Gå til innhold

Andre prøvere her som har "deadline" ift graviditeten?

Anbefalte innlegg

Hos oss er det siste frist desember... Om ikke det har klaffet da blir det ikke mer prøving.

Stresser ikke med det ennå men idag tenker jeg litt på at det faktisk bare er 5 sjangser igjen før det er slutt...

Anonymous poster hash: dc7c7...88e

Fortsetter under...

Vi har ikke en deadline sånn sett, men vi prøver på tredjemann, og på det året vi har prøvd har vi vært igjennom 2 ganske heftige spontanaborter, i 12.uke og 16.uke. Mannen var i tvil om vi skulle prøve igjen, men har endt opp på at vi tar det som det kommer... Blir det enda en spontanabort, er jeg ikke sikker på om vi orker mer... Så jeg kjenner på presset der, fordi jeg er så mentalt innstilt på å få barn nummer 3..

Ja, innen september for da utløper vikariatet mitt. Etter det har jeg ikke jobb og markedet er ikke så bra akkurat nå. Da må vi antageligvis sette prøvingen på vent i noen år. Vil ikke bli gravid med en gang jeg får med ny arbeidsgiver heller 😣 så håper håper håper at det klaffer før september men det er vel bare 2 pp igjen 😧😥

Anonymous poster hash: b3eb2...438

Ja, innen september for da utløper vikariatet mitt. Etter det har jeg ikke jobb og markedet er ikke så bra akkurat nå. Da må vi antageligvis sette prøvingen på vent i noen år. Vil ikke bli gravid med en gang jeg får med ny arbeidsgiver heller 😣 så håper håper håper at det klaffer før september men det er vel bare 2 pp igjen 😧😥

Bare nysgjerrig.. Hva hjelper det å bli gravid før september når uansett vikariatet går ut da? Altså om du blir gravid i august så har du jo uansett bare jobb ut september? Eller hva er det jeg ikke har skjønt? :-)

Anonymous poster hash: 87ba9...c83

Desember blir det vel... (da blir vel termin i september?) i denne omgang. Av en så latterlig grunn som barneahgeplass.. uff.. men vi er helt avhengig av det, og vet at vi er sikret plass så lenge lillesøster/bror kommer i løpet av september senest. Blir vi ikke gravide så tar vi ett opphold til neste sommer/høst, og prøver igjen da :)

Annonse

Gjest StineTh

Bare nysgjerrig.. Hva hjelper det å bli gravid før september når uansett vikariatet går ut da? Altså om du blir gravid i august så har du jo uansett bare jobb ut september? Eller hva er det jeg ikke har skjønt? :-)

Anonymous poster hash: 87ba9...c83

Fordi jeg har høyrisiko svangerskap og kommer til å være sykmeldtfra testen blir positiv. Sykepenger får jeg uavhengig av om jeg har jobb eller ikke så lenge jeg blir gravid og sykmeldt før vikariatet utløper 😊

Ja.... Her har jeg bestemt meg for at vi prøver ut mars. Da blir barnet født senest ut året 2016. Og etter dette regner jeg meg for "for gammel"... Er veldig innstilt på et barn til (2 fra før), så håper det klaffer før (prøvd i ca 2 år nå, og null prevensjon på 3 år). Men dersom det IKKE klaffer, må jeg prøve å omdirigere hjernen min til å klare å fatte at det "kun" blir våre to barn på oss.

Men jeg vil jeg vil jeg vil!!!!!!!!!!!!

Har prøvd to runder med dobbel pergo og har egentlig en runde igjen, men tror ikke jeg orker prøve det en gang til, da jeg bare opplevde at de hadde negativ påvirkning på syklusen. Så nå spiser jeg lavkarbo, og håper det kan gjøre nytten. Det gjorde det nemlig sist. Da prøvde vi i 2år og 4mnd før jeg ble gravid, og da spiste jeg lavkarbo de siste 6 ukene før positiv test..

Så: Kom kjære spire :hjerte:

Tja... Prøver ikke å tenke så mye på det, men hvis det tar lengre tid enn til over jul, må vi sterkt vurdere å ta en relativt lang pause i prøvingen pga. min jobb. Det er ikke alt som lar seg kombinere med å være nygravid og dårlig, dessverre...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...