Gå til innhold

Billigtester, erfaring? Er dette skyggestrek eller pos?

Anbefalte innlegg

Har ikke brukt billigtester før, og aner derfor ikke hva som bare er skyggestrek, og hva som faktisk er positiv test.. Noen som har erfaring fra akkurat disse? Hvordan så din test ut når du faktisk var gravid?  :) 

Er det vanlig å få slik svak strek selv om man ikke er gravid på disse testene? 

Testen er tatt nå, så ikke morgenurin. IKM er uti neste uke en gang..

http://i59.tinypic.com/dgl5xj.jpg

:)

Anonymous poster hash: 9a6ba...f15

Fortsetter under...

Men streken er jo supersvak? Den har jo rosaskjær i seg, men likevel..  :huh: 
Ikke vant til testing i det hele tatt jeg, så er helt blank på dette.

Åå får bare krysse fingrene og ta en ny test om noen dager! Håpe håpe  :D 

Tusen takk for svar alle, setter pris på flere erfaringer med disse testene! (Eller testetydning, hihi  :wink:

HI

Annonse

Det er ingen tvil engang. Den streken er så sterk at, ja! Min syntes knapt, måtte se rett ovenfra i spotlys, og jeg er 4+5 nå med sterk strek. Gratulerer!

Anonymous poster hash: 7a402...e45

Takk for svar og gratulerer så mye til deg!  :) 

Jeg har tatt en slik strimmeltest tre dager på rad nå, og den viser ca samme strek hver gang. Streken har kommet frem litt tidligere for hver gang da. 

Vil det slå ut som positiv om jeg tar en CB test nå tror dere? 

Jeg klarer virkelig ikke å tro på at disse strimlene er positiv og at jeg faktisk er gravid. Så jeg er livredd for at en CB skal bli negativ nå, da blir jeg såååå skuffa!  :( 

Har hatt mensenmurringer i dag, kjennes ut som jeg er på tur til å få tanta på besøk anytime..  :mellow:

Det kan ta noen dager før de er synlig sterkere når de alt er så sterke. Jeg fikk utslag på CB digital med ukeindikator 4 dager forventet mens, og da var min test mye svakere enn dette. Når venter du mens? Ta en digital, du ❤️

Annonse

Det kan ta noen dager før de er synlig sterkere når de alt er så sterke. Jeg fikk utslag på CB digital med ukeindikator 4 dager forventet mens, og da var min test mye svakere enn dette. Når venter du mens? Ta en digital, du ❤️

Hmm, okei da er det enda håp altså  :) 

Ut i fra min vanlige 28 dager syklus venter jeg IKM på torsdag om 4 dager. Men fikk ikke positiv EL test når jeg bruker å få det, så jeg tror jeg fikk EL tidligere enn vanlig denne PP'en ut i fra EL-smertene som kom 4 dager tidligere enn ellers. 

Jeg får prøve meg på en CB i morgen eller tirsdag kanskje, om jeg tør..  :tongue: 

Takk for at du svarer! ❤️

Hmm, okei da er det enda håp altså :)

Ut i fra min vanlige 28 dager syklus venter jeg IKM på torsdag om 4 dager. Men fikk ikke positiv EL test når jeg bruker å få det, så jeg tror jeg fikk EL tidligere enn vanlig denne PP'en ut i fra EL-smertene som kom 4 dager tidligere enn ellers.

Jeg får prøve meg på en CB i morgen eller tirsdag kanskje, om jeg tør.. :tongue:

Takk for at du svarer! ❤️

Lykke til! Og husk og oppdater oss da! Rart hvor engasjert man blir i fremmede 😂

Jeg har lest at en strek er en strek. At det ikke har noe betydning hvor sterk den er :)

Anonymous poster hash: a62a6...0b3

Jeg får bare håpe det stemmer, og at dette går rette veien!  :rolleyes: 

Oppdater oss gjerne.

Fikk en lik test som din i morgest. Er 9dpo. Testet med billigstrimmel. Streken kom innen 2 min og er rosa, men litt svak enda.

Jeg testet også på dag 9 med min sønn. Det tok sikkert 3-4minutter før man med sikkerhet kunne se at det var en strek, dette var også med billigetester. Resultatet er en nydelig liten gutt ❤️. Gratulerer med positiv test 😊.

HI her.

Jeg tok en CB nå på ettermiddagsurin, og det ble plusstegn innen 2-3 sekunder slik som med EL-testen i morges!  :sjokkert: 
Den ble så raskt positiv at jeg begynner å lure på om det er noe feil med disse testene altså. 

Er det noe annet som kan gjøre at testene blir falsk positiv? Wild Yam for eksempel? 
Det er jo enda 3 dager til IKM, men testene slår jo ut omtrent før de har vært borti urinen...  :tongue: 

Selv om jeg vet at det er HCG som må til for å få positive tester, så har jeg virkelig vanskelig for å tro at dette stemmer.  :klo: 

http://i57.tinypic.com/333jp14.jpg

HI her.

Jeg tok en CB nå på ettermiddagsurin, og det ble plusstegn innen 2-3 sekunder slik som med EL-testen i morges! :sjokkert:

Den ble så raskt positiv at jeg begynner å lure på om det er noe feil med disse testene altså.

Er det noe annet som kan gjøre at testene blir falsk positiv? Wild Yam for eksempel?

Det er jo enda 3 dager til IKM, men testene slår jo ut omtrent før de har vært borti urinen... :tongue:

Selv om jeg vet at det er HCG som må til for å få positive tester, så har jeg virkelig vanskelig for å tro at dette stemmer. :klo:

http://i57.tinypic.com/333jp14.jpg

Du skal bli mamma ❤️ Gratulerer!

Takk for gratulasjoner! Tør ikke helt å juble enda, får vente til jeg har tatt en digital med ukesindikator på IKM dagen  :tongue: 

Tok en ny CB plus i morges, og den blir knallpositiv innen få sekunder den også. Jeg synes bare det er så merkelig at testene slo ut så positivt mange dager før IKM. Mulig jeg har hatt EL myyyyyye tidligere enn jeg har trodd da  :klo: 

Det murrer litt i magen spesielt om morgenen, liiiiivredd for at tanta plutselig kommer. 

Jeg krysser alt jeg har for at dette går rette veien og at spiren klorer seg fast hele veien!  :gravid:

Jeg fikk positiv digital CB 5 dager før ikm! Og positiv billigtest. Og jeg kjenner allerede kvalmen. Oppblåst mage (buksene mine er trange), kviser, vonde bryst. Og det er fortsatt 3 dager til ikm for meg.

Jeg er sikker på at digital CB ikke lyver 😊

Yeeey ☺😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...