Gå til innhold

Hjelp!! Har hatt sex med svigerfaren min! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff! Vet ikke hvor jeg skal starte! Han er stefaren til min mann og er 15 år eldre enn meg. Jeg ble kjent med ham ca 6mnd før vi giftet oss. Han jobbet mye og var ofte på lange reiser med jobben, og av diverse grunner fikk jeg aldri mulighet til å hilse på ham mens han var hjemme. Men 6 mnd før vi giftet oss så fikk jeg endelig treffe ham, og da bare klaffet alt, jeg kan ikke forklare det men det føltes som om han var mannen jeg hadde ventet på hele mitt liv. Jeg sa selvfølgelig ingenting om hva jeg følte, jeg bare var flau og skammet over meg selv, og gravid var jeg også. Jeg prøvde å unngå å være i samme rom som han i håp om at følelsene skulle forsvinne, men de bare eskalerte. Mannen min fikk etter bryllupet ett jobbtilbud langt unna hjemmestedet vårt, og her har vi bodd nå i 3 år. Har truffet svigerfaren min noen ganger etter det og da har jeg innsett at de følelsene jeg Har blir bare sterkere og sterkere, uten å gjøre noe med det. Men på fredag kom svigerforeldrene på overraskelsesbesøk, og på lørdag ble svigermoren min dårlig på kvelden, svigerfaren min hadde drukket vin, så da ble mammen min som kjørte henne til legevakta. Når de hadde gått fortalte svigerfaren min at han hadde hatt alle disse årene de samme følelsene for meg, og vi klarte ikke å holde oss unna hverandre denne gangen og hadde sex, mens sønnen sov på rommet sitt :-( Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Svogermoren min er på sykehuset med blindtarmbetennelse og jeg har klart å holde maska så lenge, men vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg hver gang mannen min vil kysse meg eller ha sex :-( Jeg skammer meg sånn! :-( Beklager skrivefeil, jegver så fortvilet :-(

Anonymous poster hash: 20ef9...20d

Skrevet

Uff! Vet ikke hvor jeg skal starte! Han er stefaren til min mann og er 15 år eldre enn meg. Jeg ble kjent med ham ca 6mnd før vi giftet oss. Han jobbet mye og var ofte på lange reiser med jobben, og av diverse grunner fikk jeg aldri mulighet til å hilse på ham mens han var hjemme. Men 6 mnd før vi giftet oss så fikk jeg endelig treffe ham, og da bare klaffet alt, jeg kan ikke forklare det men det føltes som om han var mannen jeg hadde ventet på hele mitt liv. Jeg sa selvfølgelig ingenting om hva jeg følte, jeg bare var flau og skammet over meg selv, og gravid var jeg også. Jeg prøvde å unngå å være i samme rom som han i håp om at følelsene skulle forsvinne, men de bare eskalerte. Mannen min fikk etter bryllupet ett jobbtilbud langt unna hjemmestedet vårt, og her har vi bodd nå i 3 år. Har truffet svigerfaren min noen ganger etter det og da har jeg innsett at de følelsene jeg Har blir bare sterkere og sterkere, uten å gjøre noe med det. Men på fredag kom svigerforeldrene på overraskelsesbesøk, og på lørdag ble svigermoren min dårlig på kvelden, svigerfaren min hadde drukket vin, så da ble mammen min som kjørte henne til legevakta. Når de hadde gått fortalte svigerfaren min at han hadde hatt alle disse årene de samme følelsene for meg, og vi klarte ikke å holde oss unna hverandre denne gangen og hadde sex, mens sønnen sov på rommet sitt :-( Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Svogermoren min er på sykehuset med blindtarmbetennelse og jeg har klart å holde maska så lenge, men vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg hver gang mannen min vil kysse meg eller ha sex :-( Jeg skammer meg sånn! :-( Beklager skrivefeil, jegver så fortvilet :-(

Mens sønnen min sov på rommet sitt skulle det stå..

Hi

Skrevet

Hvor lenge skal din svigermor ligge innlagt på sykehuset med blindtarmbetennelse? Jeg trodde sånt ble ordnet med en gang. I så fall er det rart om mannen din allerede nå har prøvd seg på deg (høres også ut som om det er skjedd flere ganger)...

Anonymous poster hash: baeda...263
Gjest Antarctica
Skrevet

Var det godt, da?

Min svigerfar er 83, så dette er en helt absurd situasjon imin verden, heldigvis...

Skrevet

Hvor lenge skal din svigermor ligge innlagt på sykehuset med blindtarmbetennelse? Jeg trodde sånt ble ordnet med en gang. I så fall er det rart om mannen din allerede nå har prøvd seg på deg (høres også ut som om det er skjedd flere ganger)...

Anonymous poster hash: baeda...263

Det ble komplikasjoner, så hun blir der ihvertfall til i morgen. Jo, mannen min har prøvd å kysse meg flere ganger :-(

Hi

Skrevet

Var det godt, da?

Min svigerfar er 83, så dette er en helt absurd situasjon imin verden, heldigvis...

Nå fikk du meg til å le. Han er 45 år, ganske kjekk og ja, det var veldig godt. Ogvde følelsene vi har for hverandre har bare blitt sterkere :-(

Hi

Skrevet

T***L

Anonymous poster hash: 8e467...cc7

Skrevet

Jeg håper for din del at dette ikke er sant, Hi....

Men hvis det er det, så anbefaler jeg deg til å oppsøke hjelp for din egen del.

Ønsker du å fortsette med mannen din så mye du aldri møte svigerfar igjen - og det lar seg vanskelig gjøre når det er så nær familie. Når dere først har overskredet den grensen så er det nesten umulig å skjule eller la være å krysse den igjen.

Forteller du mannen din at du har hatt sex med hans stefar tror jeg det er slutt uansett.

Slik følelsene dine synes å være så ville jeg ha gjort det slutt med mannen din og ikke fortalt noe om årsaken, kuttet all kontakt med svigerfar. Om du og svigerfar velger å satse på hverandre så tviler jeg på at det vil vare, dere vil såre altfor mange personer - din mann, hans mor, barnet deres (som garantert får vite), annen familie.

Jeg tror ikke dere blir varig lykkelige uansett hvordan dere tror følelsene deres er nå, for dere vil alltid bli minnet på hvor mange dere har såret og dere vil trolig møte motstand overalt hvor folk kjenner til følelsene.

En annen ting er kanskje aldersperspektivet. Om svigerfar er mye eldre enn deg så vil myyyye endre seg for ham i løpet av få år, og du sitter da plutselig med en gammel mann du har ofret alt og alle for.... ikke sikkert svigerfar er like tiltrekkende da...

Anonymous poster hash: 5e84b...041
Gjest Antarctica
Skrevet

Var det godt, da?

Nå fikk du meg til å le. Han er 45 år, ganske kjekk og ja, det var veldig godt. Ogvde følelsene vi har for hverandre har bare blitt sterkere :-(

HiAnonymous poster hash: 20ef9...20d

Jeg ble minnet om en fantastisk og litt trist film med Jeremy Irons i hovedrollen (som svigerfar) der samme problematikk ble tatt opp.

Skrevet

Var det godt, da?

Takk for dagens latter :D

Minner meg om da jeg var sammen med en på 40 da jeg var 26... hans far fylte 80 år da ;)

Skrevet

Var det godt, da?

Hi

Men da må du bare si det som et er til din mann og svigermor slik at dere 2 blir frie og kan fortsette siden følelsene er på plass, og "positivt" at du holder deg innen "familien" slik at gutten din ikke blir utsatt for så mange fremmede.

Skrevet

Men da må du bare si det som et er til din mann og svigermor slik at dere 2 blir frie og kan fortsette siden følelsene er på plass, og "positivt" at du holder deg innen "familien" slik at gutten din ikke blir utsatt for så mange fremmede.

Var du ironisk...?

Tviler på at det er positivt at familien blir splittet på en slik måte at både guttens far og mor trolig vil hate Hi og svigerfaren hennes. Ikke særlig familieidyll igjen hos den familien :/

Skrevet

Dette har jo blitt skrevet her inne for en stund siden, akkurat det samme... Gad!!

Anonymous poster hash: d5b3d...fd6

Skrevet

Dette har jo blitt skrevet her inne for en stund siden, akkurat det samme... Gad!!

Anonymous poster hash: d5b3d...fd6

Haha, ja. Det mente jeg å huske også.

Anonymous poster hash: 5f17d...657

Gjest Antarctica
Skrevet

Dette har jo blitt skrevet her inne for en stund siden, akkurat det samme... Gad!!Anonymous poster hash: d5b3d...fd6

Haha, ja. Det mente jeg å huske også. Anonymous poster hash: 5f17d...657

Blindtarmbetennelse og det hele? Eller bare det med at noen hadde sex med svigerfaren?

Mennesket er mangslungent, vøtt...

Skrevet

Dette har jo blitt skrevet her inne for en stund siden, akkurat det samme... Gad!!Anonymous poster hash: d5b3d...fd6

Blindtarmbetennelse og det hele? Eller bare det med at noen hadde sex med svigerfaren?

Var ihvertfall slik at mannen måtte kjøre svigermor på sykehuset der og.

Gjest Antarctica
Skrevet

Var ihvertfall slik at mannen måtte kjøre svigermor på sykehuset der og. Anonymous poster hash: 5f17d...657

Jajamenn. Når svigermor er borte, danser svigerfar på bordet.

Skrevet

Var ihvertfall slik at mannen måtte kjøre svigermor på sykehuset der og. Anonymous poster hash: 5f17d...657

Sannelig.

Skrevet

Nei, ærlig talt ... får du ikke med deg detaljene?? :P

I den tråden var det mannen som hadde vært på sykehuset og svigerfar som hadde kjørt mannen hjem, så skulle hun kjøre svigerfar hjem og de kysset i bilen

(jeg må seriøst bruke mindre tid på forumet med denne hukommelsen min :D )

Skrevet

Nei, ærlig talt ... får du ikke med deg detaljene?? :P

I den tråden var det mannen som hadde vært på sykehuset og svigerfar som hadde kjørt mannen hjem, så skulle hun kjøre svigerfar hjem og de kysset i bilen

(jeg må seriøst bruke mindre tid på forumet med denne hukommelsen min :D )

Takk for at du minner meg på det. Det er jo helt sant som du sier! Tydeligvis flere svigerfedre som får svingt seg!

Skrevet

Du har følelser for svigerfar, og når han forteller ut av det blå at han har følelser for deg, så skrever du med beina?

Jeg har vanskeligheter med å tro på deg.

Anonymous poster hash: b07c2...de0

Skrevet

Hahaha, kona ligger på sykehuset, og gamern har seg?? Digg for ham! Men, jo, denne historien har vi fått servert her før. Bedre lykke neste gang, hi😂

Anonymous poster hash: f1e82...0ff

Skrevet

hahaha, han har flere svigerdøtre vettu!

Skrevet

Jeg kjenner ei som var i samme situasjon. Hun endte opp med barn med begge, og bor nå sammen med 'svigerfaren' (stefaren til mannen)

Anonymous poster hash: 1b979...5bc

Skrevet

hahaha, han har flere svigerdøtre vettu!

He's a busy, busy man!!! Nammenam!

Anonymous poster hash: f1e82...0ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...