Gå til innhold

Er det noen gamer-jenter her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser det er mange DiB-damer her inne med menn som spiller (gjerne litt for mye) men er det noen jenter som spiller her også? Selv har jeg vært ganske aktiv med spilling siden jeg var 13-14 år.

Jeg har ikke spilt mye online men er glad i å spille litt for å slappe av, litt avhengig av hva slags spill det er såklart.

Det startet i utgangspunktet med The Sims på PC og Crash Bandicoot og Pandemonium på PlayStation. Det har jo siden ballet på seg da :legrine:

Noen som tør å dele sine favorittspill? :danse::sjarmor:

Nå er jeg gravid type "ready to pop" og innser at det ikke blir mye spilling på meg mer.. Jeg har også oppdaget at jeg har begynt å bli lei av spilling *sukk* og det er faktisk litt trist men også helt riktig tidspunkt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiller mye!

Har en datter på litt over 3 år, men spiller aldri på dagtid (ved mindre vi har barnevakt!)

Så når vi har frihelger så brukes den 100% foran pc-skjermen ;-)

Her går det som regel i; CS, diablo, elder scrolls, neverwinter, H1Z1, DayZ, gta, assasins creed.

Veldig mye med andre ord :-D

Skrevet

Jeg spilte mye Everquest før jeg fikk barn, var egentlig veldig morsomt å spille på nett med folk fra hele verden. Nå spiller jeg bare brettspill med barna, ikke noe bevisst valg, men det ble naturlig mindre og mindre etter barna ble født... Bruker min fritid på andre ting som veninder, bøker, tegne, skrive og turer i naturen ;)

Anonymous poster hash: 7e1b3...7fe

Skrevet

Hehehe, og så skikkelig spill også da! :legrine: Jeg spilte mer variert før men har endt opp i en sånn "traust" suppe.. Orker liksom ikke prøve meg på nye spill lenger.

Spilte en del CoD og L4D2 men jeg blir så stressa og revet med, kan umulig være bra for psyken! Det var mye morsommere hvis jeg kunne drikke whiskey til og det gjør jeg jo ikke lenger! :P

Her er det da Sims (ja ja, jeg vet.. mer en uvane), Fable, Elder Scrolls, SimCity(Societies).

Elsker middelaldergreier, åpne spill, exploring og bygging og sånn.

Høres veldig greit ut det du driver med da 7fe, savner å gjøre "fornuftige" ting. Gleder meg til å få baby som kan rive meg litt ut av drømmeverdenen.

Skrevet

Var superhekta på diablo før og hadde lan hjemme hos venner i helgene. Det varte i mange år. Har ikke prøvd det siste, for hvis jeg gjør det er jeg redd jeg kommer til å miste jobben  :legrine: Ellers er det sims 2 og hayday som gjelder pr dags dato. Skulle ønske jeg klarte å spille sims 3 og 4, men klarer ikke kameravinklingen og personene ser ikke ut som dukker lenger. Er heller ikke like lett å bygge hus osv. Gruer meg til jeg må bytte pc, det gamle sims spillet kommer sikkert ikke til å virke på nye maskiner :tristbla:

Anonymous poster hash: ac435...4b6
Skrevet

Jeg spiller mye!

Har en datter på litt over 3 år, men spiller aldri på dagtid (ved mindre vi har barnevakt!)

Så når vi har frihelger så brukes den 100% foran pc-skjermen ;-)

Her går det som regel i; CS, diablo, elder scrolls, neverwinter, H1Z1, DayZ, gta, assasins creed.

Veldig mye med andre ord :-D

H1Z1 noe du anbefaler?? :)

Har spilt en del ps og litt wow på pc. Går i spill som uncharted, call of duty osv. Men bør svært lite etter at ungen ble født for 3 år siden..

Anonymous poster hash: 8b55a...55d

Skrevet

Joda, Sims 2 funker overalt det! Verre med gamle sims :P Jeg elsker kameravinklene i 3 og 4 men du kan gå inn på innstillinger og endre om du vil ha speilvent etc. :-) Liker grafikken til 4 bedre enn 3 da..

Jeg har blitt hekta på Minecraft igjen, fått samboer til å digge det også og han er egentlig en sporty ikke-gamer. Nå har han Minecraft på PC og Skyrim på PS3 :legrine:

Vi solgte TV'n for en stund siden og i går sa han "Hvis vi kjøper ny TV kan jeg spille Skyrim igjen!" Det verste var at jeg syntes det var en kjempe-idé selv om vi pusser opp hus og venter baby, haha! Syntes det er så koselig at han liker det jeg har vist!

Skrevet

Aion er det spillet jeg liker aller best. En stund siden jeg har hatt tid til å spille nå. Studier etter barnas leggetid begrenser spilling. Er fryktelig glad i å spille, så blir nok noe mer senere 👍

Skrevet

H1Z1 hørtes egentlig litt gøy ut men så var det sensitive meg da, blir så stress og kan liksom ikke bare lukke øynene midt i et spill haha! Er så snålt for jeg har alltid vært hekta på grøssere og thrillere xD

Skrevet

Så flott at sims 2 kommer til å funke på nyere pc'er også, nå ble jeg betrygget hehe :rolleyes:  Skal lagre den linken for fremtiden i tilfelle jeg trenger den. Har absolutt alle tilleggspakkene også. Nederste skuffen på tv benken min inneholder kun sims 2 spillene :fnise:

Anonymous poster hash: ac435...4b6
Skrevet

Har alt av The Sims selv :legrine: mangler 1 SP til TS3 bare, ellers er jeg up to date.. Det verste er at det er mer en samlemani enn noe annet o.O Så mye låst kapital xD

Skrevet

Gamer her. I det siste mest wow. Men spilt alle online fantasy spill som har vært bra . Starta med online med Everquest for 15? År siden eller noe. Spilt wow siden det kom. Mye mindre nå med små barn men kommer sterk tilbake 👍🏻

Anonymous poster hash: f7275...7f9

Skrevet

H1Z1 er bedre enn DayZ ihvertfall :-D

Men ingenting slår det gamle Age of Empires. Hahah, det kan jeg spille meg ihjel på!

Skrevet

Hehe, jeg hadde skikkelig dilla på C&C Generals en stund. Liker ikke de nye, jeg har visst begynt å blir gammel!

Lurer på om jeg kanskje skal spandere et spill på gubben snart? Han er jo ikke gamer men er så og si ferdig med Skyrim. Kunne The Witcher vært noe da? Vet ikke om det er FOR fantasy-aktig.. Og så er det jo noe annet å SE på zombieserier enn å være midt inni de?

Skrevet

Jeg liker best å bygge empirier og herse med folk. Som i Sims, Civ og Pharao. Ok så er Pharao hundre år gammelt, men jeg synes fortsatt det er moro. Liker også spill med handel som feks Anno. Men Full jobb, unger og studier har gjort at jeg ikke har tid. Og nå finner jeg ikke igjen Sims Medevial heller. 

Skrevet

Har perioder hvor jeg spiller ganske mye, særlig høst og vinter.

Da går det i Fable, Fable 2 og Fable 3, Skyrim og Sims 2 :D 

Elsker det! Men blir vel slutt på slikt nå når baby kommer om bare et par uker! 

Anonymous poster hash: b7b6e...1f1
Skrevet

Spiller The Sims (4) og Minecraft. Sjeldnere og sjeldnere, men synes det er godt å slappe av med noen kvelder.

Skrevet

Nei....

Men har to tenåringsdøtre som er gamere.

Godt å se at det blir folk av slike også!! :eeeh:

Anonymous poster hash: 7aa2d...041
Skrevet

Skyrim, DoW og eventyr/gåtespill når jeg har tid <3 Men det er veldig lite spill nå, jeg har kuttet spillingen hos meg og mannen til et minimum og ikke online spill fordi han lot det gå utover familielivet :P Sånn guild og raid leder(begge roller samtidig) i en top-end raidguild som tok altfor mye tid. 

Anonymous poster hash: 1f7a0...c4a
Skrevet

Oh anon 1f1 du høres ut som meg, bare legg til resten av Sims-spillene og SimCity :-p elsker Fable og Skyrim/Oblivion! Har ikke xbox så aldri prøvd Fable 2 *sukk*

Anonym 041: Der er absolutt håp! :-D Deilig å se at det er så mange gamere her! Det er en sær verden men flott og fargerik en! Overrasket over hvor mange tøffe gamere det er her også. Alltid.kult når jenter kjører strategi, action og zombie-survival haha!

Skrevet

Her går det i PS4❤️ Men har også XboXOne og mannen har gaming PC.

Jeg elsker type Uncharted, Tomb Raider, Assasins Creed, FarCry, The Witcher, Fable, Gears of War, GTA osv :P

Vi ser frem til en del spill som kommer fremover, så blir vel til at vi får avlaste hverandre litt mellom slagene med baby så vi får gamet litt ut mot kalde høst og vinterdager, haha!

Skrevet

Gamer-jente her selv. Skyrim, Dragon Age, SWTOR, The Sims, you name it.. :)

Nå vet jeg ikke hvordan det kommer til å bli når lillemor kommer i september, da. Tenker nok at det blir andre prioriteringer en stund.. hehe :)

Skrevet

Hurra for en gjeng vi er! Ventet på deg MotherOfDragons, trodde ikke jeg skulle få så positiv respons på tråden :-D

Føler det samme som deg håpefull, men jeg føler også at jeg er ganske klar for det! Har liksom spilt ting litt I hjel..

Men.. om det kommer ny Elder Srolls (rumors says in Elsweyr) så er jeg nok solgt. Altså, baby først selvfølgelig. :-) ser for meg at serier og amming er en bedre kombo enn Gaming og amming

Skrevet

Hurra for en gjeng vi er! Ventet på deg MotherOfDragons, trodde ikke jeg skulle få så positiv respons på tråden :-D

Føler det samme som deg håpefull, men jeg føler også at jeg er ganske klar for det! Har liksom spilt ting litt I hjel..

Men.. om det kommer ny Elder Srolls (rumors says in Elsweyr) så er jeg nok solgt. Altså, baby først selvfølgelig. :-) ser for meg at serier og amming er en bedre kombo enn Gaming og amming

Tenker babynest ved siden av meg når baby sover og gaming ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...