Gå til innhold

For oss som er over IKM og har negative tester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på en ting. Har merket at urinen min er mer uklar, gjerne litt mørkere enn ellers og virker litt grumsete. Har ikke UVI. Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To dager over ikm idag, igår tok jeg en RFSU som var blendahvit, idag fikk jeg dette resultatet på CB!!

http://i59.tinypic.com/517prt.jpg

Jeg vet ikke om jeg tør å slippe jubelen løs! Jeg er så redd det er kjemisk eller at egget bare streifet..

Burde den ikke vært sterkere nå?

Hva tror dere?

Gjest 3 små ♥
Skrevet

Syns den ser veldig positiv ut jeg😃 Kanskje du bare produserer hcg sent? Har du noen symptomer da? Lykke til☺️

Skrevet

Greien er at jeg gikk på p-piller, men så mistenkte jeg graviditet, sluttet da på pillen. Første test var negativ, andre svakt positivt og den i dag var da negativ. Har spottet lysrosa og brunt i noen dager, er kvalm, halsbrann og mensmurringer, har også hetetokter. Skal i følge pille syklusen min ha mensen neste uke. Så jeg vet ikke helt hva som foregår.. Noe er annerledes med kroppen mil hvertfall...

Skrevet

Aha skjønner.. Ikke lett å forstå seg på kroppen alltid! Da må du nok smøre deg med tålmodighet en stund til..

Jeg fikk super negativ billigstrimmel idag så jeg begynner å tvile..

Men har masse symtomer, stikk å murring i magen, ømme bryst, trøtt, bedre luktesans å uteblitt mens.. Prøver en CB til i morgen å ser..

Skrevet

Ganske kjipt! Hadde håpt på at det var noe

Skrevet

Uff Vi3Blir4, så kjedelig! Trodde dette hadde gått veien for deg.

Skrevet

Utrolig dårlig start på dagen!😩 igår var jeg overbevist over at det endelig klaffet etter 8 lange mnd med prøving, 1 sa, å en 1kjemisk..

Masse symtomer tok jeg som et godt tegn å tenkte jaja negative tester kan jo forekomme, jeg fikk jo en positiv CB å kan vel stole på den! Men nå er cb og negativ😢😢ufattelig lei meg nå, klarer ikke å konsentrere meg om noe på jobb heller, usj😩

Skrevet

Ta en ny test om noen dager! Klem til deg

Skrevet (endret)

Takk for oppmuntring! 😊 men begynner å lure på om kroppen tuller med meg å at jeg har innbilt svangerskap..

Jeg har mye uflod (hatt det hele dpo, og det er uvanelig) har ømme bryst, hodepine, trøtt, stikking å murring nede i magen, temperaturen er fremdeles høy.. 5 dager over ikm idag...

Endret av Vi3blirVi4<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...