Gå til innhold

Hadde dere lat 15 åringen se Criminal minds? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 88e3a...b97

Skrevet

Lurer du virkelig på dette? I så fall; JA!!

Anonymous poster hash: c07e9...0d5

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: f28e6...927

Skrevet

Uten problem! Så det fra jeg var yngre selv. Elsket sånne serier og drømte om å bli etterforsker/arkeolog/antropolog når jeg var ung. Hadde aldri visst hva det var ellers! Syns Bones er meget bra 👌🏻

Skrevet

Selvsagt! Når tenkte du, 18?

Anonymous poster hash: 821f0...02f

Skrevet

Min venninne lot sønnen på 4 se ringenes herre-filmene. Jaggu er det forskjell på folk...

Anonymous poster hash: 8d2f0...e5a
Skrevet

Skulle tro det gikk helt greit ja ;)

Min 14 åring kan fint se den ihvertfall, men det er Black list som er favoritten hans.

Anonymous poster hash: 4c2b4...06d

Skrevet

Ja, hvorfor i all verden skal ikke en 15åring få se det? 😂

Anonymous poster hash: 4ff98...956

Skrevet

Haha, styrer du hva 15 åringen ser på tv? Uffda......

Anonymous poster hash: 2c0ea...116
Skrevet

Kjære vene, ja.

Anonymous poster hash: a7b2d...d06

Skrevet

Criminal Minds er SKIKKELIG ekkelt til tider, men ville latt en 14-åring se det ja. En 12-åring? Litt mer usikker, men baserer det jo på de 12-åringene jeg kjenner, som ikke er så mange og alle tre er skikkelig sarte og umodne.

For øvrig synes jeg dere er vel eplekjekke dere som ler så rått av HI. Serien har faktisk 15 års aldersgrense, så det er helt legitimt å spørre.

Anonymous poster hash: 11e4b...488

Skrevet

Criminal Minds er SKIKKELIG ekkelt til tider, men ville latt en 14-åring se det ja. En 12-åring? Litt mer usikker, men baserer det jo på de 12-åringene jeg kjenner, som ikke er så mange og alle tre er skikkelig sarte og umodne.

For øvrig synes jeg dere er vel eplekjekke dere som ler så rått av HI. Serien har faktisk 15 års aldersgrense, så det er helt legitimt å spørre.

Ah! Ser nå at du spurte etter 15-åring, ikke 14-åring. Jaja. Sånn går nu dagan.

Skrevet

ja synes det, er 15 år aldergrense så

Skrevet

13 åringen vår har startet på x-files.

Anonymous poster hash: 98342...f6c

Skrevet

13 åringen vår har startet på x-files.

Anonymous poster hash: 98342...f6c

Såg jeg også på den alderen! Elsket serien og var sååå forelsket i Mulder!😂

Anonymous poster hash: 09959...41f

Skrevet

Eg syns ikkje da e så sjølsagt som alle andre her. Stor forskjell frå 15åring til 15åring. Ville ikkje ha sammenligna bones og x-files me criminal minds.

Anonymous poster hash: a141e...b1a

Skrevet

Skal man skjerme en 15 åring fra onde/negative ting som finnes i verden?

Jeg hadde ikke nektet min 15 åring å se på det så lenge hun/han kunne se på det uten å få mareritt av det eller ikke blir veldig skremt.

Min er ikke 15 ennå, men ser på programmer for barn som er langt yngre en sin aldersgruppe fordi hun rett og slett syntes alt er skummelt. Kjedelig for vi kan ikke se familiefilmer, til og med visse disney filmer sammen for hun finner det for skummelt, i en alder av 9 år. Så har litt vanskelig for å se for meg at hun vil sette seg ned å se på slike programmer som 15 åring......

Tante ungen min er 14 og ser på slike serier uten at det er noe problematisk med det.

Anonymous poster hash: a915b...359
Skrevet

Oii.... og jeg som så Motorsagmassakreen som 7 åring hos noen nabogutter. Jaggu slapp jeg å få traumer av det gitt :D Så klart får en 15 åring lov til å se CM.

Skrevet

Haha, er det et seriøst spørsmål? Vedder på at 15-åringen har sett mye som er verre og garantert napper seg i løken til kosefilmer på nett ;-)

Anonymous poster hash: a69fc...a5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...