Gå til innhold

Har dere myk eller fast seng?

Anbefalte innlegg

Kjøpte ny seng for to dager siden, og jeg syns den er hard. Den eldgamle vi hadde var jo så god, men utslitt.

Disse madrassene skulle visst bruke ca. 72 timer før de hadde utvidet seg skikkelig, men så stor forskjell blir det vel ikke?

Er det bare en vane? Må jeg bare venne meg til den nye senga, eller er den feil for meg?

Anonymous poster hash: 1c972...4f1

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144226261-har-dere-myk-eller-fast-seng/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte ny seng for to dager siden, og jeg syns den er hard. Den eldgamle vi hadde var jo så god, men utslitt.

Disse madrassene skulle visst bruke ca. 72 timer før de hadde utvidet seg skikkelig, men så stor forskjell blir det vel ikke?

Er det bare en vane? Må jeg bare venne meg til den nye senga, eller er den feil for meg?

Anonymous poster hash: 1c972...4f1

Feil for deg

Anonymous poster hash: 79154...556

Annonse

Når man har ligget i en gammel seng med myke nedslitte fjærer, vil det ta tid før man venner seg til en ny. Den nye senga vil uansett være annerledes enn den gamle selv om dere har valgt samme fasthet.

To dager er for lite til å vurdere om dette er en seng dere skal beholde eller ei. Evnt kan mye gjøres med en annen overmadrass hvis mannen er fornøyd og du etter noen uker fremdeles ikke liker sengen.

Vi har akkurat kjøpt nye medium madrasser, men beholder den gamle overmadrassen slik at overgangen ikke skal bli så stor.

Mannen har fast og eg medium.  Eigentleg var det han som ville ha medium, men etter nokre dagar angra han seg, så vi bytta, og trives med det.   Venninna mi og mannen har mjuke madrasser, og dei klagar alltid over harde madrasser uansett kvar dei er når dei overnattar vekke, så dei er "vekkskjemde".  Det er heller ikkje heldig for ryggplager med for mjuk madrass.  

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...