Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Noen som har satt opp slike slette plater og kan fortelle, evt vise bilde av hvordan det ble med tanke på skjøtene? Er du fornøyd? Anonymous poster hash: 51d6d...795
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Ingen?? Anonymous poster hash: 51d6d...795
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Kjøpte først slette og satte opp på en vegg. Ble ikke pent med skjøtene så rev ned og kjøpte panelplater skygge istedenfor. Anonymous poster hash: 7f177...85f
Fandens Oldemor Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Ut fra det jeg har sett på bilder, så synes skjøtene godt. Har ikke sett irl.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Må jo finnes noe ala gipstape å ta på skjøtene hvis de synes så godt?? Anonymous poster hash: b657a...2ca
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Har ikke bilde, men har satt opp sånne panelplater i kjellerstua og på gjesterommet. Du ser skjøtene om du kikker etter dem, men det er ikke sånn at du ser på veggen og blikket dras mot skjøten. Ble bra når vi malte (platene var grunnet fra før, men vi malte med annen farge). Mye finere enn veggene vi har på soverommene våre som er en eller annen tapet satt opp av forrige huseier. Anonymous poster hash: 8650f...53d
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 Takk for svar alle sammen :-) er veldig usikker på hva vi bør gjøre. Har malt strietapet, med mye mønster i seg, syns ikke dette er pent. Mannen vil helsparkle, men det høres ut som veldig mye arbeid. Derfor ble jeg så glad når jeg oppdaget at Smartanel hadde komt med slette plater. Men da er det jo ikke sikkert det blir fint allikevel :-/ HI Anonymous poster hash: 51d6d...795
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #8 Skrevet 20. juli 2015 Flere med erfaringer? Anonymous poster hash: 51d6d...795
Gjest Kira Skrevet 20. juli 2015 #9 Skrevet 20. juli 2015 Vi vurderte det, men endte opp med å helsparkle. Hadde sånn fin 80-talls strie Det var ikke så mye jobb som jeg hadde trodd. Kjøpte rullesparkel som kan påføres med rulle, den er også mye tynnere enn vanlig sparkel. Måtte småflikke og pusse et par steder etterpå, men det blir veldig bra når man er ferdig. Null skjøter! Pussingen er det kjipeste pga støvet som lurer seg inn over alt.
Steget Skrevet 20. juli 2015 #10 Skrevet 20. juli 2015 jeg lurer på det samme. vil så gjerne sippe unna sparkling. det støver såå fælt!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #11 Skrevet 20. juli 2015 Takk for svar alle sammen :-) er veldig usikker på hva vi bør gjøre. Har malt strietapet, med mye mønster i seg, syns ikke dette er pent. Mannen vil helsparkle, men det høres ut som veldig mye arbeid. Derfor ble jeg så glad når jeg oppdaget at Smartanel hadde komt med slette plater. Men da er det jo ikke sikkert det blir fint allikevel :-/ HI Anonymous poster hash: 51d6d...795 Det er en meget stor jobb å helsparkle en strietapet Jeg pusser opp og jeg har lagt flate plater på en vegg. Her skal jeg male et veggmaleri.Jeg har nå grunnet veggen en gang og skjøtene er så å si usynelige. Jeg tok en pensel i skjøtene og rullet jevnt og fint over etterpå. Jeg er veeldig nøye av meg, så det kan liksom ikke synes Jeg er redd om man tar for mye maling i skjøten så kan det "sive" litt ut. Det man og kan gjøre er at man setter det opp og tar en veldig fint pussepapir og pusser skjøtene Anonymous poster hash: a3b27...9ca
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #12 Skrevet 20. juli 2015 Ifølge en selger på byggmakker så vises skjøtene veldig godt på smartpanel trend. Han anbefalte heller walls to paint som man maler tre strøk. Da vises visstnok ikke skjøtene. Vil du ha ferdigmalte plater må du nok nesten ha panelplater skal det bli fint. Anonymous poster hash: d70a1...352
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå