Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde SA for 29 dager siden, og hsr ikke visst hvor jeg var i syklusen den siste mnd. Har hatt sex litt her og der, men det er godt mulig vi gikk glipp av EL, siden jeg ikke vet når det var. Har tatt to g-tester på dag 23 og 26 negative begge to. I dag våknet jeg til friskt blod på papiret, og tenkte at det var det, altså at det var mensen. Men så kom det ikke mer. Har altså bare blødd bittelitt i dag, både rosa og brunt. Kan jeg håpe på at dette er en festeblødning? Hvor lenge etter denne kan jeg i så fall forvente positiv test? Eller er det bare kropen som er litt inulage etter SA og gir meg en forsmak på mensen (sannsynligvis).

Fortsetter under...

Hei :) kan bare svare ut ifra hva jeg selv har erfart. Jeg fikk en festeblødning ca. En uke etter eggløsning. Det var virkelig bittelitt, og jeg trodde aldri det var mensen. Mer som spotting. Litt sånn som kan komme et par dager før mensen setter i gang. Jeg testet positivt med g-test ca. 5-6 dager etter dette igjen. Håper det er dette du opplever og at du er gravid :) lykke til !!!

Nå ble det to dager med bare bittelitt blødning, og nå er det over. De siste mnd har jeg hatt SKIKKELIG kraftig mens (type gå på do hver 2. time), så jeg klarer ikke helt å forstå at dette kan være mensen. Så jeg håper jo fortsatt at jeg kan være gravid... På tross av negativ test i går ettermiddag. Hvis det var festeblødning går det vel mer enn to dager før det slår ut på test? *håper*

Aner ikke når ikm er, men nå er det 32 dager siden sa. Det sies vel at mensen kan komme mellom 3-6 uker etter, så jeg er virkelig helt lost... trodde først jeg hadde el etter 9 dager, mye el-smerter og slim, men det kan uansett ikke stemme siden det er 23 dager siden nå. Hadde de samme sympt. etter 5 dager, dvs jeg burde hatt mensen nå i helgen. Så jeg vet virkelig ikke... leser jo mye om at mensen er litt rar etter sa, så jeg bør vel være glad for at "mensen" kom etter noenlunde normal tid.

Endret av TPK

Hei. Henger meg litt på her. Lurer litt på om jeg kan ha hatt festeblødninger.. hadde EL den 13. Den 17 kom jeg hjem fra jobb med blod i trusen, men det var det.. ikke noe mer. Har IKM rundt 27. Kan dette ha vært festeblødninger?? er i PP 7, så krysser alt jeg har :legrine:

Annonse

Hei. Henger meg litt på her. Lurer litt på om jeg kan ha hatt festeblødninger.. hadde EL den 13. Den 17 kom jeg hjem fra jobb med blod i trusen, men det var det.. ikke noe mer. Har IKM rundt 27. Kan dette ha vært festeblødninger?? er i PP 7, så krysser alt jeg har :legrine:

Ja, det kan det absolutt være :) Krysser fingrene for deg.

Vi har ikm 27.07 også  :) 

Ja, det kan det absolutt være :) Krysser fingrene for deg.

Vi har ikm 27.07 også   :)

Så spennende! Krysser fingrene for dere :-)

La meg få høre hvordan det går :Nikke:

For min del var det nok mensen, selv om det var bare to dager med lite blod. Neg. G.test i dag også, så nå får jeg bare sette min lit til at syklusen er i rute og prøve igjen neste uke.

hm. dumt.. Jeg krysser fingrene for at jeg hadde en festeblødning, da det bare var kjempe lite blod i trusen ( :legrine:) , og ikke noe mer. Du får ha masse lykke til! La meg høre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...