Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #76 Skrevet 28. juli 2015 Noen som har erfaring med livmortappen? Hvordan er den dersom man er gravid osv?Tror jeg skrev i en tidligere kommentar her med en genial link Okey. Den føles ganske myk men fremdeles hard. Kjennes ut dom den er lukket. Ligger ganske høyt og er bakovervendt. Hadde problemer med å nå den😜 normalt?Det som er er jo at det er sånn den er før mensen også, sånn jeg har skjønt det. Men hvis mensen kommer rett rundt hjørnet er den vel åpen. Dessuten kan det jo være helt forskjellig fra person til person Åssen tappen er gjennom syklusen. Så hvis du får mensen, så anbefaler jeg deg å kjenne på den gjennom hele syklusen, så vet du Åssen den er når den er åpen, Åssen den er når den er lukket osv jeg var helt sikker på at min var lukker nå, men den er vist åpen, for her kommer mensen i anmarsj her og ;-P vanskelig det med tappetafsing.. Fikk blødning idag. Lyserosa og brunt.. Mensen skal jo ikke komme før om lenge.. Hva kan dette skyldes? Anonymous poster hash: b168a...6ce
IKM90 Skrevet 29. juli 2015 Forfatter #77 Skrevet 29. juli 2015 Har du hatt EL da? Hvis du har hatt det kan det jo være en festeblødning. Men kan også bare være hormonforandringer..
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #78 Skrevet 29. juli 2015 Har du hatt EL da? Hvis du har hatt det kan det jo være en festeblødning. Men kan også bare være hormonforandringer.. Aner ikke om jeg har hatt EL mtp at jeg gikk på pillen før.. Men dette var en blødning som kun varte i 1-2 timer i går, og det var veldig lite som kom. Kom bare litt på tampongen. Har aldri hatt mellomblødning før, så tviler det kan være noe sånt... Når bør jeg evt ta en test? Anonymous poster hash: b168a...6ce
IKM90 Skrevet 29. juli 2015 Forfatter #79 Skrevet 29. juli 2015 Prøv å vent til IKM hvis du klarer lykke til 😃
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #80 Skrevet 29. juli 2015 Prøv å vent til IKM hvis du klarer lykke til 😃 Fikk blødning idag og, men ikke vanlig mens blødning.. Forvirret! Anonymous poster hash: b168a...6ce
Katta82 Skrevet 29. juli 2015 #81 Skrevet 29. juli 2015 Prøv å vent til IKM hvis du klarer lykke til Fikk blødning idag og, men ikke vanlig mens blødning.. Forvirret! Anonymous poster hash: b168a...6ce Heie på deg!!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #82 Skrevet 29. juli 2015 Prøv å vent til IKM hvis du klarer lykke tilFikk blødning idag og, men ikke vanlig mens blødning.. Forvirret! Anonymous poster hash: b168a...6ce Heie på deg!! Tenk om det er en liten spire der inne😍 men begynner å tvile sterkt.. Nå har blødningen gått over atter en gang, er kun pittelitt brun utflod.. Men er så usikker på hva jeg skal gjøre. Alle testene har vært negativ, og i morgen reiser vi på tur hvor det kommer til å bli alkohol.. Så jeg lurer på om jeg skal ta en test i morgen selvom den sikkert og blir negativ.. Hva tenker dere her på KG om det? Anonymous poster hash: b168a...6ce
Katta82 Skrevet 29. juli 2015 #83 Skrevet 29. juli 2015 (endret) Prøv å vent til IKM hvis du klarer lykke tilFikk blødning idag og, men ikke vanlig mens blødning.. Forvirret! Anonymous poster hash: b168a...6ce Heie på deg!!Tenk om det er en liten spire der inne men begynner å tvile sterkt.. Nå har blødningen gått over atter en gang, er kun pittelitt brun utflod.. Men er så usikker på hva jeg skal gjøre. Alle testene har vært negativ, og i morgen reiser vi på tur hvor det kommer til å bli alkohol.. Så jeg lurer på om jeg skal ta en test i morgen selvom den sikkert og blir negativ.. Hva tenker dere her på KG om det? Anonymous poster hash: b168a...6ce Ohh. Eg har erfaring me å ikkje testa positivt før i veke 6 samtidig som eg hadde blødningar i hytt og pine. Sikkert noko som va festeblødning før mens kom som vanlig. Kanskje litt mindre menstruasjon enn vanlig, men lika fullt ein relativt vanlig menstruasjon. Testa som sagt ikkje positivt før i midten på veke 6.. Og ja. Gutten e frisk, deilig og fantastisk nydelig!! Så eg hadde droppa alkoholen. Men du bestemme jo sjøl. Har du sjukehus i nærheten kunne du kanskje fått tatt ein Hcg i kveld og fått svar i måro? Prøv me ein eggløysingstest og sjå ka den seie. Vente i spenning på ka den evt seie. Håpe da går veien!! Endret 29. juli 2015 av Katta82
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #84 Skrevet 29. juli 2015 Prøv å vent til IKM hvis du klarer lykke tilFikk blødning idag og, men ikke vanlig mens blødning.. Forvirret! Anonymous poster hash: b168a...6ce Heie på deg!!Tenk om det er en liten spire der inne men begynner å tvile sterkt.. Nå har blødningen gått over atter en gang, er kun pittelitt brun utflod.. Men er så usikker på hva jeg skal gjøre. Alle testene har vært negativ, og i morgen reiser vi på tur hvor det kommer til å bli alkohol.. Så jeg lurer på om jeg skal ta en test i morgen selvom den sikkert og blir negativ.. Hva tenker dere her på KG om det? Anonymous poster hash: b168a...6ce Ohh. Eg har erfaring me å ikkje testa positivt før i veke 6 samtidig som eg hadde blødningar i hytt og pine. Sikkert noko som va festeblødning før mens kom som vanlig. Kanskje litt mindre menstruasjon enn vanlig, men lika fullt ein relativt vanlig menstruasjon. Testa som sagt ikkje positivt før i midten på veke 6.. Og ja. Gutten e frisk, deilig og fantastisk nydelig!! Så eg hadde droppa alkoholen. Men du bestemme jo sjøl. Har du sjukehus i nærheten kunne du kanskje fått tatt ein Hcg i kveld og fått svar i måro? Prøv me ein eggløysingstest og sjå ka den seie. Vente i spenning på ka den evt seie. Håpe da går veien!! Er på jobb nå, på et sykehus, men ikke sjans til å få ordnet det idag! Tror jeg tar testen i morgen, så tar jeg det derfra! Men holder meg unna alkoholen inntil videre😊 håper dette går! Anonymous poster hash: b168a...6ce
Katta82 Skrevet 29. juli 2015 #85 Skrevet 29. juli 2015 Prøv å vent til IKM hvis du klarer lykke tilFikk blødning idag og, men ikke vanlig mens blødning.. Forvirret! Anonymous poster hash: b168a...6ce Heie på deg!!Tenk om det er en liten spire der inne men begynner å tvile sterkt.. Nå har blødningen gått over atter en gang, er kun pittelitt brun utflod.. Men er så usikker på hva jeg skal gjøre. Alle testene har vært negativ, og i morgen reiser vi på tur hvor det kommer til å bli alkohol.. Så jeg lurer på om jeg skal ta en test i morgen selvom den sikkert og blir negativ.. Hva tenker dere her på KG om det? Anonymous poster hash: b168a...6ce Ohh. Eg har erfaring me å ikkje testa positivt før i veke 6 samtidig som eg hadde blødningar i hytt og pine. Sikkert noko som va festeblødning før mens kom som vanlig. Kanskje litt mindre menstruasjon enn vanlig, men lika fullt ein relativt vanlig menstruasjon. Testa som sagt ikkje positivt før i midten på veke 6.. Og ja. Gutten e frisk, deilig og fantastisk nydelig!! Så eg hadde droppa alkoholen. Men du bestemme jo sjøl. Har du sjukehus i nærheten kunne du kanskje fått tatt ein Hcg i kveld og fått svar i måro? Prøv me ein eggløysingstest og sjå ka den seie. Vente i spenning på ka den evt seie. Håpe da går veien!! Er på jobb nå, på et sykehus, men ikke sjans til å få ordnet det idag! Tror jeg tar testen i morgen, så tar jeg det derfra! Men holder meg unna alkoholen inntil videre håper dette går!Anonymous poster hash: b168a...6ce Lykke til!!
Tihil Skrevet 29. juli 2015 #86 Skrevet 29. juli 2015 Prøv å vent til IKM hvis du klarer lykke tilFikk blødning idag og, men ikke vanlig mens blødning.. Forvirret! Anonymous poster hash: b168a...6ce Heie på deg!!Tenk om det er en liten spire der inne men begynner å tvile sterkt.. Nå har blødningen gått over atter en gang, er kun pittelitt brun utflod.. Men er så usikker på hva jeg skal gjøre. Alle testene har vært negativ, og i morgen reiser vi på tur hvor det kommer til å bli alkohol.. Så jeg lurer på om jeg skal ta en test i morgen selvom den sikkert og blir negativ.. Hva tenker dere her på KG om det? Anonymous poster hash: b168a...6ce Ohh. Eg har erfaring me å ikkje testa positivt før i veke 6 samtidig som eg hadde blødningar i hytt og pine. Sikkert noko som va festeblødning før mens kom som vanlig. Kanskje litt mindre menstruasjon enn vanlig, men lika fullt ein relativt vanlig menstruasjon. Testa som sagt ikkje positivt før i midten på veke 6.. Og ja. Gutten e frisk, deilig og fantastisk nydelig!! Så eg hadde droppa alkoholen. Men du bestemme jo sjøl. Har du sjukehus i nærheten kunne du kanskje fått tatt ein Hcg i kveld og fått svar i måro? Prøv me ein eggløysingstest og sjå ka den seie. Vente i spenning på ka den evt seie. Håpe da går veien!! Hva mener du med "relativ vanlig menstruasjon"? Hadde du smerter og alt som vanlig? Hva gjorde at du testet etter uke 6 da? Jeg blør her og der, tror tanta startet i går, blør mye og har smerter som vanlig, men føler likevel at noe ikke er som det pleier... Så da sitter jeg her og lurer på om det er noe håp her likevel.
Katta82 Skrevet 29. juli 2015 #87 Skrevet 29. juli 2015 Prøv å vent til IKM hvis du klarer lykke tilFikk blødning idag og, men ikke vanlig mens blødning.. Forvirret! Anonymous poster hash: b168a...6ce Heie på deg!!Tenk om det er en liten spire der inne men begynner å tvile sterkt.. Nå har blødningen gått over atter en gang, er kun pittelitt brun utflod.. Men er så usikker på hva jeg skal gjøre. Alle testene har vært negativ, og i morgen reiser vi på tur hvor det kommer til å bli alkohol.. Så jeg lurer på om jeg skal ta en test i morgen selvom den sikkert og blir negativ.. Hva tenker dere her på KG om det? Anonymous poster hash: b168a...6ce Ohh. Eg har erfaring me å ikkje testa positivt før i veke 6 samtidig som eg hadde blødningar i hytt og pine. Sikkert noko som va festeblødning før mens kom som vanlig. Kanskje litt mindre menstruasjon enn vanlig, men lika fullt ein relativt vanlig menstruasjon. Testa som sagt ikkje positivt før i midten på veke 6.. Og ja. Gutten e frisk, deilig og fantastisk nydelig!! Så eg hadde droppa alkoholen. Men du bestemme jo sjøl. Har du sjukehus i nærheten kunne du kanskje fått tatt ein Hcg i kveld og fått svar i måro? Prøv me ein eggløysingstest og sjå ka den seie. Vente i spenning på ka den evt seie. Håpe da går veien!! Hva mener du med "relativ vanlig menstruasjon"? Hadde du smerter og alt som vanlig? Hva gjorde at du testet etter uke 6 da? Jeg blør her og der, tror tanta startet i går, blør mye og har smerter som vanlig, men føler likevel at noe ikke er som det pleier... Så da sitter jeg her og lurer på om det er noe håp her likevel. Hadde vanligvis mens i 4dagar, den gongen eg va gravid varte den i tre dagar. Menssmertene var ikkje så galne som di pleidde ver, men va vondt forda. Eg e plaga me skikkelige menssmerter. Samme mengde blødning som vanlig. Eg trudde eg va i ny pp og begynte å testa ette eggløysing på dag 5. Eggløysingstesten va positiv. Eg syns da va løye for den burde ikkje ver da. Men eg testa kvar dag då, for eg venta jo på at den sku bli negativ.. Når eg hadde hatt positiv eggløysingstest 12 daga på rad meldte eg meg inn her. Måtte spør ka detta opplegget kunne ver. Då va da ei som sa eg sikkert va gravid. Men eg va sikker på at eg ikkje va da. Hadde tatt fleire gravitestar heile veien og alle va negative. Hadde tatt den dagen te og me. Grunnen te steg tok da va fordi eg kjente kroppen va annerledes. I tillegg hadde eg begynna måla temperaturen mnd før og tempen hadde ikkje gått ned sjøl om eg hadde hatt da eg trudde va mensen. Men dagen ette eg meldte meg inn her va graviditetstesten positiv. Då va eg godt ut i veke 6.
