Gå til innhold

Kristiansand dyrepark og overnatting

Anbefalte innlegg

Dere som har mange barn (typ 3-5), og andre som har reist til dyreparken.. Hvor overnattet dere? Hva kostet det? Var dere mange netter? Kom med mange anbefalinger og gjerne linker til det hotellet/leilighet/hytte/campingplass dere bodde på :-)

Anonymous poster hash: 383d3...481

Fortsetter under...

Vi reiser i morgen og skal bo på Clariom Hotel Ernst. Ligger i Kistiansand sentrum.

Betalte ganske mye, men vi var litt sent ute så var ikke mange greie hoteller å velge mellom. Vi er to voksne og ett barn, skal være det i 3 netter. Betalte vel rundt 6000 tror jeg.

https://www.nordicchoicehotels.no/clarion/clarion-hotel-ernst/

Anonymous poster hash: 2d076...646

Vi reiser i morgen og skal bo på Clariom Hotel Ernst. Ligger i Kistiansand sentrum.

Betalte ganske mye, men vi var litt sent ute så var ikke mange greie hoteller å velge mellom. Vi er to voksne og ett barn, skal være det i 3 netter. Betalte vel rundt 6000 tror jeg.

https://www.nordicchoicehotels.no/clarion/clarion-hotel-ernst/

Anonymous poster hash: 2d076...646

Oi, de stolene med øyer var litt småcreepy :)

Anonymous poster hash: 467c9...fd6

Annonse

Vi har 4 barn og må enten leie hytte/leilighet eller ha to rom på hotell.

Vi benytter oss gjerne av coop hotellkupp, og leier to rom.

Sist betalte vi under 2000 kr pr. rom og fikk to 4-mannsrom i to netter. 3 dager på hotellferie for 4000 kr er ikke så verst når man er så mange ;)

Problemet er at hotellene har bare et visst antall rom tilgjengelig for disse tilbudene til coop, så man må være ganske tidlig ute...

Anonymous poster hash: 743a9...635

Vi leier ferieleilighet gjennom solferie.no. 3500,- for tre netter :) MEGET bra beliggenhet! 5 min til Kristiansand sentrum, 7-8 minutter til Sørlandssenteret og 10-15 min til Dyreparken:) NYDELIG landskap rundt og flotte boliger i nabolaget.

Anonymous poster hash: bb856...0e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...