Gå til innhold

For oss som er over IKM og har negative tester

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal se det an litt :) om jeg ikke får den innen neste torsdag så kanskje jeg drar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde mens lignende blødning i helgen, men har følt meg gravid, så tok en test onsdags morgen som var negativ. Sitter her fremdeles med følelsen av å være gravid. Ubehag/mensmurringer helt nederst i magen. Kjenner press når jeg bøyer meg fremover og når jeg ligger på magen.. Er fremdeles veldig trøtt og hormonell. Med tanke på at jeg trodde jeg var gravid, så stoppet jeg å ta P-pillene mine.. Kan jeg likevel være gravid? Noen som har opplevd lignende?

Anonymous poster hash: b168a...6ce

Skrevet

Jeg var 14 dager over på fredag, men i dag kom tanta æ gitt!😝 ble faktisk for en gang skyld glad for å se tanta.. Så nå kan vi ha innsett av fryst embryo i august likevel!😁👏👏

Skrevet

Ab; du kan jo være gravid, ppiller er ikke 100% (selvom de skal være ganske nærme da, hvis du har tatt alle pillene hver dag). Men muligheten er jo der. Vet du når du skulle hatt mensen da? :)

Ja når jeg først er så langt over tia kunne hu kommet her og igrund, vil enten være gravid eller komme i gang med neste pp :P men så spennende med innsett da, tatt lang tid å komme dit? Vi starter utredning egentlig til høsten (hvis ikke jeg skulle være gravid nå da :-P )

Skrevet

Ab; du kan jo være gravid, ppiller er ikke 100% (selvom de skal være ganske nærme da, hvis du har tatt alle pillene hver dag). Men muligheten er jo der. Vet du når du skulle hatt mensen da? :)

Ja når jeg først er så langt over tia kunne hu kommet her og igrund, vil enten være gravid eller komme i gang med neste pp :P men så spennende med innsett da, tatt lang tid å komme dit? Vi starter utredning egentlig til høsten (hvis ikke jeg skulle være gravid nå da :-P )

Skulle hatt mensen i helgen som var, hadde en dag med pittelitt blødning, resten var det litt brunlig. Ulikt fra hva jeg har hatt før. Har hatt litt kluss med pillene, sååå

Skrevet

Lyserosa utflod i dag. Håper tanta kommer nå. Har hamstret tester :) Klar for neste pp som forhåpentligvis blir en normal syklus.

Skrevet

Skulle hatt mensen i helgen som var, hadde en dag med pittelitt blødning, resten var det litt brunlig. Ulikt fra hva jeg har hatt før. Har hatt litt kluss med pillene, sååå

Er forresten småkvalm og uggen også..

Skrevet

Ta en test da vel :) koster ikke så mye for én på Rema :) Si ifra hva den viser da? Jeg vil og ha mensen nå igrunn, aller helst en unge i magen, men er vel ikke såå sannsynlig når det er negative tester. Ikke testet siden i går morges da (5ikm) :)

Skrevet

Ta en test da vel :) koster ikke så mye for én på Rema :) Si ifra hva den viser da? Jeg vil og ha mensen nå igrunn, aller helst en unge i magen, men er vel ikke såå sannsynlig når det er negative tester. Ikke testet siden i går morges da (5ikm) :)

Får kjøpe en test på mandag:) sjansen er jo liten mtp at jeg egentlig bruker p-piller, men stoppet å ta de når jeg mistenkte graviditet.. Hadde ikke gjort meg noe om det var en liten spire i magen nå

Skrevet

Da får vi krysse fingrene begge to, jeg skal teste mandag eller tirsdag :)

Skrevet

Da får vi krysse fingrene begge to, jeg skal teste mandag eller tirsdag :)

Blir tirsdag for meg:) spennende. Tok jo en nå på onsdag som da var veldig negativ.. Så tviler jo sterkt på at det er noe.. Håper det går veien for deg:)

Skrevet

Kan vi ikke alle ta en test tirsdag da? ☺ jeg tok test på torsdag, kanskje litt tidlig enda? Idag er jeg 11 dager over ikm!

Skrevet

Kan vi ikke alle ta en test tirsdag da? ☺ jeg tok test på torsdag, kanskje litt tidlig enda? Idag er jeg 11 dager over ikm!

Jo, spennende å se hvordan det går for alle😊

Skrevet

Veldig spennende😊 vi startet med utredning på høsten i fjor og hadde første ferske forsøk i mai😊 var inne til samtale i slutten av mars, men fant ut at jeg måtte operere først for endometriose. Det gjorde jeg i april. Så alt skjedde veldig fort egentlig!😊

Skrevet

Åh så spennende :) alt gikk fint da? Hvilke tester og sånn startet dere med? :) ikke noe tante her i dag heller 😃

Skrevet

Sitter her på jobb og er kvalm og dårlig... Kjedelige greier.

Skrevet

Her er det tantebesøk så det holder :)

Lykke til med testing! Håper dere enten er gravide eller får tanta snart slik at neste pp kan komme i gang.

Skrevet

Lykke til med testing! Håper dere enten er gravide eller får tanta snart slik at neste pp kan komme i gang.

Håper det klaffer neste gang!😊

Skrevet

Ja, får prøve skikkelig denne gang :)

Skrevet

Ja, får prøve skikkelig denne gang :)

Idag har jeg mer stikkende smerter i magen.. Har beveget seg opp over navlen og ut mot sidene. Føler meg som en vandrende hval.. Lurer på hva som skjer

Skrevet

Her var det desverre litt rødt på papiret i sta, gjennomsiktig lyserødt da.. Men det lover jo ikke akkurat godt desverre :( 1 uke over tia Idag..

Skrevet

Her var det desverre litt rødt på papiret i sta, gjennomsiktig lyserødt da.. Men det lover jo ikke akkurat godt desverre :( 1 uke over tia Idag..

Krysser fingrene for at det ikke er tr!

Skrevet

Jeg og.. Men det tok alt håpet fra meg desverre :/ er nok TR.. Får i det minste startet på ny pp da.. PP 14.. Hurraa xD blir jo litt motløs og lei :)

Skrevet

Vurderer nesten å stikke innom en bensinstasjon for å kjøpe en test, idag er symptomene helt ville.. Å gå med dongeribukse er jo tortur nærmest..

Skrevet

Åh så spennende :) alt gikk fint da? Hvilke tester og sånn startet dere med? :) ikke noe tante her i dag heller 😃

Jeg tok prøver for å se om jeg hadde eggløsning. Tok innvendig ultralyd for å se om de så noe unormalt:)

Mannen tok noen blodprøver pluss prøve av svømmere😊

Jeg har endo og mannen har trege og få svømmere🙈 så vi må ta icsi for å klare det😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...