Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 Noen som har gått fra hytte til hytte på heia? Jeg har blitt spurt om å være med på en 3-4dagers tur med overnatting på DNT-hytter nå i sommerferien. Hva trenger jeg egentlig å ha med? Hva slags mat? Tøy? Anbefalinger til sovepose? Den jeg har er så stor, så om jeg putter den i sekken får jeg jo ikke plass til mer!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Du skal vel bare ha med lakenpose? Hva slags hytter skal dere på? Betjente og selvbetjente (kjøpe og lage selv) hytter har mat, det er bare de ubetjente som ikke har mat. Anonymous poster hash: 4a877...0cc
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Forresten: husk at det er kaldt på fjellet. Lue, vanter, ullklær og vindtette klær. Og gode sko som ikke gir gnagsår, men er vanntette. Anonymous poster hash: 4a877...0cc
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2015 bare lakenpose ja! Jeg vet ikke om det er mat på hyttene, men det står kanskje noe info om det en eller annen plass?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #5 Skrevet 17. juli 2015 bare lakenpose ja! Jeg vet ikke om det er mat på hyttene, men det står kanskje noe info om det en eller annen plass? Turistforeningen har fine nettsider! Bare å sjekke hva hyttene er merket med så vet du om de har mat. Anonymous poster hash: 4a877...0cc
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #6 Skrevet 17. juli 2015 Om dere må ha med mat sjekker du, ellers bør du ta med minst mulig. Et skift som du går i og et skift du bruker inne på hyttene. Ekstra gode sokker, fortrinnsvis ull. Lette innsko eller tøfler. Ullundertøy. Lett, varm fleecejakke. Votter, lue buff. Regntøy. Toalettsaker Bikini. Lite håndkle. Plastposer til å ha inni støvlene om du blir våt på bena. Sportstape. Gnagsårplaster. Kart. Kompass. Mobil og ekstra batteri. Vannflaske. Førstehjelpsutstyr. Hyssing. Anonymous poster hash: 9cbd9...66f
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #7 Skrevet 17. juli 2015 Om dere må ha med mat sjekker du, ellers bør du ta med minst mulig. Et skift som du går i og et skift du bruker inne på hyttene. Ekstra gode sokker, fortrinnsvis ull. Lette innsko eller tøfler. Ullundertøy. Lett, varm fleecejakke. Votter, lue buff. Regntøy. Toalettsaker Bikini. Lite håndkle. Plastposer til å ha inni støvlene om du blir våt på bena. Sportstape. Gnagsårplaster. Kart. Kompass. Mobil og ekstra batteri. Vannflaske. Førstehjelpsutstyr. Hyssing. Anonymous poster hash: 9cbd9...66f Ja, gode tips! De to største feilene nybegynnere pleier å gjøre er å pakke for mye og å få gnagesår. Anonymous poster hash: 4a877...0cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå