Gå til innhold

Møtte en kul liten fyr med navnet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, hvorfor ikke? Navn blir merkelig nok oppfattet forskjellig etter hvordan eieren av navnet og dens foreldre er. Frank er litt i samme sjanger som navnet Hugo og Hugo blir jo mer og mer populært. Litt retro rett og slett :)

Anonymous poster hash: cec49...584

Annonse

For meg er Frank den lubne karen med skitten tskjorte hvor det står "Volvo 4 life", med rullings i kjeften og stolt av sin uføretrygd.Anonymous poster hash: b276c...e58

Han Frank'en jeg kjenner er sønn av disse foreldrene :P Har vel litt negative assisasjoner til navnet (Gutten er 14 og går i klasse med datteren min, en søt gutt som desverre er blitt "ødelagt" av foreldrene sine.) Er vel mer foreldrene jeg har negative assisasjoner til enn gutten, for han er en ordentlig type.

Har aldri tenkt over navnet noe særlig, men har tenkt på det litt etter du startet denne tråden. Jeg tror jeg liker Frank! Har aldri vært særlig imponert over disse typiske "rampenavnene", men Frank, ja det er litt kult! :D

Anonymous poster hash: 1818c...f29

Jeg har også tenkt på en som kjører gammel volvo, kjører i fylla og kræsjer på 18 årsdagen. NAVer osv. Men så møtte jeg denne lille-Franken og jeg måtte tenke litt nytt. Og nå digger jeg da for fanden navnet :-) det er jo kuuuult!

HI

Anonymous poster hash: 3ddcc...1ca

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...