Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #51 Skrevet 18. juli 2015 Ja, det har vi. Jeg synes det er uansvarlig å ikke ha buffer. Anonymous poster hash: 19267...723 Moroklump 😉 Forklar ordentlig hvordan man får til en buffer du da, når man går i null hver måned. Anonymous poster hash: 082f0...bf8 Da ser du på forbruket!! Enkel matte. Anonymous poster hash: b6101...a5d
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #52 Skrevet 18. juli 2015 Et lite og enkelt sparetips som man ikke merker så godt, men hjelper allikevel: hver gang man er inne på nettbanken (for å betale regninger,eller bare sjekke konto) kan man overføre penger fra brukskonto til sparekonto slik at det alltid står igjen en "rund" sum på brukskonto. Feks har man 5423 kr på konto fører man over 23 kr på sparekonto. Høres sikkert ikke ut som det vil hjelpe, men summen vil jo øke. Jeg sparer til sønnen min ved at jeg alltid putter enkroner og femkroner på sparekontoen hans. Blir penger av det også. Denne likte jeg Jeg gjør det samme med lommeboka også, jeg tar ut alle myntene og legger tilbake f.eks en 20-kroning og en 10-kroning. Resten av myntene leger jeg i sparebøssa. Sist jeg tømte sparebøssen var det over 500 kr på den, som gikk inn på feriekontoen... Anonymous poster hash: cfc8f...e97
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #53 Skrevet 19. juli 2015 Buffer og sparekonto er det samme hos oss. Der står det 70.000 og den øker hvert år. Anonymous poster hash: eb648...20e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå