Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må få ut litt frustrasjon kjenner jeg. Sliter veldig i matveien pga kvalme.

Går jeg for lenge uten mat blir jeg kvalm, spiser jeg for mye blir jeg kvalm..

Føler meg småsulten hele tiden, men når jeg først skal spise, er det ikke mye jeg får i meg.

Kaster opp minimum en gang om dagen, og er kvalm fra morgen til kveld. Er i uke 10 nå.

Prøvd diverse kjerrigråd uten hell :-(

Flere i samme båt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144226355-klagetr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg, er selv bare I uke 4 å sliter med det samme....:/ er gravid med nummer 4 nå å aldri vært kvalm I de forrige svangerskapet, håper ikke dette skal bli slik I mange uker/mnd...:(

Vi får bare satse på at det blir bedre ved 12 uker...:)

Jeg er i samme båt.. Jeg klarer ikke tanken på noe søtt. Har problemer med å få i meg drikke.. Er 12 uker på vei og har samme symptomer som deg. Kan ikke spise for mye, men kan ikke gå for lang tid mellom heller.. Kvalmen blir værst fra kl 12-13 og rundt kl 20-23 er den skikkelig ille... Jeg er veldig sliten av hele greia.. Føler for å kaste opp nesten hele tiden...

Annonse

Åååh! Tenk å bli glad over en sånn tråd😑 Jeg har vært dårlig fra 4 uker. Er 7 + 3 nå. Spyr MINIMUM 3 ganger hver dag. Vært innlagt selv. Kom hjem på mandagen. Prøver å spise for sikkert gang nr.40 idag. Skjønnet snart ikke at jeg gidder... Mens jeg skriver dette, har jeg brekt meg sikkert 4 ggr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...