Gå til innhold

Alenemødre: arrangerer dere bursdag for dere selv?

Anbefalte innlegg

Barna vil så gjerne feire bursdagen min i midten av august. Har aldri invitert og bakt til min egen bursdag. Synes det er litt rart, men nå vil barna det.

Er det rart å invitere familie til bursdagen min og lage kaker til meg selv (sammen med barna) for at de skal få glede av å feire mamma?

Vil ikke lære de at mamma er så verdiløs at hun ikke skal feires heller....

Anonymous poster hash: e940b...1eb

Fortsetter under...

Det synes jeg du skal gjøre, barna vil jo at du skal feires, på samme måte som du feirer de.

Jeg er selv enslig mor, og feirer ikke meg selv. Men det er fordi vi har nesten ikke familie, og de bor langt unna. Men vi feirer bursdagen min, ved at vi baker kake sammen, jeg lager favoritt maten min. Sånn så det blir en liten feiring. Barna synes jo det er viktig.

Anonymous poster hash: 80e7d...a81

Jeg har aldri invitert til birsdag for å feire meg selv. Er ikke det litt frekt?

Frekt? Å invitere til bursdagsfest?

Alle i min omgangskrets gjør det. Gjerne på Facebook.

Annonse

Jeg har aldri invitert til birsdag for å feire meg selv. Er ikke det litt frekt?

Her snakker vi om å invitere til selskap med familie. Ikke noe gedigent selskap hvor alle jeg kjenner er invitert. Barna vil at jeg skal feires med kaker, pølser og brus og jeg tenker at det er litt frekt å invitere for folk kan tro det for å få gaver..

Hos oss er det vanlig å invitere til bursdagsselskap selv som voksen. 

Det er jo bare å si at barna dine ønsker å feire bursdagen din med pølse, kake osv, men og si at gave ikke er nødvendig. 

Anonymous poster hash: 23713...13f

Det er da helt vanlig å feire bursdagen sin sammen med familie (foreldre, søsken) selv om man er voksen og har fått barn? Jeg feirer ihvertfall ikke bare med mann og barn, men inviterer foreldre, svigers og søsken på kaker. Besteforeldre om de er spreke nok til det. Ser ingenting frekt i det? 

Anonymous poster hash: 141a4...c79

Hos oss er det vanlig å invitere til bursdagsselskap selv som voksen.

Det er jo bare å si at barna dine ønsker å feire bursdagen din med pølse, kake osv, men og si at gave ikke er nødvendig.

Anonymous poster hash: 23713...13f

Det kan jeg jo gjøre:) da blir det ikke frekt.. Har ikke feiret meg selv siden jeg ble 18 og det er en del år siden

Her snakker vi om å invitere til selskap med familie. Ikke noe gedigent selskap hvor alle jeg kjenner er invitert. Barna vil at jeg skal feires med kaker, pølser og brus og jeg tenker at det er litt frekt å invitere for folk kan tro det for å få gaver..

Ofte inviterer man jo folk man får gaver av uansett feiring eller ikke så da faller jo det problemet bort.

Om dere ikke pleier å gi gaver til de voksne i din familie sier du bare det når du inviterer, at ungene vil feire deg og at gaver ikke er nødvendig.

Jeg personlig blir aldri for gammel for hverken bursdagsselskap eller gaver og inviterer til egen bursdagsfeiring hvert år.

Deg synes jeg synd i! Har du virkelig en familie og venner som ville mene det var frekt? 😨

Anonymous poster hash: b103e...4a4

Jeg forstår tankegangen din.. jeg feiret sist med familien og venner da jeg ble 25. Nå fyller jeg 30 om noen dager og jeg har ikke invitert noen.. er gravid, så blir ingen stor fest, men jeg har ikke turt å invitere familien min en gang. Føler jeg har blitt for gammal til det. Nå har jeg ingen små som ønsker bursdag for meg, men jeg skal jo innrømme at det hadde vært litt koselig å samle familien for min skyld igjen, men jeg håper i mitt stille sinn at gubben inviterer for meg.... 

Sikker på at familien min syns det er kjempekoselig at jeg inviterer, de vil nok ikke tenke at det er frekt i det hele tatt! Sikker på at din tenker sånn også. 

Hilsen flaut bursdagsbarn :)

Endret av Sheriff Callie

Annonse

Gjest Pusikatt

Selvfølgelig. Noe annet ville vært frekt.

Det er da naturlig og bli invitert på kake og kaffe når familie eller venner har bursdag.

Har jeg gjort i alle år. Nå er jeg ikke alene lengre, men jeg baker da og inviterer folk på kaffebesøk, både når jeg og mannen har bursdag.

Spesielt familien ville blitt skuffet om jeg ikke inviterte dem. Vi inviterer alltid hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...