Gå til innhold

Hjelp!! Har hatt sex med svigerfaren min! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har jo blitt skrevet her inne for en stund siden, akkurat det samme... Gad!!Anonymous poster hash: d5b3d...fd6

Haha, ja. Det mente jeg å huske også. Anonymous poster hash: 5f17d...657
Blindtarmbetennelse og det hele? Eller bare det med at noen hadde sex med svigerfaren?

Mennesket er mangslungent, vøtt...

Var ihvertfall slik at mannen måtte kjøre svigermor på sykehuset der og. Anonymous poster hash: 5f17d...657
Jajamenn. Når svigermor er borte, danser svigerfar på bordet.
hahaha, han har flere svigerdøtre vettu! Anonymous poster hash: 8e467...cc7

He's a busy, busy man!!! Nammenam!Anonymous poster hash: f1e82...0ff

han dypper sikkert snabelen uten å vaske den imellom også :D sånn innafor i familien lizzom

Anonymous poster hash: 8e467...cc7

Skrevet

Nei, vi kommer ikke til å fortelle noe, garantert. De reiser hjem snart og så får vi late som om ingenting har skjedd mellom oss. Men jeg vet ikke om jeg kan lyve for mannen min :-( Han er så snill og god. Jeg burde ikke ha latt følelsene tatt overhånd :-( og svigermoren min er veldig god hun også!! Herregus jegver så kvalm pg vil nare kaste opp! :-( :-(

Hi

Anonymous poster hash: 20ef9...20d

Skrevet

Velger bare å overse de kommentarene som ikke hjelper i det hele tatt

Hi

Skrevet

Det er ingen som tror på deg, HI. Dette er nesten prikk likt den forrige historien om sex med svigerfar.

Skrevet

Det er ingen som tror på deg, HI. Dette er nesten prikk likt den forrige historien om sex med svigerfar.

Kanskje sånt er mer vanlig enn man skulle tro? ;)

Anonymous poster hash: e2384...484

Skrevet

Kanskje sånt er mer vanlig enn man skulle tro? ;)

Anonymous poster hash: e2384...484

Åpenbart her inne, iallefall. Og noen må legges inn på sykehus.

Skrevet

HiAnonymous poster hash: 20ef9...20d

eller gjør oss alle en tjeneste og finn på en annen historie :)

Skrevet

Ok, så hvis jeg skriver en tråd om at mannen min var utro så er det bare troll fordi noem har skrevet om det her før???

Hi

Skrevet

Ok, så hvis jeg skriver en tråd om at mannen min var utro så er det bare troll fordi noem har skrevet om det her før???

some just go down swingin' !

Skrevet

Nei, vi kommer ikke til å fortelle noe, garantert. De reiser hjem snart og så får vi late som om ingenting har skjedd mellom oss. Men jeg vet ikke om jeg kan lyve for mannen min :-( Han er så snill og god. Jeg burde ikke ha latt følelsene tatt overhånd :-( og svigermoren min er veldig god hun også!! Herregus jegver så kvalm pg vil nare kaste opp! :-( :-(

Hi

Hi, siden du har bestemt deg for å late som ingenting. Bare et godt råd - ta en angrepille sånn just in case. Du kan ikke ta sjansen på at du er blitt gravid!

Håper du finner ut av ting. Kan uansett være lurt å søke hjelp, noen å snakke med, for dette er en tøff hemmelighet å gå med, og det blir ikke bedre av at du og svigerfar nødvendigvis kommer til å møte hverandre stadig vekk i fremtiden også.

Anonymous poster hash: 5e84b...041

Skrevet

Ok. Siden jeg ikke får noe hjelp her så får jeg bare logge ut og spørre om råd et annet forum

Hi

Skrevet

Jaja, er det så nøye da? Det er jo sommer og blodet bruser. Og noe skal man jo bruke dødtiden mens man venter på at pasienten kommer hjem. Veldig hyggelig av svigermor å sørge for å holde både seg selv og sønnen borte fra hjemmet så svigerfar kan få svingt seg. Omtenksomt, faktisk.

Anonymous poster hash: 37d06...2dc

Skrevet

eller gjør oss alle en tjeneste og finn på en annen historie :)

Ja!

Feks at hi hadde sex med svigerfar og er nå livredd for at svigermor er gravid med deres barn. Og får panikk når mannen forteller at svigermor måtte ta ultralyd ift blindtarmbet. Tenk hvis legen så babyen, og hemmeligheten til hi og svigerfar blir avslørt 😂😂😂

Anonymous poster hash: f1e82...0ff

Skrevet

Ok. Siden jeg ikke får noe hjelp her så får jeg bare logge ut og spørre om råd et annet forum

Hvordan tenker du at noen kan hjelpe deg da? Det er ingen av oss som kan få det ugjort.

Anonymous poster hash: 37d06...2dc

Skrevet

Hi

Hi, siden du har bestemt deg for å late som ingenting. Bare et godt råd - ta en angrepille sånn just in case. Du kan ikke ta sjansen på at du er blitt gravid!

Håper du finner ut av ting. Kan uansett være lurt å søke hjelp, noen å snakke med, for dette er en tøff hemmelighet å gå med, og det blir ikke bedre av at du og svigerfar nødvendigvis kommer til å møte hverandre stadig vekk i fremtiden også.

Anonymous poster hash: 5e84b...041

Takk for svaret ditt!!

Hi

Skrevet

Hi

Men hva vil du ha hjelp til, da? Vi kan jo ikke hjelpe deg.

Anonymous poster hash: 5f17d...657

Skrevet

Dette har jo blitt skrevet her inne for en stund siden, akkurat det samme... Gad!!

Anonymous poster hash: d5b3d...fd6

Haha, ja. Det mente jeg å huske også.

Anonymous poster hash: 5f17d...657

Jeg husker samme story jeg også .....

Anonymous poster hash: 9b81f...231

Skrevet

eller gjør oss alle en tjeneste og finn på en annen historie :)Anonymous poster hash: 8e467...cc7

Ja!

Feks at hi hadde sex med svigerfar og er nå livredd for at svigermor er gravid med deres barn. Og får panikk når mannen forteller at svigermor måtte ta ultralyd ift blindtarmbet. Tenk hvis legen så babyen, og hemmeligheten til hi og svigerfar blir avslørt Anonymous poster hash: f1e82...0ff

kanskje vi endelig får vite hvem som sydde den famøse sametrusa også, ville jo vært mange fluer i en smekk det?

Skrevet

Hi her. Jeg går på pillen og i tillegg brukte vi kondom. Så jeg er ikke gravid. Nå har han dratt til sykehuset for å hente kona og jeg er alene hjemme med sønnen min, fordi mannen måtte en tur på jobben. Jeg sier ingenting, selv om dette spiser meg innvendig :-( Jeg vet han er mitt livs kjærlighet, men vi kan ikke ødelegge en hel familie :-(

Skrevet

eller gjør oss alle en tjeneste og finn på en annen historie :)Anonymous poster hash: 8e467...cc7
Ja!

Feks at hi hadde sex med svigerfar og er nå livredd for at svigermor er gravid med deres barn. Og får panikk når mannen forteller at svigermor måtte ta ultralyd ift blindtarmbet. Tenk hvis legen så babyen, og hemmeligheten til hi og svigerfar blir avslørt Anonymous poster hash: f1e82...0ff

kanskje vi endelig får vite hvem som sydde den famøse sametrusa også, ville jo vært mange fluer i en smekk det?

Det hadde vært en fin Dib- dag!!

Anonymous poster hash: f1e82...0ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...