Siljewa Skrevet 19. juli 2015 #1 Del Skrevet 19. juli 2015 Nå er jeg så lei, trøtt og sliten Gutten vår på 2 år fikk juniorseng til bursdagen sin i mai, vi etter vi byttet over har legging vært et mareritt! Har jo skjønt at vi byttet før han var klar, men nå sitter vi her med skjegget i postkassa... Hva nå? Noen som har gjort samme "feil"? Byttet dere tilbake igjen? Jeg er veldig fristet til å bytte over i håp om rolige kvelder igjen... Noen som har tips, eller råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjeva Skrevet 19. juli 2015 #2 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) Hei vennen! Kjenner til det. Jentå mi lagde et hekkan uten like. Og eg trodde eg sko hiva den sengå på dør og setta fyr på an. Men me beit tennene sammen, kutta kraftig ned på dagsoving og holdt på i ukesvis før hu ga seg. Men me satt på ein stol utenfor rommet med dørå åpen og ikkje sa någen ting. Og så va d å legga hu i seng igjen når hu spratt opp. Satt der t hu sovna. Og det samma på natta når hu kom inn t oss. Eg gal grue meg t me ska i gang me Helge..... For eg har ein anelse at han komme t å ta kagå. Stor klem t deg. Endret 19. juli 2015 av Sjeva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljewa Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 21. juli 2015 Takk for svar betryggende å vite at det er normalt i starten, men også at det er "ok" å miste tålmodigheten etter snart 3 mnd med prøving og kaotiske leggetilstander! Vi har og prøvd å kutte ned på dagsoving, men det har ikke hjulpet særlig mye, så i dag fikk han ikke sove på dagen, å vips, klokka 7 hadde vi en sovende gutt i sin egen seng. Fantastisk deilig. Håper han holder ut i barnehagen etter ferien og, hvor lenge sover Helge på dagen nå? 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjeva Skrevet 21. juli 2015 #4 Del Skrevet 21. juli 2015 Max 1 time de dagene han vil sove. Det er ikke lenge før det er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå