Gå til innhold

For oss som er over IKM og har negative tester

Anbefalte innlegg

Tenkte å starte en tråd med dette temaet for å høre andres erfaringer, tanker, frustrasjoner, symptomer osv.

Vi skal starte utredning til høsten, er vel i pp14 nå, og plutselig dukker ikke tanta opp. Femte dagen på overtid, desverre negative tester foreløpig. Aldri vært så forsinket før, helt ulikt meg. Ingen spor til tanta, og føler meg annerledes på en måte. Skikkelig frustrerende er det, føler meg som en besatt kjærring! Hihi.. Håper jeg er en av de få som produserer hcg sent eller at eggløsning var senere enn jeg trodde.. :)

Håper noen fler er i samme båt! Trenger noen å skravle med :-)

Fortsetter under...

Oj.. Var det noen spesiell grunn til det? Hadde du eggløsning senere Katta82? Eller produserte du bare lite hcg?

Ja tanta burde kommet. Har testet med billig-tester før, prøvde med en rfsu-test i dag siden den skal være følsom på 15mlU istedenfor 25.. Men ikke en antydning engang. Blir jo gal her jeg sitter :o

I april gikk jeg 16 dager over ikm uten å være gravid. Aldri skjedd før, har alltid hatt en regelmessig syklus på 28-30 dager. Var hos gyn som ikke fant noenting galt, og han sa at det er sånn som kan skje innimellom - spes når man prøver å bli gravid. Selv om man ikke merker stresset selv så merker kroppen det. Han sa syklusen kom nok til å være på rett kjøl igjen om et par mnd, og det stemte. Nå er den helt fin igjen.

Poenget mitt er bare at det trenger ikke Være noe galt med dere,det er bare sånt som kan skje noen ganger 😊

Har ikkje anelse. Testa ikkje HCG. Bare drøssevis med graviditetstestar. Billig-testar, rfsu, clearblue og fleire andre. Heile kroppen min sa nåke måtte ver på gong. Bare ikkje graviditetstesten. Fikk til og med mens som vanlig første mnd. Ette da eg tenkte måtte ver mens så testa eg etter eggløysing på dag 5. Va positiv. Første mnd eg begynna med eggløysingstestar va den mnd eg visst blei gravid så eg tenkte jøss. Komme eggløysing så fort ette mens? Men så tok eg eggløysingstest daglig framøve (+graviditetstestar) og Eggløysingstesten va positiv kvar dag. Va positiv i 12 daga på rad. Først den 12dagen på kvelden slo gravitestane ut positivt.

Har du ein eggløysingstest du kan prøva??

Annonse

Ja.. Det går jo Ann det. Er jo det mest sannsynlige alternativet :) men kroppen er jo vant til å være prøver etter over 1 år, så er så rart hvis det plutselig blir forsinket pga stress nå, føler selv at jeg har tatt det siste halvåret med knusende ro.. Var værre med første halvåret, hehe..

Eggløsning kommer vel 4-10 dager etter mensen :) ja eggløsningstester har jeg. Prøvde en her om dagen, men den var negativ :)

Annonse

Ja, har de samme symptomene jeg og, men tenker at dette kan jo likesågodt være tegn på mens....he he, ja jeg er bare negativ nå. Har til tider så utrolige menssmerter, at jeg bare venter på blod, men dukker ikke opp. Noen som vet om neste EL blir forskyvet med tilsvarende dager når mene er forsinket?

Det lurer jeg også på.. Aldri vært så forsinket før. Men tror vel at mange kommer tilbake i normal syklus etter 1 mnd eller 2, iallfall det jeg har hørt :) jeg har økt utflod og mensensmerter Idag. Melkehvit utflod.. Har du kjent noe på livmorhalstappen? Min er høyt oppe, lukket, hard men glatt/myk utenpå. Skulle ønske jeg fikk til å se fargen, men det skal godt gjøres for den er så høyt oppe. :-P

Tar en finger eller to opp. Bare være rein og korte ikke-skarpe negler. Være veldig forsiktig da, bare kjenne borti :) men man må jo være kjent med sin egen tapp gjennom hele syklusen, da det er så forskjellig fra person til person :) se på denne: http://forum.babyverden.no/threads/siden-det-er-så-mange-spørsmål-om-livmortappen.936587/(gammel link men ;-P )

Ingen TR i dag heller. Skal vente med å teste nå :) får se om jeg venter til i morgen/mandag. Og hvis jeg fremdeles har negative tester mot slutten av uka og fremdeles ingen TR da så bestiller jeg legetime å sjekker blodprøve HcG :)

10 dager over ikm...jeg blir gal snart!!! Da jeg ble gravid som 18-åring var det ikke så vanskelig å skjønne hvordan det var fatt med meg! "Hoppet" av i svingen på en torsdag, begynte å spy på søndag. Testen onsdag og den ble positiv 6 dager etter sex!?!?! Jeg føler meg ikke gravid nå, men har alltid hatt en stabil syklus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...