Gå til innhold

Har star tour eller ving best all inclusive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til syden, og med barn på 2 og 7, så tenker vi at det er greit med all inclusive. (Så kan vi heller gå på resuturant om kvelden om vi har lyst til det)

Men i værtfall, er det noen som har hatt all inclusive til både star tour og ving?

Jeg ser at star tour tilbyr litt mer, men er igjen litt dyrere..

Anonymous poster hash: 35ca8...0e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare hatt det hos Star tour, så jeg kan ikke sammenligne. Men hva er det du ikke får hos Ving, kanskje jeg kan si noe om hvor mye jeg ville ha savnet det?

Anonymous poster hash: b6b35...a10
Skrevet

Det er ikke reiseselskapet som avgjør hva all inclusive skal inneholde, det er veldig individuelt fra hotell til hotell. Startour har mange hotell som ikke har all inclusive i det hele tatt. Jeg er veldig bereist så jeg kommer gjerne med tips om du ønsker😊

Skrevet

Jeg kikket litt ekstra nøye på det nå, å ser at forskjellene ikke er så store læll 🙈 Til ving har de litt mer tidspunkt, sånn f.eks is mellom kl 17-18 og slikt, mens til star tour er det nesten hele dagen.

Hovedforskjellen er at star tour tilbyr snacks, is, fersk frukt og små retter i fra 10-18. Mens ving tilbyr enkle snacks retter fra 12.30-15.

Tenker bare at med barn så kan det være greit med tilgang på frukt å slik, men er ikke sikkert vi kommer til å savne det heller da.

Skrevet

Det er ikke reiseselskapet som avgjør hva all inclusive skal inneholde, det er veldig individuelt fra hotell til hotell. Startour har mange hotell som ikke har all inclusive i det hele tatt. Jeg er veldig bereist så jeg kommer gjerne med tips om du ønsker😊

Kanskje du har noen tips om hotell da? :)

Vi ska ikke reise før neste år, men som den værsyke trønderen jeg er så har jeg begynt å se etter plasser allerede.

Vi tenkte oss til tyrkia, har du noe tips? Jeg har vært der før, men ikke med barn.

Skrevet

Vi var på hotellet som heter pascha bay i Tyrkia i fjor. Hadde det helt fantastisk! Men det ligger litt unna sentrum. Men vi stortrivdes. Første gang vi hadde all inclusive. Det ble litt kjedelig etterhvert. Men det var veldig kjekt med frukt, lunsj og is hele dagen. Samt frokosten. Det var rent og pent, delikat matsal. Men middagen ble litt kjedelig selv om de hadde forskjellige aftner hver kveld. Men alt i alt så var det veldig bra.

Anonymous poster hash: 36162...f92

Skrevet

Ving har som regel mye bedre enn star tour.

Anonymous poster hash: e9616...306

Skrevet

Vi var på hotellet som heter pascha bay i Tyrkia i fjor. Hadde det helt fantastisk! Men det ligger litt unna sentrum. Men vi stortrivdes. Første gang vi hadde all inclusive. Det ble litt kjedelig etterhvert. Men det var veldig kjekt med frukt, lunsj og is hele dagen. Samt frokosten. Det var rent og pent, delikat matsal. Men middagen ble litt kjedelig selv om de hadde forskjellige aftner hver kveld. Men alt i alt så var det veldig bra.

Akkurat de hotellet har jeg sett på å, og et som heter tropical resort. Det ligger bare 2 km fra sentrum, så det er jo gåavstand.

Tok dere buss/taxi til sentrum eller? Ja, det er akkurat det jeg frykter, at man kan bli litt lei middagen ettervært. Derfor tenker jeg at det kan være lurt å være nære sentrum.

Skrevet

Kan ikke svare på akkurat det, men ving er ufattelig dårlige på kundeservice. Gjorde ingenting når bagasjen min ble borte. Ringte, sendte mld og tok kontakt med reiselederene ved hotellet daglig, men de var utrolig lite hjelpsomme. Kom en torsdag,og var først på mandag vi endelig kom over ei som var hjelpsom og vi fikk (etter mye om og men) igjen bagasjen. Da hadde den stått der siden fredag. Litt frustrerende kan du si. Har hørt veldig mange andre også har dårlig erfaring med ving,og husker at de hadde mange saker mot seg i en tv2 hjelper deg reportasje for noen år siden. Har reist masse med star tour,og har alltid opplevd høflige og hjelpsomme reiseledere mm da.

Anonymous poster hash: f656a...27b

Skrevet

All Inkl er noe møl uansett! Og ikke alle hoteller er like gode når det gjelder maten. Kan bare snakke for Ving og Sunwing, så er det stor forskjell på inclusive og all inclusive konseptet deres. Har også mistet kofferter flere ganger med Ving og alltid funnet den. Og det er da ikke deres feil at kofferten blir borte, men nauta på Gardermoen som fordeler dette!

En gang stod koffertene igjen på Gardermoen i en uke. Takk for det :D

Men nå var det maten jeg skulle di noe om. Skal du gå for all inclusive så er nok Sandy Bay på Kypros det beste stedet. Variert og velsmakende. JA, har vært på flere Sunwing hoteller og sett maten, og ikke minst hørt hva gjestene har sagt.

Og har du ikke lyst på all inclusivematen en dag, så kan du fritt velge annet fra menyen deres i Tasca og Fino :) Er merket med en rød prikk.

Skrevet

Det er en annen restaurant på hotellet også som man får 1 kveld på når man har all inclusive. Det ligger også en restaurant rett over gata. Der spiste vi en kveld.

Vi var bare i sentrum en ettermiddag. Da tok vi taxi. Syns egentlig det var mer enn nok. Vi var der bare en uke. Så for en uke hadde jeg valgt det samme igjen, samme hotellet også. Men for 2 uker ville jeg ikke hatt all inclusive. Da skulle jeg bodd nærmere sentrum.

Skrevet

All Inkl er noe møl uansett! Og ikke alle hoteller er like gode når det gjelder maten. Kan bare snakke for Ving og Sunwing, så er det stor forskjell på inclusive og all inclusive konseptet deres. Har også mistet kofferter flere ganger med Ving og alltid funnet den. Og det er da ikke deres feil at kofferten blir borte, men nauta på Gardermoen som fordeler dette!

En gang stod koffertene igjen på Gardermoen i en uke. Takk for det :D

Men nå var det maten jeg skulle di noe om. Skal du gå for all inclusive så er nok Sandy Bay på Kypros det beste stedet. Variert og velsmakende. JA, har vært på flere Sunwing hoteller og sett maten, og ikke minst hørt hva gjestene har sagt.

Og har du ikke lyst på all inclusivematen en dag, så kan du fritt velge annet fra menyen deres i Tasca og Fino :) Er merket med en rød prikk.

Problemet var da ikke at kofferten ble borte. Men at ingen av de vi prata med gjorde noe for å hjelpe til på situasjonen,eller prøvde å finne ut hvor den var og når den kom. Da endte det opp med at kofferten sto på flyplassen i tre dager før jeg fikk beskjed og kunne hente den. Er ikke så kult å gå uten skift 4 dager i Egypt altså. Og noe av greia med å reise med et selskap er jo å få hjelp i sånne situasjoner. Var bare såvidt jeg fikk henta ut kofferten på flyplassen også, siden ingen fra Ving var der. Ville kun gi ut til de. Men heldigvis for vår snille egyptiske taxisjåfør som var litt tolk og som prata med de fikk jeg kofferten tilslutt. Har mista kofferten ellers å, men aldri opplevd så dårlig service.

Anonymous poster hash: f656a...27b

Skrevet

Beste all inclusive hotellet jeg noensinne har vært på, var Pegasos resort med Nazar. Var der i 2 uker, og det var så mye fantastisk mat der, at det var helt utrolig. Man går ikke lei. Og jeg har vært på en god del andre all inclusive hoteller, hvor jeg er skikkelig lei etter en uke.

Anonymous poster hash: 7769a...aa2
Skrevet

Beste all inclusive hotellet jeg noensinne har vært på, var Pegasos resort med Nazar. Var der i 2 uker, og det var så mye fantastisk mat der, at det var helt utrolig. Man går ikke lei. Og jeg har vært på en god del andre all inclusive hoteller, hvor jeg er skikkelig lei etter en uke.

Anonymous poster hash: 7769a...aa2

Ja, så nazar var bra? Av en eller annen merkelig grunn, så innbiller jeg meg at Nazar ikke er så bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...