Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Vere med og hindre egget og feste seg ? Jeg har fått bekrefta lite folat i kroppen. Anonymous poster hash: bf86e...217
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 Mangel på folat kan forårsake alvorlige feil i fosteret som gjør at du SA tidlig. Anonymous poster hash: 72d09...d45
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Folat trenger du før du blir gravid så start med en gang. Ellers kan fosteret få alvorlige hjernefeil og forskjellige skader. En venninne måtte ta abort i desember pga dette, fosteret var så skadd fordi hun hadde folatmangel at hun ble rådet til abort. Anonymous poster hash: 2096e...a6d
SLURPÅ Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 takker for svar, fikk svar fra legen at det er ikkje grunnen i mitt tilfelle. Er henvist til GU spes. Men reiste på apotek og samla inn folat.2 bokser. Jeg får positive tester fra ca 7 dpo og rundt 10 /11 dpo blir dei svakere testene. Så ikm har jeg tante rød der. Det er nok noe meir inne i bildet sa legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå