Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Tenkte å gi mannen en bedre oralsex med litt glidemiddel siden jeg ikke alltid har så mye spøtt. Er glidemiddel med smak noe godt? Blir det litt slimete konsistens? Trenger litt hjelp fra dere som har erfaring på dette. Anonymous poster hash: 6bed5...a4c
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Du får kjøpt glidemiddel på kondomeriet som er laget for å kunne spises. Jeg syns de er litt kvalmende. Anonymous poster hash: e3a04...0a0
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Kjempegodt. Omtrent som kanelboller Æsj, er ikke glad i kanelboller. *skuffet* Anonymous poster hash: 6bed5...a4c
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Du får kjøpt glidemiddel på kondomeriet som er laget for å kunne spises. Jeg syns de er litt kvalmende. Anonymous poster hash: e3a04...0a0 Takk, det bekrefter det jeg fryktet. Anonymous poster hash: 6bed5...a4c
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Tenkte å gi mannen en bedre oralsex med litt glidemiddel siden jeg ikke alltid har så mye spøtt. Er glidemiddel med smak noe godt? Blir det litt slimete konsistens? Trenger litt hjelp fra dere som har erfaring på dette. Anonymous poster hash: 6bed5...a4c Spøtt? Anonymous poster hash: 5aeb9...b25
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 Tenkte å gi mannen en bedre oralsex med litt glidemiddel siden jeg ikke alltid har så mye spøtt. Er glidemiddel med smak noe godt? Blir det litt slimete konsistens? Trenger litt hjelp fra dere som har erfaring på dette. Anonymous poster hash: 6bed5...a4c Spøtt? Anonymous poster hash: 5aeb9...b25 Dialekt regner jeg med.. HI: det smaker som regel ikke noe godt av glidemiddel :/ Anonymous poster hash: 03b07...586
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #8 Skrevet 20. juli 2015 Tenkte å gi mannen en bedre oralsex med litt glidemiddel siden jeg ikke alltid har så mye spøtt. Er glidemiddel med smak noe godt? Blir det litt slimete konsistens? Trenger litt hjelp fra dere som har erfaring på dette.Anonymous poster hash: 6bed5...a4c Spøtt?Anonymous poster hash: 5aeb9...b25 Autokontroll, endret spytt til spøtt. Hi Anonymous poster hash: 6bed5...a4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå