Stoltfrøken Skrevet 15. juli 2015 #1 Del Skrevet 15. juli 2015 Tittelen sier vel seg selv Har denne fra Lekmer: http://lekmer.no/barn-og-baby/graviditet-o-amming/ammeputer/rätt-start-bamse-ammepute-hvit Brukt den masse under graviditeten som sovepute,men er litt usikker på hvordan den skal brukes iforbindelse med amming.Babyen havner liksom i glippen mellom puta og magen,og det ser ikke godt ut.Evt må man lene seg forover,men da blir man vel dårlig i ryggen? Noen som kan fortelle meg hvordan de bruker sin ammepute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 4. august 2015 #2 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg har denne som er som en saccosekk og den er helt rå Siden den er perfekt u-formet og lang på sidene så er den enkel å dra godt inntil magen mens jeg sitter oppreist og så kan jeg forme den som jeg vil pga innmaten i puten. Baby kan da ligge i perfekt ammestilling mens jeg har begge hendene fri til å gjøre som jeg vil. I tillegg er den gullverdt når jeg ammer liggende da den ligger perfekt under hodet og da kan støtte opp ryggen min så jeg kan ligge helt avslappet lå siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå