AMMV Skrevet 16. juli 2015 #1 Del Skrevet 16. juli 2015 Hei! Jeg har en baby på snart 9 mnd og er gravid på ny (uke 19). Per nå ammer jeg 3-4 ganger om dagen. Jeg vil snart avslutte, iallefall roe veldig ned på ammingen. Hvor lite kan jeg amme og ikke gi erstatning? Eller på den annen side, når må man gi erstatning? Gutten spiser grøt 2 ganger om dagen. Og drikker vann til måltidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Del Skrevet 16. juli 2015 På helsestasjonen sa de til meg forrige uke at ikke trengte gi mme så lenge jeg ammet 2 ganger i døgnet. Anonymous poster hash: bedf4...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AMMV Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 17. juli 2015 Takk for svar! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #4 Del Skrevet 10. august 2015 Vi kjørte 4 varierte måltider om dagen og Mme i kopp som drikke istedenfor melk fram til ett år for å få i ham nok jern. Og så velling før sengetid. ☺ Anonymous poster hash: 5c364...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingeling&guttaboyz Skrevet 16. august 2015 #5 Del Skrevet 16. august 2015 Er det jern i mme? Vanligvis hemmer jo melk opptak av jern, mens C-vit fremmer det. Derfor sviske til grøt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå