Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Vi har tenkt oss til Tyrkia, (Ikke før neste år, men jeg driver å ser litt) så er det noen som har hotell å anbefale? Vi har sett på blue village family life paschal bay, noen som har vært der? Anonymous poster hash: f4b59...88e
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Ingen som reiser til Tyrkia vel! Fattigsyden og så nære IS. Anonymous poster hash: 3bc38...3fe
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Jo, vi gjør. Så noen er det. Får være så mye fattigsyden det bare vil, jeg synes det er fint der og god mat. Vi drar ikke til syden for shoppingen sin del, men avslapping og familliehygge. Å ang Is så er vi vell like utsatt her i norge, da de hater vestlige land. Anonymous poster hash: f4b59...88e
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Jeg kan anbefale by iallfall, Kemer <3 drar dit hvert år. Paradis for unger ☺ Anonymous poster hash: f18b8...c00
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Hvis du ikke har vært i tyrkia før anbefaler jeg deg å begynne å se på hvor langt det er fra flyplassen til hotellet. Noen steder er det langt. Eneste stedet jeg har vært er i Side. Dit tar det ca en time med buss og er til å holde ut. Anonymous poster hash: 39d6e...59a
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Jo, jeg har vært i Tyrkia før. Men det er lenge siden, også var det uten barn. Takk for tips ang bussreisen. Takk for tips ang by Anonymous poster hash: f4b59...88e
Bambia Skrevet 19. juli 2015 #7 Skrevet 19. juli 2015 Pascha bay er et utroligt flott hotell. Var der i fjor og skal dit igjen i år. Gleder meg til å teste ut de nye rommene med direkte bassengutgang i år. Det eneste er at stranden ikke er så bra. Litt grov og noen dager er det litt høye bølger for barna. Men hovedbassenget er ganske stort og så har de jo i tillegg bygd ut med nytt badeanlegg til i år med sklier. Maten på all inclusive var også veldig god, veldig mye å velge i. Rommene var pene og det var bra renhold :-)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #8 Skrevet 19. juli 2015 Ingen som reiser til Tyrkia vel! Fattigsyden og så nære IS.Anonymous poster hash: 3bc38...3fe du har heeelt rett, fins ikke turister der.. ..... Anonymous poster hash: 4dc1d...128
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå