Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi vurderer å besøke et vennepar på hytta deres en natt, det er to uker til termin og det tar ca 1,5 timer å kjøre. Det som gjør meg usikker er at vi må ta en ferge som tar 15 min og som går hver halv time, men har et opphold fem timer på natta. det er jo mange som er fast boende her, så vet ikke hvor stor risiko det er. Kan nevne at første mann kom 6 uker før termin, men det var sannsynligvis grunnet ting som skjedde rundt meg og ikke meg. Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144226515-hyttetur-2-uker-f%C3%B8r-termin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi vurderer å besøke et vennepar på hytta deres en natt, det er to uker til termin og det tar ca 1,5 timer å kjøre. Det som gjør meg usikker er at vi må ta en ferge som tar 15 min og som går hver halv time, men har et opphold fem timer på natta. det er jo mange som er fast boende her, så vet ikke hvor stor risiko det er. Kan nevne at første mann kom 6 uker før termin, men det var sannsynligvis grunnet ting som skjedde rundt meg og ikke meg. Hva ville dere gjort?

Jeg ville personlig ikke gjort det, så tett opp mot termin. Tenk så kjedelig å risikere hyttefødsel, hvis den starter på natt og ingen ferger som går....

Anonymous poster hash: fc164...33f

Jeg ville heller ikke gjort det siden fødselen din gikk så fort sist gang :-) 
Man kan alltids reise dit en annen gang og kan være at du bare blir stresset av tanken på at om det skjer noe så kan det være du ikke rekker frem til sykehuset! Kan gå ut over kosen av hytteturen :P Selv om du hadde modningsrier så kan ting skje fort denne gangen :-)

Det hadde jeg ikke tørt. Med førstemann hadde jeg rier i to døgn. Med andremann rakk vi knapt sykehuset (få min etter ankomst var han ute. Hadde da hatt menssmerter i en times tid, altså ikke noe som kjentes som rier)... 

Anonymous poster hash: cb6fc...c5c

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...