Mars-mamma♡ Skrevet 7. august 2015 Forfatter #26 Del Skrevet 7. august 2015 Samme her Annie! Vi har kun navn på barna fra før ingen heter så kommer til å velge det nå å😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 7. august 2015 #27 Del Skrevet 7. august 2015 Jente: Åsa ❤️ Gutt: William ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekornjenta Skrevet 13. september 2015 #28 Del Skrevet 13. september 2015 Vi skal heller ikke vite kjønn, visste ikke sist heller Guttenavn: Aksel/Axel, Birk, Atle, Vetle, David Jentenavn: Viola, Linnea, Astrid, Tuva, Leonora, Eleonora, Ellinor, Iben, Saga Er veldig gla i oppkalling: Mormor: Maj-Britt Morfar: Bjørn Ivar Mormors mor: Herdis Viola Mormors far: Jørgen Peter Morfars mor: Anne Marie Morfars far: Ole Gerhard Farmor: (Anna) Eivor Farfar: Håkan Farmors mor: Anna Farmors far: Axel (han har et navn til, får sjekke opp). Farfars mor: Astrid Lilly Linnea Farfars far: Manfred (har også et navn til som jeg har glemt). Har en Lilly Olea fra før og på fars side er navnene Anna, Astrid, Linnea og Håkan allerede brukt på søskenbarn i tillegg til David. Ingen som tiltalsnavn, men tenker jo man kan oppkalle etter folk som ikke allerede har fått noen opkalt etter seg Akkurat nå har vi Anna Viola og Birk Axel på bordet, men er jo leeeenge til Mars. Mannen vil veldig gjerne oppkalle etter sin morfar Axel, så ikke usannsynlig at det kan bli Axel på en eller annen måte jeg har veldig lyst på Vetle som betyr Liten Bjørn, hvilket da kan bli oppkalling etter pappa Jeg er norsk/dansk og mannen er svensk, så det må funke på alle tre språk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeatryll Skrevet 4. november 2015 #29 Del Skrevet 4. november 2015 Vi får en liten jente i mars og vurderer navnene Sunniva, Viktoria og LIve, mulig med Elise som mellomnavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå