Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synes det er innafor å ønske seg enten gutt eller jente jeg da.. Jeg kommer til å bli (litt) skuffet om det er en gutt denne gangen, fordi ønsket om jente er veldig stort.

Det er selvsagt ingenting vondt i det, det viktigste er selvsagt at barnet er friskt. Er det en gutt så kommer jeg jo garantert til å bli glad, men kanskje ikke umiddelbart. Som m-84 skriver så har man laget seg noen bilder og forestillinger om hvordan det skal bli.

Har også et liiite ønske om jente ;) men det er jo som du sier. Blir som det blir, og etter en stund ville vi jo aldri tenkt at noen av barna våre burde vært et annet kjønn. :) det er jo bare litt sånn før vi vet hvem den lille er.. ;)

Når skal du på ul? :) Du for holde meg oppdatert :) Ja jeg har slått meg til ro med tanken nå, å forsøker heller å fortelle meg selv at jeg er veldig heldig som får oppleve å være jentemamma og guttemamma. Men jeg er HELT blank på navn! Hadde mange jentenavn klare, men ingen guttenavn.  :D

Ul på torsdag :D syns også det er vanskeligere å finne guttenavn. Vil ikke ha noe som er for "søtt" men det skal jo samtidig være fint.. Viss du skjønner hva jeg mener. :P skal gi en oppdatering etter ultralyd :)

Fortsetter under...

Er supert spent på morgendagen. oul i morgen rolig kl 09.30.

Har 2 gutter fra før, og en sterk magefølelse om at det ligger en 3 gutt i magen :D

ÅÅ så spennende :) Lykke til. 

Resultatet at UL i dag viser en frisk liten gutt :)

<3 Lykkelig <3

Plustelig ble jeg mor til 3 gutter.....mye testosteron i huset om noen år vil jeg tro....

Er supert spent på morgendagen. oul i morgen rolig kl 09.30.

Har 2 gutter fra før, og en sterk magefølelse om at det ligger en 3 gutt i magen :D

ÅÅ så spennende :) Lykke til.

Resultatet at UL i dag viser en frisk liten gutt :)

<3 Lykkelig <3

Plustelig ble jeg mor til 3 gutter.....mye testosteron i huset om noen år vil jeg tro....

Gratulerer :) lurer på om jeg også er i ferd med å bli mamma til 3 gutter ;)

Det står ovenfor der hvor det er et slags bilde :P der står det superbruker ;)

Jeg har to gutter fra før av, venter nr 3, 9. Januar :) ul på torsdag om en uke. Spent på om det blir gutt nr 3. ;)

Syns ikke det er noe galt i å ha et lite ønske om kjønn. Forskjell på et lite ønske og å abortere feil kjønn på en måte..

Da har du samme termindato som meg :) Spennede å se om det blir enda en gutt på den datoen da.

Jaaa:) megaspent! Klarer nesten ikke veeeeente :D

Da blir det ei lita søster til di to guttene mine :D

Det står ovenfor der hvor det er et slags bilde :P der står det superbruker ;)

Jeg har to gutter fra før av, venter nr 3, 9. Januar :) ul på torsdag om en uke. Spent på om det blir gutt nr 3. ;)

Syns ikke det er noe galt i å ha et lite ønske om kjønn. Forskjell på et lite ønske og å abortere feil kjønn på en måte..

Da har du samme termindato som meg :) Spennede å se om det blir enda en gutt på den datoen da.

Jaaa:) megaspent! Klarer nesten ikke veeeeente :D

Da blir det ei lita søster til di to guttene mine :D

Gratulerer såååå mye <3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...