gresskar Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Nei,ikke lengre. Før var det sånn, men da var det mye billigere å ha sovecupe,nå har man en for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Kan vel det om du bestiller billett i flermannslugar. Før var det en-, to- og tresengslugarer, i flersenglugarer kunne man komme sammen med fremmede. Men nå har jeg ikke tatt sovekupe på tog på 10-11 år, så mulig ting har endret seg. Sist tok jeg veldig bevisst enmannslugar. Det står nok på nsb sine sider. Anonymous poster hash: 23c9f...900
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 Nei. Du betaler kr 850 for en kupé i tillegg til billettprisen. Da får du den for deg selv, evt de du reiser med. De plasserer ikke folk sammen lenger slik de gjorde før. Anonymous poster hash: af63f...ea1
the amazing spidermamma Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 Ikke i Norge, men i utlandet risikerer du å måtte dele.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #8 Skrevet 19. juli 2015 For noen år siden var vi i Kina, og da måtte mannen min og jeg dele sovekupe med to kinesiske menn. De syntes det var så moro å prate på dårlig engelsk med utlendinger, så det breen underholdende reise😄 Anonymous poster hash: 37b3d...7bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå