Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei jenter jeg ser det er flere som meg som virkelig prøver og bli gravid. Jeg var der en gang jeg også. Nå er jeg i uke 28. Som vi alle sikkert skjønner er; Det er visst ikke bare bare og bli gravid når man ønsker det. Det er rett og slett slitsomt, man blir skuffet og lei seg. Jeg brukte flere mnd å ble stadig skuffet når mensen kom. Siste mnd brydde jeg meg ikke når jeg hadde eggløsning jeg hadde sex vær 2-3 dag i en hel mnd, i misjonær stilling. Når typen fikk utløsning kasta vi beina opp mot veggen og lå der i 15-20 min vær gang, men om det hjalp vet jeg ikke, men den mnd ble jeg gravid. Kanskje noen vil prøve det som et lite hjelp 😊 vi fikk det råde av lege. Jeg ønsker dere alle lykke til dere har noe godt og se fram til ❤️ Gi ikke opp! Hilsen jente på 22 år første gangs gravid

Anonymous poster hash: eba26...1a5

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Å kaste beina opp mot veggen eller ligge med rumpa på en pute er vel ikke noe nytt, og noe jeg regner med de aller fleste vet om - og Gjør 😅😅

Anonymous poster hash: 72829...5dc

Er ikke alle som vet det skjønner du selvom du visste det så er vi tusenvis av jenter😉

Min variant var å sovne med godsakene inni meg (med en bokser mellom bena for at det ikke skulle renne ut) :)

Anonymous poster hash: 4e5fa...13a

Jeg har hørt om et produkt som skal holde på sæden inni jenta, men vet ikke hvor man for tak i det :-)

• 3 uker senere...

Min variant var å sovne med godsakene inni meg (med en bokser mellom bena for at det ikke skulle renne ut) :)

Anonymous poster hash: 4e5fa...13a

Jeg har hørt om et produkt som skal holde på sæden inni jenta, men vet ikke hvor man for tak i det :-)

Jeg har sett flere som bruker slike "mensen-kopper"(husker ikke hva de heter) for å forhindre at sæden renner ut :P

Anonymous poster hash: 02618...58d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...