Gå til innhold

Noen som har vært våken under en øyeoperasjon?

Anbefalte innlegg

Skal gjennom en såkalt kosmetisk operasjon på øyene. Muskelen bak øyet må strammes. Dette er noe som MÅ gjøres. Skal også få et banankutt som legen så fint kalte det på øyelokkene mens han er i gang.

Legen fikk overtalt meg til å være våken. For da fikk man best resultat. Var enig i dette. Men etter å ha nevnt det til flere så er jeg blitt usikker siden alle sier jeg burde gå for narkose.

Noen som har vært gjennom en slik operasjon uten narkose og som kan komme med noe positivt. Jeg tror kanskje det er forent å ombestemt seg.

Anonymous poster hash: 85766...372

Fortsetter under...

Jeg har gjort det to ganger. Jeg sydde inn kunstige linser for noen år siden (født med grå stær). Jeg husker at det verste var bedøvelsessprøyta i forkant, men det gikk fort over. Ellers så jeg jo ingenting, men hørte alt som skjedde rundt. Viktig å ligge helt rolig, og si fra om man må nyse eller lignende Fikk også beroligende før operasjonen.

Om jeg skulle operert øynene igjen, ville jeg definitivt vært våken (og jeg har egentlig ingen problem med narkose heller).

Anonymous poster hash: 7c3ce...45f

Det er ikke det samme, men har gjort både lasik og lasek operasjon av øynene. Da er man selvsagt våken. Litt ekkelt, men gikk greit. Du kan få noe beroligende på forhånd hvis du er nervøs.

Anonymous poster hash: e8fd6...81a

Tusen tusen takk. Nei jeg har egentlig ikke vært redd eller bekymret. Men når man hører så mye negativt rundt det å være våken blir man bekymret.

Da skal jeg senke skuldrene igjen.

Beklager for å kuppe tråden din, hi, men har et lite spørsmål siden jeg mest sannsynlig på opereres i øynene... Beroligende fungerer ikke på meg og jeg nekter å opereres våken, må man være våken under noen typer øyeoperasjoner?

Anonymous poster hash: 50a31...8e8

Annonse

Beklager for å kuppe tråden din, hi, men har et lite spørsmål siden jeg mest sannsynlig på opereres i øynene... Beroligende fungerer ikke på meg og jeg nekter å opereres våken, må man være våken under noen typer øyeoperasjoner?

Nei man kan velge. Men jeg sa ja siden jeg vil være sikker på best mulig resultat.

Så hvis du vil ha narkose så får du det.

Om du skal opereres på selve øyet som laseroperasjon så må du være våken.

Anonymous poster hash: 6d3b2...797

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...