Gå til innhold

dit drar jeg aldri igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var der i fjor. Ble helt dårlig av det! Stakkars stakkars dyr. Ville unger som går å slenger på arme dyrene. Skjønner ikke at det kan være lovlig.

Så hørte jeg at de hadde pusset opp og ansatt flere folk i år, så tenkte jeg skulle gi det en kjangs til, men etter å ha lest denne tråden så skal jeg hvertfall ikke det!

Anonymous poster hash: 2f174...758

Skrevet

Jeg har også vært der og ble ikke akkurat imponert... Bra du meldte fra, HI! Det kattehuset der er noe av det tristeste jeg har sett. Igrunnen var hele opplegget bare trist, det var jo ingen vakter som passet på at barn ikke plaget dyrene. Jeg måtte kjefte på ei jente flere ganger fordi hun gikk og dro kattene i halen. Moren sto bare og så på!

Nå vet ikke jeg hvordan det er der, så det kan jeg absolutt ikke uttale meg om. Men det er faktisk foreldrene som børpasse ungene sine! Det er et ansvar du har som voksen og burde ikke være nødvendig å legge over på andre. Det bør være personell til å se til dyr, men foreldre til barna må passe selv!!

Anonymous poster hash: 9463c...e0b

Ja,foreldre bør passe ungene sine, men når man eier dyr (og attpåtil tjener penger på dem) har man ansvar for å passe på dem og!

Anonymous poster hash: e0587...34c

Skrevet

Jeg har også vært der og ble ikke akkurat imponert... Bra du meldte fra, HI! Det kattehuset der er noe av det tristeste jeg har sett. Igrunnen var hele opplegget bare trist, det var jo ingen vakter som passet på at barn ikke plaget dyrene. Jeg måtte kjefte på ei jente flere ganger fordi hun gikk og dro kattene i halen. Moren sto bare og så på!

Nå vet ikke jeg hvordan det er der, så det kan jeg absolutt ikke uttale meg om. Men det er faktisk foreldrene som børpasse ungene sine! Det er et ansvar du har som voksen og burde ikke være nødvendig å legge over på andre. Det bør være personell til å se til dyr, men foreldre til barna må passe selv!!

Enig med deg, men når mora står der som en zombie så nekter jeg å stå og se på at dyrene blir plaget! Prøvde å si til henne at hun må passe på barnet sitt, men hun sa bare ha og ja, så var jentungen i gang igjen...

Anonymous poster hash: f44a0...32e

Skrevet

Enig med deg, men når mora står der som en zombie så nekter jeg å stå og se på at dyrene blir plaget! Prøvde å si til henne at hun må passe på barnet sitt, men hun sa bare ha og ja, så var jentungen i gang igjen...

Anonymous poster hash: f44a0...32e

Var ikke meningen å være anonym.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...