Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #26 Skrevet 8. august 2015 Jeg bor i Røyken og vi har alltid ansett Heggedal som narkohøl og slåsseldorado. Anonymous poster hash: a2d8f...600 Jeg bor også i Røyken. Har inntrykket av at Heggedal er mye bedre nå enn tidligere. Hadde mange venner der på slutten av 90-tallet, og over halvparten drev med anabole steroider.Hvor i Røyken bor du?Anonymous poster hash: 8561f...6db Røykens minste lille perle:)Anonymous poster hash: a2d8f...600 Hm? Båtstø? Tenker at feks Bødalen og Åros ikke er noen perler Jeg bor på Spikkestad Anonymous poster hash: 8561f...6db Spikkestad her også. Anonymous poster hash: c3557...07f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #27 Skrevet 8. august 2015 Jeg bor i Røyken og vi har alltid ansett Heggedal som narkohøl og slåsseldorado. Anonymous poster hash: a2d8f...600 Jeg bor også i Røyken. Har inntrykket av at Heggedal er mye bedre nå enn tidligere. Hadde mange venner der på slutten av 90-tallet, og over halvparten drev med anabole steroider.Hvor i Røyken bor du?Anonymous poster hash: 8561f...6db Røykens minste lille perle:)Anonymous poster hash: a2d8f...600 Hm? Båtstø? Tenker at feks Bødalen og Åros ikke er noen perler Jeg bor på SpikkestadAnonymous poster hash: 8561f...6db Spikkestad her også.Anonymous poster hash: c3557...07f Så morsomt Anonymous poster hash: 8561f...6db
Puserjenta Skrevet 11. august 2015 #28 Skrevet 11. august 2015 jeg er fra Heggedal og bor i Røyken, 82-modell Da jeg var ung var det de fra Slemmestad som var blodharry, hehe. Men jeg syns Heggedal og Røyken er blitt kjempefint, Midtbygda er veldig fint, og barneskolen i Heggedal blir helt ny.
januar 2011 Skrevet 19. mai 2016 #29 Skrevet 19. mai 2016 Jeg flytter til asker, er det noen av dere som bor det? Kunne godt tenke meg å bli kjent med andre småbarns foreldre. Jeg bor i Asker som innflytter fra Oslo. Har 3 små barn. Hvor har dere flyttet? Kanskje litt sent svar😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå