Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Noen her som har SodaStram Revolution maskin? Jeg vurderer å kjøpe meg en slik. Koster 1490 for maskinen på Elkjøp nå. Er dere som har en slik fornøyde? Blir den brukt etter en stund eller er det bare i starten det er stas? Smakene gode? Erstatter maskinen deres "vanlige" bruskjøp? Anonymous poster hash: 2710b...ef7
Mamma_til_2 Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 (endret) Vi kjøpte en og den ble brukt i ca 1 uke ( on and of) nå står den og samler støv, de tilsettningene smaker æsj! Så hadde jeg vært deg så hadde jeg brukt 1500kr på noe annet. Endret 19. juli 2015 av Mamma_til_2
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Vi har en maskin. Usikker på merket. Men den blir brukt mye. Vi drikker ikke kjempemye brus, men lager mest "farris". Når vi lager brus synes både barn og voksne at den smaker godt. Anonymous poster hash: 44d5a...241
ChaChi Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Jeg bruker min sodastream, men i hovedsak for å lage kulsyrevann. Godt å blande halvt om halvt med eplejuice syns jeg. Aldri kjøpt de smaksgreiene, selv om noen av de vi fikk prøve på med maskina var helt ok. Jenta på 8 smakssetter med saft av og til faktisk.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Flere erfaringer? Anonymous poster hash: 2710b...ef7
Iselilja Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Vi bruker vår mye, men omtrent bare til å lage boblevann.
Helene Harepus Skrevet 19. juli 2015 #7 Skrevet 19. juli 2015 Vi bruker vår en god del, men de smakstilsetningene man kan kjøpe er ikke spennende synes jeg. Det er derimot veldig godt å blande hjemmelagd saft i kullsyrevann eller skvise litt sitron/lime i vannet 😛
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #8 Skrevet 19. juli 2015 Kjempe fornøyd! Veldig populær her i huset. Her har SodaStream + Zero saft blitt en kjempe trend! Jeg personlig har funnet min "sommerdrikke" med SodaStream, Zero med fersken og limeskiver. Fantastisk godt! SodaStream, Lime og Jordbær = Himmelsk godt!! Ikke kjøp smakene som følger med. Smaker bare veldig kunstig. Saft holdt i masse vis + MYE billigere Anonymous poster hash: d5368...b1f
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #9 Skrevet 19. juli 2015 Spørs om vi må prøve en slik☺ De fleste virker jo fornøyde☺ Synes spesielt eldste barnet drikker så masse brus. Jeg prøver å begrense det, men ikke lett da faren er "cocacoliker". Regner med at den brusen man lager i sodastream er litt sunnere enn f.eks cola. (Selv om det helt sikkert ikke er sunt i seg selv) Anonymous poster hash: 2710b...ef7
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #10 Skrevet 19. juli 2015 Vi har en slik og bruker den hver dag. Vi drikker dessverre alt for mye brus... Sukkerfri da, men likevel. Uansett, vi er kjempefornøyde! Men du kan da vel ikke mene at dere skal kjøpe en slik sånn at barnet kan drikke så mye brus h*n vil?! Vi har et barn på 5 år, men han får kun drikke brus på lørdager. Ellers serverer vi vann eller melk. Han har ikke fri tilgang til brusen! Vi voksene drikker ikke brus på dagtid når han er våken for det er nå greit at vi ikke behandler kroppen bra ved å drikke brus, men barnet skal da ikke arve den uvanen! Ikke unnskyld det med at denne brusen er sunnere for SÅ mye sunnere er det virkelig ikke. Anonymous poster hash: b43d8...ef2
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #11 Skrevet 19. juli 2015 Vi har en slik og bruker den hver dag. Vi drikker dessverre alt for mye brus... Sukkerfri da, men likevel. Uansett, vi er kjempefornøyde! Men du kan da vel ikke mene at dere skal kjøpe en slik sånn at barnet kan drikke så mye brus h*n vil?! Vi har et barn på 5 år, men han får kun drikke brus på lørdager. Ellers serverer vi vann eller melk. Han har ikke fri tilgang til brusen! Vi voksene drikker ikke brus på dagtid når han er våken for det er nå greit at vi ikke behandler kroppen bra ved å drikke brus, men barnet skal da ikke arve den uvanen! Ikke unnskyld det med at denne brusen er sunnere for SÅ mye sunnere er det virkelig ikke. Anonymous poster hash: b43d8...ef2 Du leste hva jeg skrev? Eller leste du det du trodde/håpte jeg skrev? Har jeg en eneste plass nevnt noe om å drikke så mye barna vil? Nei, jeg har derimot skrevet at jeg prøver å begrense det! Men det er ikke så lett å nekte ungene da pappa drikker mye brus selv. Derfor ønsker jeg å gjøre en "onde så lite skadelige som mulig" (Blir bare litt oppgitt noen ganger da man blir tillagt meninger man overhodet ikke har ytret) Anonymous poster hash: 2710b...ef7
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #12 Skrevet 19. juli 2015 Kjøpte nettopp AGA sin til kjæresten min. Han liker best kullsyrevann. Jeg drikker også mer vann nå, med et par dråper essens i for å få smak. Ungene elsker også å bruke den. Colaen smaker Pepsi noe jeg er fornøyd med da jeg ikke liker cola cola Anonymous poster hash: c1e62...0f4
Iiiiik Skrevet 19. juli 2015 #13 Skrevet 19. juli 2015 Vi har en Aqvia, fikk den faktisk da jeg ble kåret til månedens bruker her inne i fjor sommer (?). Tenkte da vi fikk den at den sikkert ikke kom til å bli brukt, men den brukes regelmessig. En del til kullsyrevann, gjerne med litt sitron i. Har dessuten brukt den mye til hjemmelaget eplesaft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå