PersilleBlomst Skrevet 22. juli 2015 Forfatter #26 Skrevet 22. juli 2015 Hurra for en gjeng vi er! Ventet på deg MotherOfDragons, trodde ikke jeg skulle få så positiv respons på tråden :-D Føler det samme som deg håpefull, men jeg føler også at jeg er ganske klar for det! Har liksom spilt ting litt I hjel.. Men.. om det kommer ny Elder Srolls (rumors says in Elsweyr) så er jeg nok solgt. Altså, baby først selvfølgelig. :-) ser for meg at serier og amming er en bedre kombo enn Gaming og amming Tenker babynest ved siden av meg når baby sover og gaming Har stort skrivebord.. Og BabyBjörn vippehuske dette fikser vi
LillePunk Skrevet 22. juli 2015 #27 Skrevet 22. juli 2015 Hihi, må jo fostre opp en liten gamerbaby! Så spennende med rykter om nytt Elder Scrolls-spill!!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #28 Skrevet 22. juli 2015 Hehe dere to. Der var jeg når eldste var nyfødt og baby før han ble mobil. Så ble det verre hehe. Men første var en drøm på kvelder og netter og sov så hadde kvelder til spill om jeg ville. Så kom neste barn, vidunderlig lite vesen men fremdeles som 3 åring er ikke legging og soving rundt noe minsten gjør enda så vær forberedt på baby som har andre planer enn dere hihi Anonymous poster hash: f7275...7f9
LillePunk Skrevet 22. juli 2015 #29 Skrevet 22. juli 2015 Ja, helt forberedt på det. Lurer egentlig mest på hvordan mannen kommer til å være. Han er glad i spill han og. Hadde satt pris på om det ikke kun var jeg som i såfall "ga avkall" på det meste av det, om det blir nødvendig. Selv om jeg heeeelt sikkert kommer til å gi avkall på det helt frivillig. Gleder meg utrolig til å tilbringe tid med babyen
MotherOfDragons Skrevet 22. juli 2015 #30 Skrevet 22. juli 2015 Ja, helt forberedt på det. Lurer egentlig mest på hvordan mannen kommer til å være. Han er glad i spill han og. Hadde satt pris på om det ikke kun var jeg som i såfall "ga avkall" på det meste av det, om det blir nødvendig. Selv om jeg heeeelt sikkert kommer til å gi avkall på det helt frivillig. Gleder meg utrolig til å tilbringe tid med babyen Her er mannen innstilt på at vi må bytte på å spille Noen spill pleier vi å spille sammen og da er det jo ikke noe stress å avlaste hverandre mellom "øktene" hahaha Men gaming blir nok ikke første prio nei. Er 39+3 i dag og holder på å gå på veggene her! Ventet på antydning til rier og vil bare ha mini i armene mine!!!
PersilleBlomst Skrevet 23. juli 2015 Forfatter #31 Skrevet 23. juli 2015 Mannen her er jo egentlig ikke en gamer men hvis han kan spille litt spill jeg liker så jeg kan se på mens jeg ammer f.eks så hadde det vært toppen Mistenker at han unner meg noen pauser i ny og ne på samme måte som jeg unner han fotballkamper på TV i blant, og er det tysk fotball kan til og med jeg se på (norsk fotball er dritdøvt og spanjolene bare griner) Og lykke til i dag MoD hold oss oppdatert!
Gummibjørnen Skrevet 23. juli 2015 #32 Skrevet 23. juli 2015 Så kjekt at det er flere her Synd at folk fremdeles er så negative til spill. Jeg har prøvd å forklare for min mor at vi heller vil spille sammen, og gjerne med venner også, i stedet for å se dårlige program på tv. Hun er enig i at det høres bra ut, men klager hver gang hun kan likevel. Mannen min fikk meg hektet da vi ble sammen. Vi har spilt en del age of Conan, secret world, Diablo, wow, minecraft og en del andre. Har blitt noe mindre de siste årene. Vi har nå ei datter på 4 år som elsker å se på når vi spiller minecraft, hehe. Hun begynner så vidt å styre figuren selv også, med litt hjelp. Ellers prøver vi å få spilt litt om kvelden når hun har lagt seg. Babyen på 1 mnd er fremdeles så rolig så hun ligger og sover mens vi spiller om kvelden (i en liten seng på hjul som vi setter ved siden av oss).
Pobie Skrevet 23. juli 2015 #33 Skrevet 23. juli 2015 Jeg begynte å spille i tidlig alder, og spiller fremdeles når jeg har tid (ikke så ofte nå om dagen). Begynte med en Sega, deretter en Playstation, deretter Xbox. Var en del PC-spill inne i bildet og. Det jeg spiller nå for tiden er Sims 3 og 4, Witcher 3, SM Beyond Earth, og Anno-spillene. Liker veldig godt originale Fable og Black & White, men de har jeg ikke spilt på lenge.
Vanilla83 Skrevet 23. juli 2015 #34 Skrevet 23. juli 2015 Åh gjett! Min familie er alle på morssiden litt geeks, så har mer eller mindre vokst opp med spill fra commodore 64, amiga, NES, SNES, N64, PS 1, 2, 3 og nå 4, samt PC Spilt myyye WOW, spiller enda endel Sims 3 da jeg syns det er et morsomt og avslappende spill. CS 1,6, The witcher 3, Diablo, Silent hill serien (utrolig spennende og skremmende) Final Fantasy serien og hele dragon age serien (favoritt). SWTOR der møtte jeg min nåværende samboer, det er like gøy/flaut hver gang noen spør hvordan vi møttes, hehe. Så ja, er gamer-jente. Mest på kveldene når ungene er i seng så klart, og når de er hos pappaen. Da sitter jeg og sambo gjerne på hver vår pc og spiller sammen og tar oss et glass vin. Kos
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #35 Skrevet 23. juli 2015 Spiller wow Raider fortsatt 4-5 kvelder i uken etter ungene er lagt. Er også gift med en jeg møtte i spillet. Så vi sitter ved siden av hverandre og spiller. Spiller også litt final Fantasy og planetside2. Men det blir lite tid til dem Anonymous poster hash: 3e786...774
PersilleBlomst Skrevet 23. juli 2015 Forfatter #36 Skrevet 23. juli 2015 Silent Hill og B&W er favoritter her og! Dævver av å spille SH, bedre å se på andre spille det men elsker storyen! B&W har jeg lånt bort.. redd jeg ikke får det igjen :-( I dag skal jeg prøve å komme meg ut I solen men er litt deilig at dagen bare flyr forbi.. blir sprø av å sitte hjemme alene hele dagen, hele uka, hele måneden. Nå må baby bare komme altså! Ekstremt lyst til å stikke ut I dag men holdt på å svime av mens jeg lå I sengen I stad så er litt usikker på om jeg skal farte rundt med buss i 1,5 time med bytte osv :-/
LillePunk Skrevet 23. juli 2015 #37 Skrevet 23. juli 2015 Spilte masse wow før. Lett å bli hekta! Hehe
LillePunk Skrevet 23. juli 2015 #38 Skrevet 23. juli 2015 Silent Hill og B&W er favoritter her og! Dævver av å spille SH, bedre å se på andre spille det men elsker storyen! B&W har jeg lånt bort.. redd jeg ikke får det igjen :-( I dag skal jeg prøve å komme meg ut I solen men er litt deilig at dagen bare flyr forbi.. blir sprø av å sitte hjemme alene hele dagen, hele uka, hele måneden. Nå må baby bare komme altså! Ekstremt lyst til å stikke ut I dag men holdt på å svime av mens jeg lå I sengen I stad så er litt usikker på om jeg skal farte rundt med buss i 1,5 time med bytte osv :-/ Det hørtes ikke helt behagelig ut.. :/ Kjenner jeg skyr sol og varme nå som jeg er gravid. Hvor langt er du på vei?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #39 Skrevet 23. juli 2015 Vokste opp med data her og. Storebroren min fikk commodore 64 for over 30 år siden og så hadde han noen amiga maskiner . Husker jeg fikk spille Gianna Sisters på rommet hans når han ikke var hjemme, og jeg var GOD! Hele familien var med på Winter og Summer Games komkuranser. Jeg var alltid Brasil, tror jeg syntes sangen var finest hehe. Her spiller faktisk 7 åringen både Wow og minecraft og han er veldig veldig god. Minsten på 4 spiller minecraft på ipad bortsett fra småbarn spill. Enormt kult å gå i pvp i wow med ungen min 😍 , og noen ganger er også pappan med. Anonymous poster hash: f7275...7f9
Vanilla83 Skrevet 23. juli 2015 #40 Skrevet 23. juli 2015 De første Silent Hill spillene har en helt fantastisk historie, særlig om du liker litt mørke spill B&W husker jeg, det var veldig gøy! Om man liker eventyr/puzzles er Monkey Island og Broken Sword noe man garantert burde teste for de som ikke har gjort det
Anicura Skrevet 23. juli 2015 #41 Skrevet 23. juli 2015 Gamer jente her. Begynte med sims, og spiller wow i tillegg. Spilte mye før jeg fikk barn, traff mannen min på wow. Spiller bare når ungen har lagt seg nå.
PersilleBlomst Skrevet 23. juli 2015 Forfatter #42 Skrevet 23. juli 2015 Uhuhu Monkey Island! De gode gamle spillene altså!Mamma er hestejente og boknerd men det var faktisk hun som fikk meg til å begynne å spille! Hun hadde nemlig Kings Quest I og II på DoS, sammen med Snake, Tetris og et annet artig spill jeg ikke husker Dukkehus hadde hun også dilla på, det har jo sklidd over i Sims for min del Håpefull86; nei, ikke spesielt behagelig.. Du tror du er trygg når du slapper av men så kommer det snikende opp på deg sånn! Fikk sms av mannen nå, han syntes jeg skulle bli hjemme x) Men jeg er så ensom Derfor jeg sitter mye her. Lillesøs er på ferie så blir ikke noe MC på meg heller. Kjenner både hodet og kroppen bare visner. Gleder meg til å komme meg ut med BabyJogger'n når beibi kommer! Sykt hoven i bena også. Takler varme helt greit, har alltid en spruteflaske med vann med meg også men er ganske brun foran og passelig hvit bak nå haha! Er 38+4 i dag! Har bare lyst til å legge meg til å sove til fødselen starter, kan jo være 3 uker til for alt jeg vet *grøss* Ser ut som at det er mange på Origin/Steam her Kan dele brukernavnet mitt på PM om noen vil ha en ny venn (sa jeg ensom?)
Vanilla83 Skrevet 23. juli 2015 #43 Skrevet 23. juli 2015 Bare send meg PM på brukernavnet ditt om du vil PersilleBlomst, har både Steam og Origin
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #44 Skrevet 23. juli 2015 Spiller Star Craft, AOE, AD2460 etc.. Anonymous poster hash: 9e5b7...c80
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 23. juli 2015 #45 Skrevet 23. juli 2015 yes! er hekta på league of legends!gamer hver eneste kveld etter at barna har lakt seg!har vell vært gamer jente siden 13 årsalderen da jeg bare hadde guttevenner som drev med gaming og LAN i helgene ! har også spillt igjennom alle call of duty spillene, venter spent på neste som kommer i november er i gold 4 på lol, om noen vil ta et par games med meg på kveldstid så er det bare å adde : MilleFosh0
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #46 Skrevet 23. juli 2015 Jepp! Elsker Silent Hill, Far Cry, Resident Evil, Minecraft, The Evil Within, etc. The Sims er også herlig, men det måtte jeg slutte med siden det tok for mye tid, haha. Anonymous poster hash: d2014...48b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #47 Skrevet 23. juli 2015 The sims 2, 3 og 4. Flaut å innrømme, men har ALLE tilleggspakkene til disse🙈 Er helt helta og sliter med å rive meg bort fra dataen😩 Anonymous poster hash: c60a5...ede
PersilleBlomst Skrevet 23. juli 2015 Forfatter #48 Skrevet 23. juli 2015 The sims 2, 3 og 4. Flaut å innrømme, men har ALLE tilleggspakkene til disse Er helt helta og sliter med å rive meg bort fra dataen Anonymous poster hash: c60a5...ede You are not alone Alt fra TS1, 2, 3( minus 1 SP) og alt til 4, pluss MySims, The Sims Medieval, SimCity, SimCity2000, SimCity Societies + EP.. Jeg tror det var det? Haha. men det holder jo plenty! Blir mer en uvane enn noe annet. Nå har jeg jo alt annet, kan jo ikke mangle noe da!
LillePunk Skrevet 23. juli 2015 #49 Skrevet 23. juli 2015 (endret) Jeg deler gjerne brukernavn på Steam/Origin! Så send meg gjerne ditt brukernavn på PM, de som vil ha ei til på lista si. Vennelista mi der er ganske tom (enn så lenge?)... hehe Moro at det er så mange som er glade i spill her! Og har fått flere gode tips allerede til annet jeg kan prøve ut Endret 23. juli 2015 av Håpefull86
PersilleBlomst Skrevet 23. juli 2015 Forfatter #50 Skrevet 23. juli 2015 Jeg håpet det skulle være noen her men overraskende mange :-D Yay!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå