Gå til innhold

Tips til laktosefri pølser:pølsebrød/kaker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Osv til barneselskap?

Anonymous poster hash: e1c9d...b72

Skrevet

Du får kjøpt melkefrie pølser. Pølsebrød inneholder ikke melk. Kaker baker vi som vanlig, men erstatter evt melk, fløte etc med laktosefrie varianter :)

Anonymous poster hash: 97d8c...ce3
Skrevet

god og mager winerpølse fra gilde er uten melk og der er de fleste pølsebrødene også. Toro sin muffinsmix og langpannesjololadekale er også uten melk :)

Skrevet

Crazy cake på Det søte liv om du treng laktosefri kake. Lag glasuren med laktosefri margarin (blå Soft).

Skrevet

Crazy cake på Det søte liv om du treng laktosefri kake. Lag glasuren med laktosefri margarin (blå Soft).

Bare for å advare.

Den kaka er ikke god. Det er den eneste kaka jeg kan huske vi har kastet her i huset. Ingen i selskapet spiste opp første skive.

Anonymous poster hash: fdd75...05a

Skrevet

Bare for å advare.

Den kaka er ikke god. Det er den eneste kaka jeg kan huske vi har kastet her i huset. Ingen i selskapet spiste opp første skive.

Anonymous poster hash: fdd75...05a

Då er du ikkje ein flink bakar i tilfelle. Kaka er aldeles nydeleg. Saftig og syndig god.

Skrevet

God og Mager grillpølsene er også uten melk. 😊 Ellers er et godt tips å sjekke allergi-hylla på butikken.. 😉 Også kan du jo spørre foreldrene til vedkommende barn som ikke tåler laktose om de har noen tips?

Min svigermor baker forøvrig en nydelig laktosefri bløtkake til barneselskaper her i huset. Hun bruker blå Soft og laktosefri melk i røra, og laktosefri kremfløte til piska krem. Ferske jordbær til pynt, banan og jordbærsyltetøy inni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...