Tihil Skrevet 29. juli 2015 #88 Skrevet 29. juli 2015 Prøv å vent til IKM hvis du klarer lykke tilFikk blødning idag og, men ikke vanlig mens blødning.. Forvirret! Anonymous poster hash: b168a...6ce Heie på deg!!Tenk om det er en liten spire der inne men begynner å tvile sterkt.. Nå har blødningen gått over atter en gang, er kun pittelitt brun utflod.. Men er så usikker på hva jeg skal gjøre. Alle testene har vært negativ, og i morgen reiser vi på tur hvor det kommer til å bli alkohol.. Så jeg lurer på om jeg skal ta en test i morgen selvom den sikkert og blir negativ.. Hva tenker dere her på KG om det? Anonymous poster hash: b168a...6ce Ohh. Eg har erfaring me å ikkje testa positivt før i veke 6 samtidig som eg hadde blødningar i hytt og pine. Sikkert noko som va festeblødning før mens kom som vanlig. Kanskje litt mindre menstruasjon enn vanlig, men lika fullt ein relativt vanlig menstruasjon. Testa som sagt ikkje positivt før i midten på veke 6.. Og ja. Gutten e frisk, deilig og fantastisk nydelig!! Så eg hadde droppa alkoholen. Men du bestemme jo sjøl. Har du sjukehus i nærheten kunne du kanskje fått tatt ein Hcg i kveld og fått svar i måro? Prøv me ein eggløysingstest og sjå ka den seie. Vente i spenning på ka den evt seie. Håpe da går veien!! Hva mener du med "relativ vanlig menstruasjon"? Hadde du smerter og alt som vanlig? Hva gjorde at du testet etter uke 6 da? Jeg blør her og der, tror tanta startet i går, blør mye og har smerter som vanlig, men føler likevel at noe ikke er som det pleier... Så da sitter jeg her og lurer på om det er noe håp her likevel. Hadde vanligvis mens i 4dagar, den gongen eg va gravid varte den i tre dagar. Menssmertene var ikkje så galne som di pleidde ver, men va vondt forda. Eg e plaga me skikkelige menssmerter. Samme mengde blødning som vanlig. Eg trudde eg va i ny pp og begynte å testa ette eggløysing på dag 5. Eggløysingstesten va positiv. Eg syns da va løye for den burde ikkje ver da. Men eg testa kvar dag då, for eg venta jo på at den sku bli negativ.. Når eg hadde hatt positiv eggløysingstest 12 daga på rad meldte eg meg inn her. Måtte spør ka detta opplegget kunne ver. Då va da ei som sa eg sikkert va gravid. Men eg va sikker på at eg ikkje va da. Hadde tatt fleire gravitestar heile veien og alle va negative. Hadde tatt den dagen te og me. Grunnen te steg tok da va fordi eg kjente kroppen va annerledes. I tillegg hadde eg begynna måla temperaturen mnd før og tempen hadde ikkje gått ned sjøl om eg hadde hatt da eg trudde va mensen. Men dagen ette eg meldte meg inn her va graviditetstesten positiv. Då va eg godt ut i veke 6. Tusen takk for svar. Det må jo ikke bety at det er det jeg opplever, men det er bare noe som ikke stemmer! Så da skal jeg holde meg litt rolig (mtp graviditets-fy) og teste igjen til uka dersom jeg ikke føler meg helt som meg selv igjen enda.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #89 Skrevet 30. juli 2015 Kom en veldig veldig svak og tynn strek... Tolke den som negativ? Anonymous poster hash: b168a...6ce
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #90 Skrevet 30. juli 2015 Sånn ser den ut. Litt vanskelig å se på bilde, men det er en strek der. Kom opp nesten med en gang Anonymous poster hash: b168a...6ce
Katta82 Skrevet 30. juli 2015 #91 Skrevet 30. juli 2015 ÅÅÅ! Eg får ikkje opp bilde. Men e ikkje ein strek ein strek??
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #92 Skrevet 30. juli 2015 ÅÅÅ! Eg får ikkje opp bilde. Men e ikkje ein strek ein strek??[/ De sier så, men syns det er for godt til å være sant. Har ikke sagt noe til samboeren min enda.. Anonymous poster hash: b168a...6ce
Smukka91 Skrevet 30. juli 2015 #95 Skrevet 30. juli 2015 Der har jeg plutselig ikke anonym mer😄 men bildet var veldig dårlig ser jeg.
IKM90 Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #96 Skrevet 30. juli 2015 Min var jo sånn som din på mandag, men her kom tanta for fullt, så var bare skyggestrek for min del håper det er annerledes for deg!
Smukka91 Skrevet 30. juli 2015 #97 Skrevet 30. juli 2015 Har jo blødd litt idag og, men har vært mer brunt idag enn friskt blod... Forstår ikke så mye av dette
IKM90 Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #98 Skrevet 30. juli 2015 Kan jo bare være hormonforandringer også kanskje men du kan jo vente litt og ta en test iallfall! Krysser fingrene for deg
IKM90 Skrevet 2. august 2015 Forfatter #99 Skrevet 2. august 2015 (endret) Åssen gikk det med deg Smukka91? Endret 2. august 2015 av IKM90
Smukka91 Skrevet 2. august 2015 #100 Skrevet 2. august 2015 Har ikke tatt ny test enda. Så blir spennende på tirsdag! Har vært plaget med kvalme i helgen, har fremdeles mensmurringer, men ingen blødning siden fredag. Bare litt brunt på papiret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå