Braith Skrevet 19. august 2015 #26 Del Skrevet 19. august 2015 Her ble det en liten gutt som viste seg på oul 💙 Flyttet termin fra 8 til 14 Januar, så da var man plutselig litt kortere på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
januarbaby16 Skrevet 19. august 2015 #27 Del Skrevet 19. august 2015 Ser ut som januar er den store guttemåneden 😊 På OUL i dag fikk vi se en aktiv og frisk gutt 💙 Ble flyttet fra 8. til 16., så var plutselig ikke uke 21 lengre 😔 Men så lenge gutten er frisk så klarer jeg en uke lengre 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentix Skrevet 20. august 2015 #28 Del Skrevet 20. august 2015 Det var mye guttebabyer på vei spent på hva som befinner seg i magen min, klarer nesten ikke vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lottis81 Skrevet 20. august 2015 Forfatter #29 Del Skrevet 20. august 2015 Lykke til i morgen da, bentix:-) Har du noe følelse da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentix Skrevet 20. august 2015 #30 Del Skrevet 20. august 2015 Lykke til i morgen da, bentix:-) Har du noe følelse da? Tusen takk Jeg har vel egentlig ikke noen følelse akkurat. mannen mener det er en gutt, men det er vel like mye ønsketenking så han får lekt med noe annet enn dukker sier han.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentix Skrevet 21. august 2015 #31 Del Skrevet 21. august 2015 Oul gikk kjempefint i dag så stas å se den lille og få høret at alt så bra ut. Inni magen gjemte det seg en liten jente Vi skal tilbake på vekstkontroll i uke 30 pga forrige svangerskap/fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lottis81 Skrevet 21. august 2015 Forfatter #32 Del Skrevet 21. august 2015 Så kjekt med en liten lillesøster da:-) godt at alt stod bra til, det er jo det viktigste:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå