Gå til innhold

Til dere som har vært gravide to ganger tidligere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kom magen med nr to, kontra nr 1? Hører at man gjerne får mage tidligere andre gang?

Anonymous poster hash: bbc51...da9

Skrevet

magen kom seinere med nr 2 her ... men nr 3 derrimot.. ser ut som jeg er halveis i uke 15 ... :S

Skrevet

Med nr 2 kom magen ganske fort. Da jeg var 3 mndr var d nesten umulig å skjule d for folk.

Nå er jeg gravid med nr 3 og nettopp funnet det ut.. og jeg har allerede trange bukser !

Skrevet

Fikk mage i uke 11 med nr 3. Nå med nr 4 er jeg snart 13 uker og Ikke anntydning til mage.. Bare på kveld når jeg er litt oppblåst

Skrevet

Magen kom ganske kjapt med nr 2, men kan det ha noe å si hvor kort tid det er mellom svangerskapene?

Magen er ikke kommet like mye som 2 gang, men er merkbart der...

Skrevet

Jeg fikk fort mage med nummer én jeg.. Er forøvrig mitt første svangerskap, lurer på hvor enorm jeg blir til neste runde! :fnise:

Anonymous poster hash: f96c7...06b
Skrevet

Med nr 1 og 2 kom magen seint. Nå med nr 3 derimot.. Gravidbukser på i uke 4-5 :)

Skrevet

Med nr 1 og 2 kom magen seint. Nå med nr 3 derimot.. Gravidbukser på i uke 4-5 :)

Haha, eg og saknar gravidbuksene allereie (har 4 fullgåtte veker i dag) berre synd eg har lånt dei vekk til ei som har termin i slutten av august:-) (nr tre forøvrig, med nr to brukte eg gravidbukser frå veke 8 -9...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...