Gå til innhold

1 time buss fra flyplassen på Mallorca til Alcudia.. hva med den lille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var jo nettop poenget mitt. Å sende med sete for de har ikke i taxi . Om man er redd for krasj etter et setet man er redd er sendt som spesialbagasje? Burde man ikke være veldig redd for å sitte med unge på halvannet år på fanget? Skjønner fremdeles ikke logikken og hvordan folk kan finne på å gjøre sånn. Barn på halvannt sitter vel fastspent i vogn på lokale bussturer?

Anonymous poster hash: 54d9f...aef

Skrevet

På hvilket grunnlag mener du vogn beskytter ved kræsj ?! I verste fall går vogna trill rundt og babyen får den over seg ... Eller?

Anonymous poster hash: 611fd...76e

Skrevet

Det var jo nettop poenget mitt. Å sende med sete for de har ikke i taxi . Om man er redd for krasj etter et setet man er redd er sendt som spesialbagasje? Burde man ikke være veldig redd for å sitte med unge på halvannet år på fanget? Skjønner fremdeles ikke logikken og hvordan folk kan finne på å gjøre sånn. Barn på halvannt sitter vel fastspent i vogn på lokale bussturer?

Du mener ikke seriøst at man skal ta med seg bilstol på lokalbussen?

Skrevet

Skjønner faktisk ikke at folk som dere tør å gå utenfor hjemmets trygge vegger.....

Ta bussen som de fleste andre gjør og ha ungen på fanget. Herregud!

Dere kommer ikke til å kunne forflytte dere rundt i utlandet på mange år med den holdningen der.

Anonymous poster hash: 2cc80...e93

Skrevet

Er i utlandet hvert år , men jeg tar med egne seter eller investerer i å leie leiebil med seter. Så nei jeg er ikke buret inn selv om jeg ikke sitter med babyer på buss. En nevnte at å sitte i vogn var så farlig ? Joda for det er ikke farlig å bli slengt veggemellom og ut av knuste ruter? Tror dere et sett armer beskyttet og holder fast noe ved en ulykke?

Skrevet

Er i utlandet hvert år , men jeg tar med egne seter eller investerer i å leie leiebil med seter. Så nei jeg er ikke buret inn selv om jeg ikke sitter med babyer på buss. En nevnte at å sitte i vogn var så farlig ? Joda for det er ikke farlig å bli slengt veggemellom og ut av knuste ruter? Tror dere et sett armer beskyttet og holder fast noe ved en ulykke?

Syns fortsatt det er å overdrive. Chartertur med 1 time frem og tilbake til hotell/flyplass .... Hjelpes meg!

Anonymous poster hash: 2cc80...e93

Skrevet

Vi tok med babysete, da barnet fortsatt fikk plass i dette. På flyplassen har de null kontroll på hvem som har bestilt buss, og antal seter dere skal ha, så lyv og tell med barnet i totaltallet som trenger sete på bussen.

Skrevet

Jeg festet meg selv med sikkerhetssele for så å feste på meg Babybjørn der jeg satte barnet. Da var barnet fastspent selv om løsningen ikke var fullgod. Fikk det faktisk anbefalt fra en som jobber i Statens Vegvesen.

Skrevet

På bussene i Oslo sitter vel ofte ungene i vogn, men det er ikke noe å feste vogna i, så det hjelper vel fint lite i en eventuell kollisjon.

Skrevet

Det hadde jo sett gøy ut på lørdagene det... 

Skrevet

Det hadde jo sett gøy ut på lørdagene det...

Ha ha ha.hjelper lite uten belte..😜

Skrevet

Vi har aldri tatt buss i utlandet, men når vi leier bil så tar vi med eget bilsete om barnet er under 4 år. Pakker det inn i kjempemye bobleplast, de er også mye mer forsiktig med spesialbagasjen enn vanlig bagasje.

Anonymous poster hash: 9b082...17c
Skrevet

Anser det som tryggere å ta buss med barnet på fanget, enn taxi selv med godkjent sete.

Anonymous poster hash: 24e0c...e8d

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har aldri tatt buss i utlandet, men når vi leier bil så tar vi med eget bilsete om barnet er under 4 år. Pakker det inn i kjempemye bobleplast, de er også mye mer forsiktig med spesialbagasjen enn vanlig bagasje.

Anonymous poster hash: 9b082...17c

Mannen til venninnen min jobber for SAS med bagasje. Spesialbagasjen får helt lik behandling som øvrig bagasje.

Skrevet

Vi har aldri tatt buss i utlandet, men når vi leier bil så tar vi med eget bilsete om barnet er under 4 år. Pakker det inn i kjempemye bobleplast, de er også mye mer forsiktig med spesialbagasjen enn vanlig bagasje.   Anonymous poster hash: 9b082...17c

øh, nei, spesialbagasjen hives rundt den også. En bror av en kompis som jobber på flyplass sier det ser ut som spesialbagajen kastes ekstra hardt noen ganger...

Anonymous poster hash: cee4e...172

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...