Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Hei hei jenter jeg ser det er flere som meg som virkelig prøver og bli gravid. Jeg var der en gang jeg også. Nå er jeg i uke 28. Som vi alle sikkert skjønner er; Det er visst ikke bare bare og bli gravid når man ønsker det. Det er rett og slett slitsomt, man blir skuffet og lei seg. Jeg brukte flere mnd å ble stadig skuffet når mensen kom. Siste mnd brydde jeg meg ikke når jeg hadde eggløsning jeg hadde sex vær 2-3 dag i en hel mnd, i misjonær stilling. Når typen fikk utløsning kasta vi beina opp mot veggen og lå der i 15-20 min vær gang, men om det hjalp vet jeg ikke, men den mnd ble jeg gravid. Kanskje noen vil prøve det som et lite hjelp 😊 vi fikk det råde av lege. Jeg ønsker dere alle lykke til dere har noe godt og se fram til ❤️ Gi ikke opp! Hilsen jente på 22 år første gangs gravid Anonymous poster hash: 6d94e...e44
Baby_drøm Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 noe jeg kanskje kan teste ut! hihi. Gratulerer masse
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Det eller å sovne med spermen i skjeden! Det også hjelper Anonymous poster hash: 7fc91...370
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Ja hold spermen lenge som mulig inne :-) det er også viktig at gutten kanskje trenger et par dager på og brygge på ei virkelig god sprut 😂 fikk også beskjed om at det også var viktig. Anonymous poster hash: 6d94e...e44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå