det er mulig)

Han skal visst hete Morgan. Men jeg har også tenkt tanken på at langemann er morgan eller at langemann egentlig er pappan

Det har jeg fått med meg, men ja.. Tenkte også at Langemann er Morgan. Eller i hvert fall at han vet hvem (og hvor) Morgan er.

Ja. eller noe sånt ja. Like spennende for voksene det her. :P

)" data-cid="147339586" data-time="1437757998" data-date="i dag, 19:13">

Haha, nå begynte jeg å tenke på Pinky (brewster? ) yndlingsbarnetv da jeg var liten!

Anonymous poster hash: 9bb41...5c4

Hun het Punky. ..ikke Pinky

Ja, det stemmer :) fine serien!

Annonse

Hva snakker dere om?

Anonymous poster hash: b1511...bca

Kaptein Sabeltann. Pinky er byssegutt hos han.

I ene filmen møter man Morgang, og det kommer jo også frem at Langemann fant han i Morgans forliste skute, og tok han med seg. Så Langemann er IKKE pappaen til Pinky nei.

Anonymous poster hash: 8d929...578

Morgan dukket opp i en av forestillingene for et par år siden. Han er pappa til pinky.

Det er også en lillebror. Han som var med i årets forestilling som løper rundt med den magiske diamant. Husker ikke hva han heter.

Anonymous poster hash: 7a0e0...fd2

Haha, nå begynte jeg å tenke på Pinky (brewster? ) yndlingsbarnetv da jeg var liten!

Jeg også 😳

Gamla!

Anonymous poster hash: 0a319...3c5

Jeg også! 😊 Digga den serien.

Morgan dukket opp i en av forestillingene for et par år siden. Han er pappa til pinky.

Det er også en lillebror. Han som var med i årets forestilling som løper rundt med den magiske diamant. Husker ikke hva han heter.

Marco, tror jeg.

er Morgan som er faren, han døde når pinky var baby, og langemann finner han, er jo han som er fungerende som far,siden morgan døde på havet. 

Mini elsker kongen på havet,så har sett hver eneste episode,men det jeg ikke skjønner, hvordan får han en bror,hvis foreldrene er død? han derre Marco

er Morgan som er faren, han døde når pinky var baby, og langemann finner han, er jo han som er fungerende som far,siden morgan døde på havet.

Mini elsker kongen på havet,så har sett hver eneste episode,men det jeg ikke skjønner, hvordan får han en bror,hvis foreldrene er død? han derre Marco

Morgan dukker opp i en forestilling. Han er ikke død. Skipet forliste, han forsvant men overlevde. Mora har det aldri vært snakk om.

Hilsen ei som har vært på sabeltannshow hver år de siste 12 årene!

Han heter Marco, faren til pinky er Morgan. Sønnen min har sett alle show, serier og filmen og han vet det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...