Gå til innhold

Finnes det styggere skotøy enn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joggesko og crocks?

Anonymous poster hash: 8426e...f2a

Fortsetter under...

Skrevet

Helst i kombinasjon tights, tunika og allværsjakke 😂😂😂

Anonymous poster hash: 8426e...f2a

Skrevet

Ja. Toms og disse tøyskoene med stjerne på siden og mange flere.

Anonymous poster hash: 9411d...eef

Skrevet

Tja, jeg går nesten alltid i joggesko. 

Pga vonde knær og hofter (revmatisme) er det kjempeviktig med gode sko, så da blir det joggesko da. 

Allværsjakke bruker jeg når været tilsier det, jeg fryser ikke, går våt eller med vondt i bena fordi du synes pumps og en pen cardigan er bedre altså ;)

I ruskeværet som var nå hadde du møtt meg i dette:

http://www.stormberg.com/no/catalog/product/view/id/50804/s/veiviser-trekvart-jakke-dame/category/6/#16378

https://www.gsport.no/produkt/113432/asics-gel-nebraska-fritidssko-dame

Dongeribukse og t-skjorte.

Hva du mener om det bryr meg midt på leggen egentlig, finnes mange fine joggesko og sneakers, det er min type sko :)

Anonymous poster hash: 14b0a...ffc
Skrevet

Jeg går hver dag med joggesko.

Gidder ikke gå i vonde sko bare pga de er fine.

Anonymous poster hash: 5ffce...156

Skrevet

Ja, det finnes mye sko som er styggeste enn joggesko og crocs. Mange kule joggesko!

Jeg synes pumps, mokkasiner og høye støvletter er stygt

Anonymous poster hash: f985b...35f

Annonse

Skrevet

Crocks er jeg enig i.

Men freshe joggesko / sneakers er helt topp.

Det dummeste jeg ser er damer som er ute med ungene med høye hæler og korte skjørt.

Skrevet

Dummeste jeg ser når mødre er ute og skal være aktive med barna sine i ballerinasko e.l

Anonymous poster hash: baa92...f50

Skrevet

Det finnes svært mange sko som er mye, mye styggere enn joggesko. Men crocs er fælt.

Anonymous poster hash: c2607...8fb

Skrevet

Det finnes pene og behagelige hæler og ballerinasko, hvorfor er det teit og være ute sammen med barna i kort skjørt?

Skrevet

Det finnes pene og behagelige hæler og ballerinasko, hvorfor er det teit og være ute sammen med barna i kort skjørt?

Det er jo en litt upraktisk kombinasjon hvis man skal være med og leke. Synes jeg da. Forøvrig synes jeg kilehæl er mye styggere enn crocks og joggesko.

Skrevet

Tja, jeg går nesten alltid i joggesko.

Pga vonde knær og hofter (revmatisme) er det kjempeviktig med gode sko, så da blir det joggesko da.

Allværsjakke bruker jeg når været tilsier det, jeg fryser ikke, går våt eller med vondt i bena fordi du synes pumps og en pen cardigan er bedre altså ;)

I ruskeværet som var nå hadde du møtt meg i dette:

http://www.stormberg.com/no/catalog/product/view/id/50804/s/veiviser-trekvart-jakke-dame/category/6/#16378

https://www.gsport.no/produkt/113432/asics-gel-nebraska-fritidssko-dame

Dongeribukse og t-skjorte.

Hva du mener om det bryr meg midt på leggen egentlig, finnes mange fine joggesko og sneakers, det er min type sko :)

Den jakken var fin. 👍👍💕

Anonymous poster hash: 990c8...7cf

Skrevet

Ha ha who fucking cares.... Sko skal være behagelig å ha på og praktisk, syns man joggesko og crocks er behagelig og praktisk å ha på så værsågod....

Anonymous poster hash: 515c3...c50

Annonse

Skrevet

Conversesko er ca 10 000 ganger styggere ;)

Anonymous poster hash: bef2c...458

Skrevet

Alt med kilehæl... Blææh, det er stygt synes jeg!

Anonymous poster hash: cf7a5...761

Skrevet

Uggs er forresten ikke spesielt lekkert det heller ;)

Skrevet

Jeg går gjerne med joggesko, Nike, har flere par. De er veldig gode. Så om noen syntes de er stygge er det deres problem. Crocks er jeg enig med

Anonymous poster hash: 47fa0...114

Skrevet

Uggs er forresten ikke spesielt lekkert det heller ;)

Må huske anonymknappen😳

Jeg har crocs som jeg bruker hjemme, enkle og gode hjemmesko😉 rosa selvfølgelig!

Uggs har jeg hatt, riktignok et annet merke, men like å se på. Herlige vintersko når man skal på butikken😊

Men jeg er veldig enig i at skoene i seg selv er stygge. Heldigvis fins det mange andre sko som også er stygge😂

Anonymous poster hash: f4150...4fd

Skrevet

Ååå, det er så mange stygge sko, og ikke kan jeg fatte og begripe at akkurat de skal bli mote?!!!!! Crocs, uggs, converse, toms, slike tøysko med platåsåle... Alle er vanvittig fæle men likevel på moten på et eller annet tidspunkt. Og Brikensrock!!!!!! Whaaaaat?????? Ortopediske kjerringsko!!!

Anonymous poster hash: 45d7e...bca

Skrevet

Birckenstock er stygt!

Og det ser så latterlig ut med mødre som tripper etter barna sine i høghelte sko!!

Jeg går med joggesko pga dårlige knær, og fordi jeg liker å være i aktivitet. Allværsjakke når jeg er ute sammen med barna i ruskevær. Bryr meg ikke hva noen tenker, jeg vet jeg ser helt ok ut!

Anonymous poster hash: 5ef06...c33

Skrevet

Ja, det gjør det sikkert. Men det er vel de færreste som bruker crocs og joggesko fordi det er så fint.  

Skrevet

De der masai-skoene tar vel kaka???

Anonymous poster hash: c7ac2...d95

Skrevet

Google stygge sko, eller ugly shoes, det er ganske mye rart å se ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...